Metro durağında sma'li bir bebek için stand açıldığını gördüm. Yavrum yazık, gerçekten bu küçücük bedeniyle yaşadığı acı tarifsiz ve tedavisi çok pahalı ve kesin olmayan bir hastalığı var. Cidden üzücü. Benim kızdığım nokta, ne para toplanması, ne de o bebek için yardım istenilmesi.
Ses kaydında bebeğin ablasının da sma'dan vefat ettiğini, ikinci çocuklarının da vefat etmesini istemediklerini söylüyordu anne. Bir anne yüreği, o da haklı. Ama bu anne yüreği bunun tekrarlanma ihtimali olduğunu bile bile, genetik olduğunu ve korunması gerektiğini, çocuk sahibi olmaması gerektiğini bile bile neden ikinci çocuğu yapar? Bu o çocuğa eziyet değil midir? Kendi cocuklarini neden doğurup öldürmek isterler ki? SMA testi ücretsiz, anne baba olmak isteyenler başta bu olmak üzere neden bir sürü önlemi görmezden gelerek böyle bir sorumluluk altına giriyorlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer