Erken doğum riskim varken ebenin sertçe muayene etmesi normal miydi sizce 🙄🤦🏻‍♀️?

33 haftalık hamileyim. Dün kanama ve ağrı ile hastaneye gittim. Nst de sancım çıkınca doktorum ebeden çatı muayenesi yapmasını istedi. İlk kez muayene oldum, ebe çok hızlı ve sert şekilde muayene etti. Bir yandan karnıma bastırıyor, bir yandan elini olabildiğince sert biçimde ittiriyor. Zaten erken doğum riskim varken o şekilde muayene etmesi bana çok saçma geldi. Normal mi sizce? Bağırdım resmen canımın acısından defalarca. Bir de diyor ki çok yukarıda, yetişmiyor elim... 🤦🏻‍♀️
Erken doğum riskim varken ebenin sertçe muayene etmesi normal miydi sizce 🙄🤦🏻‍♀️?
Cevapla