Evlenince gezemezsin diyenler şimdi de bebek olunca gezilmez demeye başladı, böyle mi oluyor sahiden?

Evlenince gezemezsin derlerdi duymuşsunuzdur illaki. Benim için tam tersiydi. Benim ailem beni çok kısıtlardı, gezmeyi bırakın bir cafede oturup arkadaşımla görüşemezdim bile. Eşimle de ailemden yanımızda biri olmadan hiç gezememiştik evlenene kadar. Şimdi imkanlar elverdikçe istediğimiz yerlere gidebiliyoruz. Ve şu an hamileyim. Hamileyken veya bebek doğduktan sonra hep evde olacaksınız dıyenler oluyor sız ne dusunuyorsunuz?

Evlenince gezemezsin diyenler şimdi de bebek olunca gezilmez demeye başladı, böyle mi oluyor sahiden?
Cevapla