Çocuk & Ebeveyn Gebelik için kan testi verdim, sonuçlar çıkana kadar sizden tahmin alabilir miyim, hamile miyim? Spectrum11 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Hamilesin Bence değilsin Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Kan sonucum cikti 41,83 değer nedir bilen varsa acil yorumlayabilir mi Gebelik için kan testi verdim, sonuçlar çıkana kadar sizden tahmin alabilir miyim, hamile miyim? Cevapla Gebelik Soruları Hamilelik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı. Değilsin bence 0 0 Yorumla
asilkadin06 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 95% +1 yıl Hamilesin 1🥰🥰🥰🥰🥰ayyy çok güzel yaaa çok. mutlu oldum insallah sağ salim kucağına almayı nasıl etsin Rabbım 0 0 Yorumla
dynamiteee Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Gebelik testinin 41 çıktığına göre hamilesin demektir ama gebeliğin çok yeni o yüzden şimdilik 41 ilerleyen zamanlarda Beta HCG değerlerin yükselecek 0 0 Yorumla
tuzsuzfıstık Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 85% +1 yıl Beta hvf 25 ve üzeri olduğunda gebe olduğunuz anlaşılır. Ve testte de görüyorsunuz 2. Silik çizgi var hamilesiniz. Ve sanırım çok yeni 🥺🥺🎈🫀 0 1 Yorumla tuzsuzfıstık +1 yıl Beta hcg* Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Benimde aynı şekil çıkmıştı ama biraz daha belirgindi. 4 haftalıktı Yani 2. Çizgi hafif silik olunca bebek daha çok çok yeni 1 7 Yorumla zevkli_günahlar +1 yıl Hamile misin sende Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @zevkli_günahlar ohoo şuanda 10 aylık kızım :) Yorumla zevkli_günahlar +1 yıl Allah bağışlasın meleğini 😊🙏 Yorumla zevkli_günahlar +1 yıl Karşılık verir misin benden gelene... Şimdiden teşekkürler 😊👍 Yorumla zevkli_günahlar +1 yıl Ulaşır misin Yorumla zevkli_günahlar +1 yıl Bursalı mısın hicran Yorumla Spectrum11 +1 yıl Benimki de 3 haftalikmis hcg değerim 42 çıktı 🤭 Yorumla
Teesir Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 41% +1 yıl Bu HCG değeriyse bir kadın doğuma gözükmelisin olasılık var. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl hayirli evlat olsun.. evet..2. cizgiyi belirsizde cikaran hamilelik hormonu.. hamile degilsen zaten o hormon olmadugi icin asla cikmiyor. 0 0 Yorumla
limonata22 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl En net sonuç kandan belli olur. Beta hcg 10 ml üzerindeyse hamilesin. Bu teste göre de hamile gözüküyorsun ama emin olmak için doktora gözükmek en iyisi 0 0 Yorumla
softpowerr Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 639 cevap paylaştı. hamilesin hayırlı olsun :)) 0 0 Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 650 cevap paylaştı. hamilesin silik çizgi çıkmış 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Değilsin bence
Hamilesin 1🥰🥰🥰🥰🥰ayyy çok güzel yaaa çok. mutlu oldum insallah sağ salim kucağına almayı nasıl etsin Rabbım
Gebelik testinin 41 çıktığına göre hamilesin demektir ama gebeliğin çok yeni o yüzden şimdilik 41 ilerleyen zamanlarda Beta HCG değerlerin yükselecek
Beta hvf 25 ve üzeri olduğunda gebe olduğunuz anlaşılır. Ve testte de görüyorsunuz 2. Silik çizgi var hamilesiniz. Ve sanırım çok yeni 🥺🥺🎈🫀
Beta hcg*
Benimde aynı şekil çıkmıştı ama biraz daha belirgindi. 4 haftalıktı Yani 2. Çizgi hafif silik olunca bebek daha çok çok yeni
Hamile misin sende
@zevkli_günahlar ohoo şuanda 10 aylık kızım :)
Allah bağışlasın meleğini 😊🙏
Karşılık verir misin benden gelene...
Şimdiden teşekkürler 😊👍
Ulaşır misin
Bursalı mısın hicran
Benimki de 3 haftalikmis hcg değerim 42 çıktı 🤭
Bu HCG değeriyse bir kadın doğuma gözükmelisin olasılık var.
hayirli evlat olsun.. evet..2. cizgiyi belirsizde cikaran hamilelik hormonu.. hamile degilsen zaten o hormon olmadugi icin asla cikmiyor.
En net sonuç kandan belli olur. Beta hcg 10 ml üzerindeyse hamilesin. Bu teste göre de hamile gözüküyorsun ama emin olmak için doktora gözükmek en iyisi
Bence değilsin kardeşim
hamilesin hayırlı olsun :))
hamilesin silik çizgi çıkmış
Değilisn
Hamilesin
Hamilesin.
Hamilesin tebrik ederim kısık çizgi var
Hamilesin 💛
bence degilsin
değilsin bence..
Değilsin