İkizimle evlatlık olduğumuzu öğrendik. Gerçek ailemizi bulmalı mıyız?

Selam doğum günümüz kardeşimle ve doğum günü hediyesi olarak şans eseri amerika üniversiteleri kabullerimiz geldi. Bunun üzerine ve doğum günü şerefine ailecek yemeğe gittik. Babam size bir şey söyleyeceğim ama sakın üzülmek yok filan dedi. Kurduğu cümle sizler evlatlıksınız sizi 6 aylıkken çocuk esirgeme kurumundan aldık dedi. Biz şok geçirdik doğal olarak inanamadık. Sonra belgeyi gösterdi… Bizim çocuğumuz olmadı ama sizin gibi yakışıklı oğlullarım oldu. Sizler benim 6 aylıkken tanıştığım oğlullarımsınız dedi. Eğer sizi sahiplenmeseydim çocuk esirgeme kurumunda zorluklar altında büyüyecektiniz. Şu an bana teşekkür etmelisiniz benim bizim sayemizde bu kadar iyi yerlere geldiniz kolejlerde, amerika da üni okuyacaksınız dedi. Son olarak da sizsiz bir hayat düşünemiyorum. Sizler benim mucizemsiniz size ne olursa olsun en iyi koşullarda bakmalıyım ve bakıyorum dedi. Biz biraz duygulandık. Evlatlık olduğuma hala inanamıyorum. O iğrenç ailemi de merak ediyorum aslında ama sanırsam hiçbir zaman öğrenemeyeceğiz.

İkizimle evlatlık olduğumuzu öğrendik. Gerçek ailemizi bulmalı mıyız?
Cevapla