Kızlar 7 günlük bir gecikmem var beta hcg 32.03 çıktı gebelik varmıdır?

Normalde düşme ya da yükselme var mı die bugün yine bericektim ama bulunduğum bölgedeki sistem bir tuaf kan almadılar ondan dolayı 7 günde tam gecikme oluşunca acaba tam oluşmuşmudur die merak ettim bilen var mı
Kızlar 7 günlük bir gecikmem var beta hcg 32.03 çıktı gebelik varmıdır?
Cevapla