
kızım ve oğlum arasında 1 yaş var sizce erkek çocuğumu yoksa kız çocuğumu çok daha fazla ilgiye ihtiyacı var

kızım ve oğlum arasında 1 yaş var sizce erkek çocuğumu yoksa kız çocuğumu çok daha fazla ilgiye ihtiyacı var
Selam gadası 🙃
Böyle düşünmen beni biraz üzdü. Çünkü her iki çocuğunun da aynı oranda ilgiye ihtiyacı vardır. Çünkü çocuklar büyük ya da küçük olsun her zaman ilgiye ihtiyaç duyarlar.
erkekler daha çok annelerine düşkün oluyorlar sanırım kızlar kadar değil kızlar biraz daha annelik iç güdülerinden dolayı kendi kendilerine yetiyorlar..
Cevap
5Cevap
İkisinin de eşit derecede ilgiye ihtiyacı olduğunu da neden düşünmüyorsunuz anlamadım. Niye biri daha çok ilgi istesin veya hak etsin?
Belli olmuyor bu işlere. Erkek diyeyim bari.
İlk 6 yaş çocuklar için çok önemli güverli bağlanma ve kişilik gelişimi bu. yaş aralığında oluştuğu için ikisine de ilgiyi eşit tutun lütfen..
Bunu pediatr demesi lazım. Çünkü kim hassassa onun ilgiye ihtiyacı çoktur
Erkeğin anaya kızın babaya daha çok ihtiyacı olur
Bu ayrımı yapmak güç ikisine de ilgi göstermeniz lazım. Allah bağışlasın
Ayrım yapma, eşit paylaştır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?