Özellikle anneler yardımcı olursa sevinirim. İstemeden cinsel ilişki sonucu hamile kaldım. Şu anda dogurmami istiyor fakat bu dedikleri karsilanirsa annelik kolay olur mu? Bilen birileri yardım etsin lütfen. Bir yazılım şirketi sahibi bu kadar şeyi karşılayabilir mi? Yoksa direk aldirmali miyim?
Bir yazılım şirketi sahibi bu masrafları karşılayabilir mi?
bu msjlar anın heyecanıyla söylenmiş süslü kelimeler bırak doğurmayı aldırmak için yasal süreyi geçtikten sonra ve sen o canı içinde hissettikten sonra seni yalnız bırakacaktır , pürüzler sorunlar çıkartmaya başlayacak ve senin o anda o saatten sonra yapacak birşeyin olmayacak anne olmak için küçüksün ve 33 yaşında bir adam söylediklerinden de çıkarımlara bakarsak eve kapatacağı evde çocuk büyütüp cebine para koyacağı istediği zaman takılacağı bir eş adı altında partner yapmaya çalışıyor , çocuğuna sahip çıkacak adam bakıcı tutarım demez birlikte ne gerekiyorsa yaparız çocuk için der net konuşur sürekli istiyorsan larla iş dönmez altı boş bu lafların çok üzülürsün çocuğun hayatını da maffedersiniz iyi düşün derim
Şimdi yazılım şirketi vardır yazılım şirketi vardır, ancak para odaklıysa kazanır bir şeyler yani fakat bu söylediklerini yapabilmesi için ayda min 100 bin kazanması lazım.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Altındaki araba Range Rover daha bazen beyaz bir arabayla da geliyor markasını tam bilmiyorum kaputta bir hayvan var marka yerinde
Lamborghini olabilir de, bunlarla zenginlik olmaz bilemezsin araç kendine ait olmayabilir kiralar dolaşır, senin gözünü boyamak için de yapmış olabilir. Bir sor bakalım ne gibi yerlere ne gibi yazılım işleri yapıyormuş, o zaman belli olur kazancı
Kendisi benim hastam. Yaka kartımdan ismimi almış bir süre görüştük kendisiyle ama durmadan evlilik istiyordu daha sadece 5 ay oldu tanışalı. Bu kadar ısrar edince ben de en sonunda def ettim. Hastaneye gelip durdu saçma sapan bahanelerle arabası falan bayağı iyi land Rover mi neydi markası. Maddi durumuna çok güveniyor zaten. Böyle aceleci tavrından her yerden engelledim. Sessiz durdu bir süre hastaneye de gelmedi. Temmuzun sonuna doğruydu hastaneden arkadaşımın evine doğum günü partisi diye gittim resmen bunun için pasta bile almış. İçecek alayım diye çıktı evde bu bekliyormuş. Tabakları hazırlarken içeriden geldi kacamadim bile ne olduğunu anlamadan kendimi kanlar içinde buldum. Bunu yaşamak çok zor
Bilhassa erken cağırıldım. Normalde parti 19 da olacaktı beni 16 da çağırdı yardım et diye. Onun da Allah belasını versin içecek unuttum diyip markete gitti kapıyı kilitledi üzerime. Tek ben kaldım sandım tabak aliyordum kapının ağzında bekliyordu. Tokatı nasıl yapıştırıp nasıl yatağa attı nasıl üzerimdeki her şeyi çıkardı inan bilmiyorum hatırlamıyorum bile. 13 seneyi geçkin vücut geliştiriyor adam kendime gelemedim bile engel olamadım. Bekaretimin acısını bile hissetmedim.
bu yaptıklarının yanında sessiz kalman bence çok ironik bi durum burada kurgu yapanlar da cok var bence sende onlardan birisin. yoksa bu kadar sakin kalamazsın veya dediğim gibi sende istedin yatakta onu. ben şuna inanırım bir kız erkekler yatmak istemiyorsa erkek onunla birliktelik yaşayamaz isterse 40 sene vücut yapsın kadın vermediği sürece yapamaz
ayrıca uzmanlığım yeni diyorsun ve hastam diyorsun belli ki doktorsun maddi durumun ülke sartlarının üstünde neden adama minnet edeceksin? yap kendin bak çocugun bir sucu yok ha tabi ki o serefsizden de destek almalısın maddi
Sakin değilim zaten ama aldırmaya karar verdim. Emin ol kız olarak 100 kilonun üzerinde sporcu bir adama engel olmak bu kadar kolay değil ben evlenmeden yapmayı düşünmedim hiç. Bu adam maddiyatla aile olabileceğini sanıyor beni mutlu etmesinin parayla olacağını düşünüyor. Garip yani.