Riskli gebelik yaşıyorum, kimseye söylemedim. Siz ne yapardınız?

Daha çok yeni kalp atışı bile duymadık. İstirahat ediyorum, ayakta uzun kalınca ağrı ve kanama yaşıyorum. Kalp atışı duysam ailelerimize söylicem bekliyorum ama bu sürede hayır diyemeyeceğim misafirlerim gelmek istiyorlar. Siz olsanız ne yaparsınız? Kendimi yoruyorum biraz ama düşük yapma ihitmalim var duyulsun istemiyorum
Riskli gebelik yaşıyorum, kimseye söylemedim. Siz ne yapardınız?
Cevapla