Eşimin çocuk yapma korkusunu nasıl geçirebilirim?

Eşim 38 yaşında ben 28. Eski evliliğinden bir kızı var ama. Tanıştık evlendik aklı fikri çocukta. Bende inanılmaz düşkünüm temas bağımlısıyım. Gece ağlayacak kocamın kucağından kalkicam falan hiç istemiyorum. Hiç düşünemiyorum. İşim gücüm eşim olsun istiyorum. Eşimde hep şehir dışında çalışmış aile özlemi çeken, evli arkadaşlarının fotoğraflarına yorum yapan hep bekar olarak tanınan bir adam 30 yaşında boşanmış hep farklı şehirlerde işi gereği. Neyse hamile kaldım istemeye istemeye. Çok mutlu oldu. Bir gün içinde antalya dan Zonguldaka uçtuk ailesine haber verdi geri döndük o kadar düşünün. Neyse işte doktor riskli demişti zaten düşük yaptim. Ama çok hırpalandim. Bir an kendimden geçtim hastanede açtım gözlerimi. Olan olmuştu. Eşim şimdi çocuk istemiyor kurban falan kesti sana birsey olsaydı ne yapardım diyor başka birsey demiyor. İstemiyor. Bende hissettim bir kere hamileyim dedim kendi kendime çok istiyorum tekrar olsun. İstemiyor bir daha ayni şeyi yaşarsan ben dayanamam mümkün değil diyor. Deli mi ne? İstemiyor? Zamanla geçer mi

Eşimin çocuk yapma korkusunu nasıl geçirebilirim?
Cevapla