Normal doğumu ben de istiyorum ama doktorum ne derse onu yapacağım. Önemli olan bebeğimin sağlığı. Kocam normal olmasını istiyor. Daha kolay iyileşirsin diyor ama üzerimde baskı hissediyorum. Hakkı var mı karışmaya?

Normal doğumu ben de istiyorum ama doktorum ne derse onu yapacağım. Önemli olan bebeğimin sağlığı. Kocam normal olmasını istiyor. Daha kolay iyileşirsin diyor ama üzerimde baskı hissediyorum. Hakkı var mı karışmaya?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Senin için hangisi daha sağlıklı ve kolaysa tabii ki onu seç eşinin bunuda bir hakkı yok maalesef
aynen karışmasına izin vermeyeceğim.
Hakkı yok bu beden senin ve senin kararın.
bence de öyle
Hep söylüyorum
Özgürlük budalası xmcuklar evlenmesin diye. Yavrum o senin kocan.
Altına yattığın adam..
Sokaktaki it değil...
Ema ile armudu ayırsın şu örümcek beyniniz..
Tm
@YongAh sen ne diyon laa
Kocan doğuracakca bir sonrakine karar versin :)) ama burada doktorluk bir durum sumoz konusu sussmali sanki manavdan domates seçimi yapıyor
Kocan doktor değilse ve doktordan daha iyi bilmiyorsa tabiki karışmaya hakkı yok.
doktor değil hayır
Ona ne ya sanki kendi doğuruyor, anasına sorsun onu nasıl doğurduğunu da sonra gelsin zırvalasın
Aman para gitmesinde sen gidiyorsan git mantığı.
paradan mı yapıyordur cidden
Yani aranızı bozmak için söylemiyorum ama Türk milleti gerçekten çık cimri çoğu. Doğumu yapan sensin senin adına karar vermesi çok bencilce değilmi?
Ayrıca onu dinlersen belkide onun aptal. Llığı yüzünden sen ve bebeğin öleceksiniz.
Ben riskli doğdum mesela sezaryenle doğmam şarttı sezaryenle doğdum.
Bir risk bile gerekmez sezaryen için sonuçta doğuran sensin ve buna Karar verecek olanda sen olmalısın.
Normal doğum yapan bir kuzenim vardı 3 çocuk yaptı pişman oldu.
Kardeşininde 3 çocuğu var o sezaryenle doğurdu mesela.
Şimdi sana soruyorum mantıklı bir açıklaması var mı sezaryenle doğum yapmaman için yok.
Doktordan iyi bilemez.
Eee o zaman geriye ne kalıyor para.
Dikkat et cinsiyeti erkek olanlara bak dikkat ediyorum da hep konu paraya gelince geriliyorlar bu Türk erkeklerinin eşlerine söylediği meşhur bir yalan var. ( param yok. Sıkışığım) bin yılda geçse aynı bahane.
Ama aynı lafı annelerine demezler
Kocanı boş ver sen kendisi mi doğuracak.. Doktorunu dinle ve senin başta olmak üzere bebeğin sağlığı için ne olması gerekiyorsa o yoldan git
önce selamet olsun..
kocan ne karışıyor ki
Dr bayan mi.. bayan dr genelde sonlara dogru bu taktigi yapiyor
Sağlıklı hangisiyse onu seç
normal doğum tabii ki sağlıklı ama doktor her türlü duruma kendimi hazırlamamı söyledi