Doktorum doğumun sezeryan olma ihtimali olduğunu söyledi ama kocam istemiyor. Nasıl doğuracağıma karışmaya hakkı var mı?

Normal doğumu ben de istiyorum ama doktorum ne derse onu yapacağım. Önemli olan bebeğimin sağlığı. Kocam normal olmasını istiyor. Daha kolay iyileşirsin diyor ama üzerimde baskı hissediyorum. Hakkı var mı karışmaya?

Doktorum doğumun sezeryan olma ihtimali olduğunu söyledi ama kocam istemiyor. Nasıl doğuracağıma karışmaya hakkı var mı?
Doktorum doğumun sezeryan olma ihtimali olduğunu söyledi ama kocam istemiyor. Nasıl doğuracağıma karışmaya hakkı var mı?
Cevapla