Oğlumun geleceği için Taşınmak için çok mu geç kaldım?

Selam 30 yaşındayım ve bir şirkette üst düzey çalışanım ve 6 yaşında bir oğlum var. Karım hamile erkek çocuk bekliyoruz. Oğlum anaokuluna başlayacak ve bize anaokulu için 50bin tl gibi bir rakam söylediler. Aynı zamanda amerika new jersey den bana iş teklifi geldi. Aylık 15-16bin dolar civarı. Eşim de doktor. Geçen sene amerika için ne olur ne olmaz filan diye uzmanlık sınavına girmişti ve kabul aldı. Amerikayla uzmanlığı denk. Eşimin maaşı da aylık tahmini olarak 15-20bin dolar civarı olur. Burada da çok iyi maaşlar kazanıyoruz ama oğlumun geleceği için sizce ne yapayım? Buradaki varımızı yoğumuzu satıp amerikaya taşınmalı mıyız? 2. Bebek de geliyor onun masrafları filan bilemedik. Amerika daha mı rahat olur

Oğlumun geleceği için Taşınmak için çok mu geç kaldım?
Cevapla