Düşük yaptım ve kimseye söyleyemedim ne yapmalıyım?

Sevgilimden hamileydim terk etti beni bugün sabah düşük yaptım annemle yaşıyorum sadece o işteydi ve kimseye hamile olduğumu bile söylememiştim korktuğum için içim çok buruk ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar travma yaşadım niye bilerek düşüreyim delirdiniz mi katil değilim ben bi canı alayım
Düşük yaptım ve kimseye söyleyemedim ne yapmalıyım?
Cevapla