Çocukluğunuzda en sevdiğiniz bayram aktivitesi neydi?

Bayram denilince içimde heyecan olurdu. Kahvaltıdan sonra güzelce giyinirdim. Annem saçlarımı bi gece önceden örerdi açınca şekilli olurdu 😅Sonra harçlık alırdık babamdan. Baklava, dolma yapardı annem. Misafirden çok biz yerdik kardeşimle. maalesef artık sıradan bir gün gibi geçiyor. Siz de nasıldı? En çok şeker almayı mı harçlık almayı mı seversiniz?
Çocukluğunuzda en sevdiğiniz bayram aktivitesi neydi?
Güncellemeler
+1 yıl
Hayırlı bayramlar arkadaşlar 🌸Bi
Çocukluğunuzda en sevdiğiniz bayram aktivitesi neydi?
Cevapla