• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Doğumuma erkek doktor girsin istemiyorum. Kadın doktor seçebilir miyim?

berkeningülü
berkeningülü Takip Et
Xper 4 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
610
Yapay Zekaya Sor

Girerse istemezsek bayan doktor gelir mi?

Doğumuma erkek doktor girsin istemiyorum. Kadın doktor seçebilir miyim?
Cevapla
Doğum Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sevdayadahil
    sevdayadahil Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 35
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 756 cevap paylaştı.

    Kadın doktor olsa bile anestezi teknikerleri oluyor onlar erkek oluyor yeni mezun çocuklar. Yapacak bişey yok. O an doğumda tek düşünülen şey;sağlıkla yavruna kavuşmak oluyor.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • __hillsMooNn__
    __hillsMooNn__ Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Gece doğum başladı ve o an nöbetçi ebe de erkek çıktı, ne yapacaksın? "Vazgeçtim doğurmaktan kadın ebe mi bulun" diyeceksin? Erkek olunca ne oluyor ki ya sanki çok meraklılar onlar da seni bekliyorlar gelse de mahrem yerlerini görsek diye. Ne kadar saçma insanlarsınız ya..

    29
    14 Yorumla
    • C4yourself
      C4yourself
      +1 yıl

      Hajaz ve Hazal hak veriyorum. Herkesin kendi istekleri vardir. Elbette eger zor durumda ise ve acil ise erkek doktor bu isi yapmasi gerek. Ama kadin ebe istemesi cok dogal hakkidir.

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @__hillsmoonn__ Edebiyat dersinde okuduğunu anlama konusundayken okuldan kaçıp camiye gidiyorlardı kesin bunlar :D

      Yorumla
    • C4yourself
      C4yourself
      +1 yıl

      @Cleanman58 art niyetin ve din dusmanligi, burada sergilemen ne gerek var?

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @C4yourself Ya ne din düşmanlığı arkadaşım ben senin dinine küfür mü ettim boş boş konuşuyorsun. @__hillsmoonn__ Size doğum esnasında kadın-erkek ebeyle uğraşacağınıza sağlıklı bir şekilde çocuğu dünyaya getirmeye çalışın demek istemiş. Siz okuduğunuzu anlamadan, vay benim karım kendini erkek doktora gösteremez zihniyetine geçiyorsunuz. Biraz mantıklı olun ya.

      Yorumla
    • __hillsMooNn__
      __hillsMooNn__
      +1 yıl

      @Cleanman58 bence kendini boşa yoruyorsun hiç uğraşma anlatmak için sadece asab bozar bunlar.

      Yorumla
    • C4yourself
      C4yourself
      +1 yıl

      @Cleanman58 birde kufur etseydin pasam. Camiyi konuya sokarken, art niyetini sergiledigni soyledim sadece.

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @C4yourself @Helajas Konu kapansın. Gidin çocuk yetiştirmeyi falan araştırın. İnsanlığa faydalı şeylere bakın.

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Yorumu yapan kız cidden cahil ve canım devrimizde imkan oldukça fazla imkan olupta bir kadın hastanın erkek doktor istemesi ne kadar akıllı bir şey bilemem artık mahremiyetimi eşim görmüş ondan başka da kimsenin görmesini istemiyorum bu bir suç mu?

      Yorumla
    • __hillsMooNn__
      __hillsMooNn__
      +1 yıl

      Bi bitmediniz ya bu kadar cahile laf anlatmaya çalışmak bilr nafile. Okuduğunu önce doğru anlayabilme yeteneğini geliştir.

      Yorumla
    • esmer_adam34
      esmer_adam34
      +1 yıl

      😃😃😃 sen neden kendini bu hırpalıyorsun ki laf anlatacağım diye @__hillsmoonn__ kadının doğum anı geldiğinde ve hastaneye giderken eger ki bir de geceyse eğer nöbetçi doktor erkek ise, bunlar yoldayken hastaneyi ararlar, hastane bunlar için kadın doktoru özellikle çağırır 😃😃

      Yorumla
    • __hillsMooNn__
      __hillsMooNn__
      +1 yıl

      @esmer_adam34 😂😂😂😂😂😂 tabi canım hangi devirde yaşıyoruz hekim seçme hakkımız var kadın doktorlar dizilip bunları bekler

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Kahrınızdan geberin pislikler

      Yorumla
    • Hayattanbiktikmi
      Hayattanbiktikmi
      1 yıl

      @Cleanman58 sende mezarin altına gireceksin sabret

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      1 yıl

      @Hayattanbiktikmi ben yaratıcımla tanışmaya hazırım dostum sen sonunu düşün 😁

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

96

Cevap

109

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.

    Erkek olması ne fark ediyor? sağlık bu

    0
    1 Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Erkek istemiyorum eşimde karşı

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Millet doktordur erkek kadın farketmez demiş, gerçekten aptallar ya da doktorların insanüstü varlık olduklarını düşünüyorlar. Kadına kadın doktor erkeğe erkek doktor bakmalı. Batının her pisliğini uygulayınca doğru yapmış olmuyoruz. Sonra o doktorlar gelip buralarda "ben kadına bakınca kukusunun nasıl olduğunu anlıyorum" gibi hiç hoş olmayan sapıkça ifadeler kullanıyorlar. Bunlar insan ve erkek, nefsleri alınmıyor. Evet diğer insanlara göre daha farklı bir bakış açıları oluşmuş oluyor ama bu genç ya da orta yaşlarda geçerli değil.

    18
    6 Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Zaten eskiden öyle şeyler yoktu daha çok kadınlar kadına erkekler erkeklere bakıyordu şimdi hani bakıyorum kadın dogum doktorların neredeyse hepsi erkek kontrole gittik eşimle diyolar erkek almıyoruz içeri eşim peki erkekler neden içerde onlar doktor dedi bende eşiyim dedi ve içeri girdik bir şey demediler çünkü haklı eşim

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      O zaman o an hastahanede kadın doktor yoksa ölme noktasına kadar gelip erkek doktora gitmezsin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Berivann6 Kadın Doğum bölümü bu kardiyoloji değil, ölme noktası ne? En fazla acil doğum için gitmek zorunda kalır desem onda da ebeler var.

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Sadece doğum için demiyorum başka alanlara giderse digelim illaki erkek doktor olacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Berivann6 acil durumlar istisna elbet. Seçim şansının bizim elimizde olduğu durumlardan bahsediyorum zaten

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Berivan umarım trolsun doğumu kadın doktorda yaptırmak en doğal hakkımdır. Ve sen buna dil uzatamazsın saygısızlık yapamazsın tamam mi

      Yorumla
  • Doludoluhayat33
    Doludoluhayat33 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkek doktorlarla ebelerde heryerden kilo almış koca gobekli hazirliksiz geldiyse kıllı iyi ihtimalle hazirlikli geldiyse bile kanlı vajina gormeye bayilmiyolardir bence bide kadin ciğrinip duruyor tabi doktor kadinda olsa teknikerler vs mutlaka biri erkek olcak paran varsa ozel hastanede o istedin ekibi bi ihtimal yaptirtabilirsin belki oda bir ihtimal ki ole bisi olmaz zaten uzun lafin kisasi erkek doktorlar ebeler sizi taciz etmeye dil siz ve bebeginiz saglikli dogumu bitirin diye orada devlet imkani begenmeyip ozele parasi yetmeyen bayan arkadaslar köyde ebe bulabilir onlarda tecrubeli ama kanamaniz artarda hastaneye yetisebilirmisiniz bilemem

    3
    0 Yorumla
  • KaybedenKazanır
    KaybedenKazanır Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğum çok ani gelişebiliyor. Genel olarak bu ne yazık ki çok mümkün değil. Çünkü doğumda doktorun kadın bile olsa doğuma giren tek kişi doktor değil. Eve, doktor, temizlik görevlileri, stajyeri, asistan doktoru vs vs birçok kişi bulunuyor. Tabi hepsi aynı anda olmasa da birden fazla kişi oluyor hepsini hastanın isteğine göre ayarlanabileceklerini hiç sanmıyorum. Utanıyor olabilirsin ama inan acil bir durum söz konusu bile olabilir ve kendini bu psikolojiye alıştırmalısın. İnan bana erkek doktor bile olsa bir süre sonra birçok şey normal geliyor. Günde kaç kişi doğum yapıyor kimse kötü gözle bakmaz. Doktorun cinsiyetinden çok iyi mi kötü mü ona göre seç bu çok önemli bir ayrıntı.

    1
    0 Yorumla
  • EKOL_16k
    EKOL_16k Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl

    Ben bir erkek olarak görüşüne saygı duymakla beraber aslına bakarsan biraz da saçma bir çok kadının yapamadığını erkek yapabilir bir çok erkeğin yapamadığı kadın yapabilir ama hekim seçme hakkı denilen bir şey var bu işin kadını erkeği yok doktorla imama namahrem yok bunu sen de biliyorsun bir de akıl var mantık var diyelim ki sen şimdi doğuma giriyorsun çok acil elzem bir durum oluşturdu olan üstü bir hal var diyelim hastanede kadın doktor yok on için erkek doktor var ve senin de doğum yapman gereken bir sürü erkek olduğu için cinsiyetçi bir yaklaşım da sırf erkek benim oran buram görmesin diye doğum yapmayacak mısın ya bu çok şey yani orta Çağ’dan kalma bir görüş benim gözümde kusura bakma iyi bayramlar

    1
    0 Yorumla
  • Cleanman58
    Cleanman58 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    @__hillsmoonn__ arkadaşımızın dediği gibi: "Gece doğum başladı ve o an nöbetçi ebe de erkek çıktı, ne yapacaksın? "Vazgeçtim doğurmaktan kadın ebe mi bulun" diyeceksin? Erkek olunca ne oluyor ki ya sanki çok meraklılar onlar da seni bekliyorlar gelse de mahrem yerlerini görsek diye. Ne kadar saçma insanlarsınız ya.."

    İnsanlığa zararlarından başka bir şeyleri dokunmayan, okudukları ezanın sesini muhtaç oldukları düşmanlarının ürettiği hoparlör, ses sistemleriyle duyurabilecek kadar da zavallı, Müslümanlık inancı acilen dünyadan yok edilmeli.

    "Aklı hür, vicdanı hür nesiller yetiştireceğiz." - Mustafa Kemal ATATÜRK

    1
    21 Yorumla
    • __hillsMooNn__
      __hillsMooNn__
      +1 yıl

      Atatürkçü bir Müslüman olduğumu belirtmek isterim...

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @Berivann6 @__hillsmoonn__ Dünyanın modernize olması şart. Ekonomimiz yerlerde. Müslüman olmayan ülkeler bilimsel çalışmalarla uzaya çıkmışken, müslümanlar hala iki bacak arası sohbet muhabbetlerle uğraşıyor.

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Sen ortaçağdan mı geldin? Neden bu insanın düşüncesine saygı duymuyorsun? Sırf senin gibi düşünmüyor diye "yobaz" diyorsun. Mağarana dön. Yobaz olan sensin.

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Müslüman ülkeler uzaya çıkmadı mı sanıyorsun? BAE ve Suudi Arabistan ne zaman uzaya çıkmış araştır cahil

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Birde sanki ataların harem kurmamış gibi konuşuyorsun 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @Helajas onların yaptığı da yanlıştı. müslüman olunca çok eşli olmak normal tabi. Neyse, müslümanlar uzaya çıkan 100. cü ülke olduktan sonra bir önemi yok. Zahmet olmuş çıkıp araştırmak paşalarımıza.

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      Atatürk'üm asla harem kurmamıştır. Osmanlı imparatorluğunda harem kurmuş halt yemişlerdir.

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Sen şaka mısın yaaa bu kadar cahillik neden? Suudi Arabistan 1985'te uzaya çıktı Sultan bin selmanı araştır cahil. Dubainin ne kadar gelişmiş bir ülke olduğunu söylemiyorum bile. Ama suç bende kendi atalarından nefret eden bir insandan başka insanlara saygı duymasını bekledim.

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Müslümanlardan bu kadar nefret ediyorsan neden onların petrolünü kullanıyorsun?

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @Helajas Ya tamamen taraftarlık yapıyorsun. 1985'te hiç çıkmasaymış diyorum zahmet etmişler. Madem en zeki en çalışkan en dürüst insanlar müslümanlıkta 1961'de ruslar çıktı. Ruslardan 24 yıl geç kalmış müslümanlar. Bu mu aşırı zeki, çalışkan, dürüst inançlı toplum? İnsanlığa zarardan başka bir şeyleri dokunmamıştır müslümanların. Acilen yok edilmeli. Artık iflah olmaz bir topluluk olmuşlardır. Eğitimi ve bilimi reddetip uydurulmuş bir kitabın satırları arasında beyinleri yıkanmıştır. Kitapta nihayet güneşin battığı yere gidildiğinde diye cümle var bunu utanmadan şimdiki zamanda bile hiçbir sorunu yoktur, efendim sorgulamayın, günahtır deyip kaçacak delik arıyor müslümanlar. Güneşin battığı yere nasıl gidileceğini sanıyormuş bu kitabı yazdıran kendini zeki sanan dolandırıcı şahıs. Güneş dünyanın içindeki gökyüzünde değil ki nasıl güneşin battığı yere gidesin. Güneşin batması için de dünyanın düz olması ve dünyamızın içinde yeryüzünün arkasına geçmesi lazım.

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @Helajas Kadınları ölmekten kurtarıp benim karım olun altıma yatın ne istersem yapın sizi korumam altına alacağım diyen bir dolandırıcı şahısın önderliğinde uydurulmuştur müslümanlık. Kadınların, peygamberin seks işçisi yani cariyesi olmak zorunda bırakılmaları saçmalık. Gözü dönmüş sözde merhametli güvenilir iyi niyetli peygamber, müslüman olmayan insanları öldüren ve öldürten bir katildir de aynı zamanda. Kitapta bile apaçık ortada, gayrimüslimleri bulduğunuz yerde öldürün veya hapsedip namaz kılmalarını Allah'a dönmelerini bekleyin diyor. Böyle saçma bir inanç olamaz. Neden yaratıcının yerine hüküm verip cezalandırıyor kulları? Hele islam barışın dini diyen tam bir dolandırıcıdır. Sakın üstün olduğunuz halde barışa çağırmayın diye ayet bile yazmışlar. Muhammed suresi 35. Ayet
      Hz. Muhammed'in ve müslümanlığın adı yasaklanmalı insanlığın hayırlı bir geleceği olması için.
      Elbette diğer Hz İsa gibi bütün aracı olduğunu iddaa eden insanlar da dolandırıcıdır fakat insanlara zararları dokunmadığı için onların adının yasaklanmasına gerek yoktur. Allah'ın asla aracısı olamaz.

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @Helajas Bazıları “Tanrı kelamı yok mudur, vahiy yok mudur?” diye soracaklar belki. Ben buna evet derim, Tanrı kelamı ve vahiy vardır. Tanrı kelamı gözlemlediğimiz evrendir.
      "Yahudi, Hristiyan ve Müslüman olsun tüm din kurumları, insanlığı korkutarak esir eden, gücü ve kazancı tekelliştirme amacı güden insan icatlarından başka bir şey gibi görünmüyor bana."
      "Mantığını kullanmayı reddeden birisiyle tartışmaya girmek;bir ölüye ilaç tedavisi uygulamaya benzer."
      "Olaylara oldukları gibi bakarım, yer ya da kişi gözetmeksizin. Dünya vatanım, tüm insanlar kardeşim ve iyilik yapmak dinimdir."
      - Thomas Paine

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Yaaaa sen ne anlatıyorsun abi manyaksın yaaaa kafayi yemissin bide üşenmeden yazmış uzun uzun hasta. Atalarının harem kurduğunu, osmanlı gibi igggggrenc bir geçmişin olduğunu unutma türk.

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Senin kendi ırkın 2022 yılında hala uzaya çıkamadı LOL

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @Helajas Yüce Türk Milletine laf atmaya ne namusun ne de kapasiten yeter. Ben harem kuran osmanlı imparatorlarının yaptıklarını tasvip etmiyorum. Benim önderim Mustafa Kemal ATATÜRK Paşamdır. Türkler uzaya çıkamadıysa darbelerle, sizin gibi sözde iyi niyetli müslümanların 2 temmuzda insanları inançlarından ötürü yakmaları gibi boş boş işlerle uğraştığındandır. İslam illetini bize bulaştırmasaydınız şimdiye ikinci dünyayı biz çoktan bulmuştuk. Senin gibi vatan hainlerinin de 2023 son senesi olacak inşallah. Tadını çıkartın. Geliyor gelmekte olan :)

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Bide inşallah diyor ya hahahahahaa osmanlısını atalarını fatih sultan mehmetini atatürkünü s2tigim cahil ezik kıllı türk. Sizin yüzünüzden İslam bu hale geldi türk illeti ne zaman İslama bulaştı o zaman müslümanların hali yaman. Ama şimdi düzeliyorlar

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Bende çelişkili bulup senin gibi düşünüyorum çok hakkında yine bir şey diyemiyorum karşı çıkarlar diye ama Kur'an'ı okuyup sorgulayan her insan çelişkili bulur bence ve evet o kişilere yardım etmesi gerekirken neden evlenmiş onlarla bende sorguluyorum sonra neden diğer dinlere karşı ayrıştırma düşmanlık var ve bir de kadınlar erkeklere oranla ikinci sınıf görülmüş hafifçe dövün bile deniliyor ben 16 yaşımda bunları okudum ilk şaşırdım sonra uzaklaştık zaten hep doğru olmayan bir his vardı bu içimde okudukça uzaklaştım deistim 😊

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      @Helajas Atatürk'e neden küfür ettin şimdi

      Yorumla
    • Cleanman58
      Cleanman58
      +1 yıl

      @Berivann6 ya bunun beyni yıkanmış, müslümanlığı eleştiren herkese sövüyor. bunu kaale aldıkça kendini bir şey sanıyor. Kendi haline bırakın dedi doktor. :D

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Doğru evet :))

      Yorumla
  • Oznzanzan
    Oznzanzan Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Devlet hastanelerinde doktor seçme hakkı var tabii ki gittiğiniz hastanede kadın doktor varsa ona muayene olabilirsiniz ameliyatınıza o girer ama kaçırdığınız bir yer var ameliyata sadece doktor girmez ya da doğuma ameliyat için konuşacak olursak doktorun yanında hemşire personel ameliyathane hizmetleri anestezi doktoru anestezi teknikeri gibi birçok farklı kişi girer ve siz bunları seçemiyorsunuz bunlar erkek ya da kadın olabilir üniversite hastanesine gitseniz o zaman doktor seçme hakkıniz da olmaz yani demem o ki beni hiçbir erkek görmesin ben öyle ameliyat olayım diyemiyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • Unhappygirlll
    Unhappygirlll Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle ayrımlar çok üzücü, Adamlar bu meslek için onca yıl okusun emek göstersin hastanın biri çıkıp "Erkek Doktor istemiyorum" desin tıpta ayıp yoktur onlar bu mesleği yıllardır icra ettiği için senin orandan burandan etkilenmez merak etme öyle Doktor varsa zaten Doktor değil işini ciddliye almayan s*piktir ha bu senin tercihin o ayrı ama ayrım yapmadan söyliyim erkek Doktorlar kadın Doktorlara göre daha başarılı

    3
    1 Yorumla
    • viopiaylin2
      viopiaylin2
      +1 yıl

      Sizin de doğruluk payınız olabilir tabii ki ama gerekli olan cevabı verip kişiye faydalı olmak varken neden alakasız bir şekilde yargılıyorsunuz? Sonuçta sizden eğer biliyorsanız sorduğu soruya cevap arıyor sizin düşüncelerinizi merak etmiyor ki

      Yorumla
  • tblrsa
    tblrsa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 79%
    +1 yıl

    Erkek kadın aynı şeydir.. şöyle düşünün isterseniz erkek doktor geliyor doğuma kanlar dikişlerle uğraşıyor nasıl bir kafadasınız? sizi çekici bulacağını falan mı sanıyorsunuz? KAN DİKİŞ işleri ameliyat ya hani anlıyor musunuz? seni hayatta tutan kişiye biraz saygın olsun..

    2
    4 Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Kadının düşüncesi bu neden saygı duymuyorsun?

      Yorumla
    • tblrsa
      tblrsa
      +1 yıl

      @Helajas doktorlar öldürülürken kimseye saygı duyamam..

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Her insan öldürülüyor

      Yorumla
    • tblrsa
      tblrsa
      +1 yıl

      @Helajas gündemden haberiniz yok heralde?

      Yorumla
  • Uga915
    Uga915 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Merak etme. O vajen herkeste var. Tek penis sadece kocanın ki değil. Bütün ınsanlık milyon yıldır aynı şeylerle zaten birbirine girerek çoğalıyor. Ne ilk nede son olacaksın, beynin dışında özel hiç bir yanın yok. Herkesin kaputu aynı. Sen neyden bahsediyorsun hemşerim. Günde 50 tane içi dışına çıkmış vajen, dışkı kaka beraber görüyorlar. Dua et artık mideleri bulanmıyor.

    2
    0 Yorumla
  • burakistan35
    burakistan35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 319 cevap paylaştı.

    çomar abazha arizona kertenkelesi kocan mı istiyor bunu?

    merak etme erkek doktorda sana meraklı değil. devlette böyle hakkın yok. sağlık hizmetleri cinsiyete göre yapılmaz. ama kocan her gordugu karı kıza gözleri ile silkeliyor bakıyor o ne olcak .

    2
    4 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      O onlara göre normal ama kadın erkek doktora gidince anormal zaten bu şekilde kıskançlık yapanın eminim kendi kusurları vardır ki herkesi öyle görüyor :))

      Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      @Berivann6 sana katılıyorum . ozguven eksıklıgıdır. karısı baska erkeklerı gorur ortamlarda olursa calısır dik durursa kendı eksıklerını ıktıdarsızlıgını erekte sorunlarını yıkanmamasını fark edecek ve erkek yerıne koymayacak cunku o bir goril zaten bu yuzden kısıtlayarak kadını el altında tutmaya calısıyorlar.

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Kessinlikle doğru analiz

      Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      @Berivann6 👍🏼

      Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ya aşağıda belirtilen bir ton insan yobazlık yapma falan diye boş yapmış da kadın dinen eğer o hastanede boşta bir kadın ebe varsa dahi onu istemelidir. Bir yakınımızda devlette bu durumla karşılaştı. Şansına kadın girmişti. Ama ha diyelim ki her ebe erkek, o zaman din buna müsaitlik verir çünkü zaruri durum olmuştur.

    Yobazlık değil bu, kadının böyle bir hakkı var ve onu sorguluyor!

    5
    7 Yorumla
    • Darkness_Queen
      Darkness_Queen
      +1 yıl

      O yobazlık diyenlere bir laf ettiğinde bu benim seçimim sana ne falan diyor çoğu fakat bu kadın bunu tercih etmek istediğinde nedense yobaz oluyor.

      Yorumla
    • ikizterazi
      ikizterazi
      +1 yıl

      Onlara göre asıl medeniyet doğuma erkek girmesi falan olmalı ki kadın kadın ebe isteyince yobaz oluyor. Seçim diye bir şey var yahu seçim yapmak ne zaman yobazlık oldu

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Saçma ama doktorluğu sapıklık olarak algılıyor zihniyetinde bu var ve o an cinsiyet ayrımcılığı yapıyor

      Yorumla
    • ikizterazi
      ikizterazi
      +1 yıl

      Sapıklık algılıyorum diye bir cümle kullanmadı kadın. Erkekler sapık diye bir cümle de kullanmadı.

      Kadın hakkını arıyor, hastanın böyle bir hakkı var.

      Yorumla
    • ikizterazi
      ikizterazi
      +1 yıl

      Dinen (yani sizin dininizi bilmiyorum ama Müslümanlıkta)

      Hastane de bir tane dahi kadın ebe varsa hasta onu isteme hakkı var, erkek doktora gitme yerine.
      Ama diyelim ki tüm doktorlar erkek, o zaman erkek doktoru isteyebilir sorun yoktur. Ben erkeğe aman gitme demiyorum, eğer varsa kadın mümkün ise ona ol doğumu ama eğer yoksa erkeğe olabilirsin diyorum.

      Doğru anlaşılsın cümlelerim, anlaşılmak istenildiği gibi değil.

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Dinenmi olaya. Bakıyorsun o zaman dinen erkek doktor olmasın kadınlar için saçmalıktan başka bir şey değil bence dediğiniz ve cinsiyet ayrımcılığı ve ehr şeyi taciz olarak algılama asıl zihniyeti bozukluk bu durum değil mi böyle düşünüp çoğu ülkeden daha çok taciz ve tecavüz olan ülkeyiz madem bu kadar bağlılar o kurallara bunlar için bu zihniyetler için ne diyeceksin

      Yorumla
    • ikizterazi
      ikizterazi
      +1 yıl

      Birincisi o zihniyetler aile de eğitim almamış sapkın zihniyetler, onların dinle ilgisi yok.

      ikincisi hala söylediklerimi anlamıyorsunuz, kendi fikrinizi konuşup olayı aynı yere döndürüyorsunuz ve ben tekrar açıklama yapmak zorunda kalıyorum, ama sorun değil tekrar açıklama yapayım.

      Soru sahibi sapkınlık açısından bu soruyu soruyor ise, şöyle bir şey diyebilirim. Çoğu erkek doktor aslında kadın doktordan daha iyi, benim de erkekti doktorlarımın çoğu, daha içten şakacı oluyorlar. Ama aralarında mutlaka nefsine uyan sapkın doktorlar oluyor, daha bugün sitede bir soru gördüm.
      "Kadınlara bayılıyorum, jinekolog olsam mı acaba?"
      Ne dersiniz şimdi? Adam kadın görmek için jinekolog olayım mı diyor!

      Her neyse bu burada kalsın. Dediğim gibi, kadının kadın doktor istemek diye bir HAKKI var. Haklar asla yobazlık olmaz. Ha ama her yer erkek doktordur, o inatla ben kadın istiyorum, yoksa gerekirse doğurmam çocuğu derecesinde biri ise bunu din de tasdik etmez, yobaz olur.
      Yani kadın istemesi daha iyi, ama erkek varsa sadece ona tedavi olmak ZORUNDADIR.

      Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Erkek düşmanlığı nedir bilmiyorum işini layıkıyla yapan insanlara saygı duymanız gerekiyor kimse keyfiyetten o ameliyathane de olmuyor bu kafafan vazgeçin doktorluk gibi kutsal meslekleri olan işini iyi yapan insanlara saygı duyun ya düşünsene orada senin doğumunu gerçeklestirecek tek erkek doktor var yoksa hayatını kaybedeceksin ya da çocuğunu yine bu düşüncede mi kalırsın sihirli hayat kurtaran ellere sahip çıkacağınıza zarar veriyorsunuz onlara.

    0
    0 Yorumla
  • axntv
    axntv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 80%
    +1 yıl

    İşin özü şu ki, kadın ya da erkek olması değil doktor olması uzmanlığının jinekoloji olması yeterlidir. Doğum anında doktor seçmeniz mümkün değildir.
    Aslına bakacak olursak bir kadının regl olduktan sonra veya en geç 18 yaşını doldurduktan sonra bir jinokoloğu olmalı ve yaşamı boyunca aynı doktora gitmeli zorunlu bir değişiklik olmadığı sürece. Bu şekilde olursa doktoru seçme şansınız tabiki olacaktır. Ayrica bir kadının kadına özgü çok fazla rahatsızlığı vardır.
    Nokta...

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 667 cevap paylaştı.

    Seçebilirsiniz elbette.

    Zaten normal doğumda, anne adayının psikolojik olarak rahat hissetmesi için mahremiyetinin de doğru şekilde sağlanması gerekir. Aksi halde rahim kolay açılmaz, doğum kolay gerçekleşmez.

    Bütün bu detayları önceden konuşun ki istenmeyen durumlar sizde gerginlik, stres yaratmasin.

    2
    0 Yorumla
  • Shiningdiamond
    Shiningdiamond Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Soru troll. Ama görüşlerde ciddiye alıp yorum yapanlara ithafen doğumu yapacak olan kadın isterse erkek doktor isterse kadın doktor girsin der bunun yobazlikla ya da doktorun bı yerlerine merakı olduğunu düşündüğü için istemez. Her insan o kadar rahat değildir mecbur kalırsa erkek de bakar ama sırf kadın istiyor diye de yazmadiginiz kalmamış.

    3
    0 Yorumla
  • BirAnanasAldirdim
    BirAnanasAldirdim Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Kendi doktorun girer doğuma başka bir doktor girmez

    1
    9 Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Cidden mi yani her zaman ki kontrole gittiğim bayan doktor girecek doğuma

      Yorumla
    • BirAnanasAldirdim
      BirAnanasAldirdim
      +1 yıl

      E tabi ki başka kim girecek?

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Ne bileyim ya dediklerine göre doğuma sıra ile giriyorlar yani orada tek ben olmayacağım ondan herhangi bir doktor giriyor sandım erkek doktor istemiyorum eşimde öyle

      Yorumla
    • BirAnanasAldirdim
      BirAnanasAldirdim
      +1 yıl

      Devlet Hastanesi'nde işleyiş nasıl bilmiyorum ama özelde öyle bir anda iki üç kişinin doğumu gerçekleştirilmez hijyen standartlarına uymaz bir kere🤔 Ve her hastanın kendi doktoru var öyle sırayla olacağını asla düşünmüyorum. İçin tamamen rahat etsin doktoruna bir sor

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      tamam, yanlış değilsem eşimi de yanıma alabiliyorum dimi

      Yorumla
    • BirAnanasAldirdim
      BirAnanasAldirdim
      +1 yıl

      Eğer covidi bahane etmezlerse evet

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Anladım, teşekkür ederim biz orayı hallederiz daha doğrusu eşim halleder eşim öyle şeylerde çok inatçı

      Yorumla
    • BirAnanasAldirdim
      BirAnanasAldirdim
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun şimdiden Allah analı babalı büyütsün 😌

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Amin. Cok sağol

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Rutin kontrollerini takip eden doktor kim ise o girer doğuma benim yaşadığım yerde böyle oluyor. Ama diyelim ki acil bir durum çıktı ve nöb doktor erkek o zaman yapacak bir şey yok. Hem doğumhanedeki birsürü görevli erkek oluyor yine aynı kapıya çıkıyor.. Ben de olsam mümkünse kadın doktor tercih ederdim ama, kendimi daha rahat hissederdim. Ama kadın yoksa da durumu kabullenmekte başka çare yok

    0
    1 Yorumla
    • Umutsuzvaka0307
      Umutsuzvaka0307
      +1 yıl

      Genelde devlet hastanelerinde devamlı kontrol eden değil o gün hangi doktor varsa o girer... doğum hastanelerinde..

      Yorumla
  • Badboyalways
    Badboyalways Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 92%
    +1 yıl

    Erkek olsa ne olur ki emin ol artık mideleri bulanıyor görmekten sıradan bir durum aciliyet olursa tercih etme şansın olmaz planlı olursa hanım olabilir ama illaki yardımcıları filan bir erkek olur bence

    0
    0 Yorumla
  • isimsizkralicee
    isimsizkralicee Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim bildiğim kadın doğumda, erkek doktorlar, sadece kendi hastalarının doğumuna ve sezaryen doğumlara katılıyor. Bizim buradaki hastanede öyleydi. Eğer erkek doktor gelirse de degisebilirsin tabi.

    0
    0 Yorumla
  • Umutsuzvaka0307
    Umutsuzvaka0307 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkek doktor en iyisi.. benim elimde olsa ikinci çocuğumda erkek doktor isterdim.. kadın doğuma kontrole gittiğimde erkek doktora randevu alırım hep. kadin doktorlar bu konuda kötüler

    2
    3 Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      +1 yıl

      Sexist detected

      Yorumla
    • isa0avcu
      isa0avcu
      +1 yıl

      Anemin dediğine göre kadın doktor o doğumda tam 10 yılnömründen götürmüş birde östüne bağırıp kızmışta

      Yorumla
    • Umutsuzvaka0307
      Umutsuzvaka0307
      +1 yıl

      @isa0avcu evet kadın Doktorlar öyle..

      Yorumla
  • bbanabirazrenkver
    bbanabirazrenkver Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ozelle gidersen secebilirsin. ben arastirma hastanesinde dogum yaptim. Gencecik doktorlar 10 dk da bir kac santim acilma var diye parmakla kontrol ediyorlardi. Belki 15 belki 20 kisi görmüştür beni yarisi erkektir belki yaridan fazlasi. Arastirma hastanesine gidiyorsan bunu kabul edip gidiyorsun. Devlet hastanesinde secme sansi var diye biliyorum. Hekim degistirme sansi var.

    1
    6 Yorumla
    • bbanabirazrenkver
      bbanabirazrenkver
      +1 yıl

      Bu arada erkek doktorlar daha anlayisli daha az aciyla atlatiyorsunm bayanlar daha sert ve mudahaleleri de sert. Ben dua etmistim Allahim nolur erkek doktor nasip et acu cekmeyeyim diye.

      Yorumla
    • bbanabirazrenkver
      bbanabirazrenkver
      +1 yıl

      Onlar bizi kadin ollarak görmüyor. Vucutlarimizi incelemiyor. Hasta olarak degerlendiriyorlar. Bakmiyor lar bile dogru durust. Islerini yapip gidiyorlar. Yanindaki arkadasiyla sohbet ediyorlar bi yandan bi yandan isini yapiyolar. Cok profesyoneller. Utanicak birseyyok.
      Tanidim 2 tane cok iyi kadin dogum doktorum var. esleriyle cok mutlu bir birliktelikleri var. 2side cok sadik. Esim olsa kadin dogumcu. Ben kabul ederdim.

      Yorumla
    • CesaretKazandırır_
      CesaretKazandırır_
      +1 yıl

      @Rercao çok merak ediyorum eşlerine çok sadıklar diyorsun nereden biliyorsun. Bu kafadan çıkın kardeş çıkın kocan duysa adam ne kadar zoruna gider kim bilir

      Yorumla
    • bbanabirazrenkver
      bbanabirazrenkver
      +1 yıl

      @CesaretKazandırır_ kocam cok akli basinda birisi. Kendisi beni devlete goturmek yerine ozel bi klinigi olan selçuk isminde un yapmis bir doktora goturdu. Bedavaya dogum yapabilecekken kocam şahsi erk3kxdoktora 13 bin e dogum icin anlasti. Ve bu kocam olacak sahis beni en az 20 kez kontrole goturdu. Kocam olacak o sahis varya. Ben oni cok seviyorum:) hic boyle kompleksleri yok. Aksine hercgittigimizde doktorla sohbet etti ozelden takiplestiler arastilar sorustular. Hic bir kelime etmedi olumsuz. Olaganustu bir durum oldu mecburen hersey iptal oldu arastirma hastanesine yatirildim. 6 aylik dogdu oglum.

      Yorumla
    • bbanabirazrenkver
      bbanabirazrenkver
      +1 yıl

      Her erkek farklidir. Ben kocami cok seviyorum. Dusuncelerine. Kafa yapisina aşığım.

      Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      +1 yıl

      Ne insanlarsınız her gün kaymaklısı gelmiyor ki...
      Dediğiniz gibi kanlısı, gıllısı türlü türlüsü
      Hekim onlar... Ne zevki... O kokuya kaç insan dayanır?

      Yorumla
  • Hecatee
    Hecatee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    İnan bana adam orayı görünce ne kadar etkileyici demiyor ya da bundan zevk almıyor ki seninde ilk önceliğin bebek olmalı

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Normal doğumda zor. Sezeryansa doktor seçersin ama normale ebeler doğutturuyor ve doğumun günü saati belli olmaz.

    Doktorun, ebelerin cinsiyeti değil becerilerine ve kalitesine öncelikli olarak baksan daha iyi olur.

    2
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 348 cevap paylaştı.

    Hekim seçme özgürlüğü var eğer kadın doktor varsa kadın doktor talep edebilirsin aöa kadın doktor da sen bana gelme gelme ta en son doğumda çağır olacak iş mi der kabul etmeyebilir.

    0
    8 Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Bu arada anestezi teknisyeni, ameliyathane teknikeri, ameliyathane personeli, anestezi doktoru, hatta ameliyathane hemşiresi bir sürü erkek olacak.

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Ben de ameliyathanede çalıştım uzun yıllar ha duvara bakmışsın ha kadın vücuduna öyle bir durum oluyor ki zaten bol bol görüyorsun da ama odak noktası olmuyor o açıdan baksan bile en ufak etkilenme olmuyor. Ama kadın personeller etkileniyorlar gibiydi biraz hele uzunsa. Düşün artık normalde tersi olur.

      Yorumla
    • serap090980
      serap090980
      +1 yıl

      Kadin personellerin etkilendigini nasıl anladin🙂

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Hal ve hareketlerinden bakışlarından. Bir de aşırı uzun oldu mu nerede büyütttün muhabbetine hemen atlıyorlar, onlar da katılıyor, hatta bir kaç kere onlar başlattı.

      Yorumla
    • serap090980
      serap090980
      +1 yıl

      Tabi hastanin bundna haber yoktur dimi🙂

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Çoğunun var, zaten bu muhabbet genelde çok yaşlı hastalarda açılır. Birinde 5 nolu salondu duyan giriyor doktor, teknisyen, hemşire, personel. Spinal anesteziydi ameliyattan sonra. Amca da ona göre cevap veriyor doğal beslendim vs

      Yorumla
    • serap090980
      serap090980
      +1 yıl

      🙂🙂 siz ne olarak gorev yapiyorsunuz

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Sağlık memuru

      Yorumla
  • hasegec
    hasegec Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 88%
    +1 yıl

    doguma gittim tanimadigim doktor geldi dogurttu gibi bi surec olmuyo pek. 9 ay kontrollere gisip soktorunu seciyorsun tanisiyorsun. sadece cok nadir nobetci doktora kalabilirsin o da sans

    0
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 386 cevap paylaştı.

    Devlette böyle bir hakkin yok.. özel de doğum yaparsan dr secebiliyorsun, sancin gece baslarsa seçtiğin dr nin mesai saati değilse ekstra ücret ödeyp kendi dr ni getirtiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • demetsevinckatar
    demetsevinckatar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    Hastanelerdeki uygulamalar farklı olabilir. Doğumhaneye o gün hangi doktor İCAPçı ise o bakar. Diğer doktorlar kendi muayene odalarında hastalarını muayene eder. Doğumda bir sıkıntı olmayacaksa ebeler işi yürütüyor, sıkıntılı durumlarda doktor devreye girer.

    0
    0 Yorumla
  • kodi34
    kodi34 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl

    Düşüncenize ve talebinize saygı duyuyorum, seçim size kalmış hekim değiştirebilirsiniz. Ben duruma farklı bakacağım, sizin gibi düşünürsek bu biraz da ayrımcılık gibi duruyor.

    0
    0 Yorumla
  • cikolatikek
    cikolatikek Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Önceden doktor ile anlasirsin.
    Doğurmak üzere iken ona haber gider, o gelir doğuma ama.
    İşi varsa, nöbette icapta kim varsa o gelir

    0
    5 Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Özellikle bayan doktor isteyebilir miyim? Sonuçta doktor seçme hakkı var hastanın

      Yorumla
    • cikolatikek
      cikolatikek
      +1 yıl

      İstersin tabi canım, ama o an müsait doktor yoksa yapacak bir şey yok

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Özelse müsait vardır para her kapıyı açıyor

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Hele de bu devirde yani üzülerek söylüyorum yanlış anlaşılmasın

      Yorumla
    • cikolatikek
      cikolatikek
      +1 yıl

      Kadın, kadın doğum uzmanları az.
      O başka doğumdaysa, baska doktor gelir.
      Sen bunları değil çocuğunun sağlığını düşün

      Yorumla
  • bekleyeninim
    bekleyeninim Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 46%
    +1 yıl

    1 kadın şoför
    2 kadın doktor.
    Sağlıkçı olmama rağmen kadın doktorlardan korkuyorum 😂😂

    3
    0 Yorumla
  • whereizmymind
    whereizmymind Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Sana bir sır vereyim mi? Hiçbir erkek doktorun umurunda değil senin vajinan.

    3
    0 Yorumla
  • -Rebel_Lilith-
    -Rebel_Lilith- Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Aşın bu kafaları... Alanında uzman kaliteli erkek doktorlar var ve daha kibar hassas davranıyor.

    3
    0 Yorumla
  • AtınıArayanKovboy
    AtınıArayanKovboy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 54%
    +1 yıl

    Varsa gelir ama genellikle kadın doğum uzmanları erkek oluyor. Erkekler ameliyat konularında daha başarılı oluyor. Bunu söyleyim dedim

    1
    0 Yorumla
  • Berivann6
    Berivann6 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu nasıl mantık ya doktor doktordur ekek diye istememek ne oluyor :)) doktorluk bir meslek değil mi ne anlıyorsunuz

    1
    0 Yorumla
  • morgökyüzündeyim
    morgökyüzündeyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Tıpta ayıp olmaz. Bence erkek doktordan utanma. Kadının daha iyi yapacağını düşünüyorsan kadın istemeni anlarım.

    1
    1 Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Bence değiştirilebilir

      Yorumla
  • KaanCarry
    KaanCarry Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Doktor meraklıydı senin popona, ama bayan ebe gelir metsk etme

    1
    5 Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Biraz emin gibi konuştun da nerden biliyon

      Yorumla
    • KaanCarry
      KaanCarry
      +1 yıl

      Ablam ebe ondandır

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Yanı erkek ebe yok veya girmez

      Yorumla
    • KaanCarry
      KaanCarry
      +1 yıl

      Doğuma göre değişiyor, genelde doktorlar doğum yaptırır sen özelde doğuracaksın kadın doktor istiyorum dediğin zaman kimse sana hayır erkek doktor doğurtacak seni diyemez zaten

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Tmmdr o zaman

      Yorumla
  • benyarımkaldım
    benyarımkaldım Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    tıpta mahremiyet olmaz, o adam işini yapıyor.

    0
    8 Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Bi git ya mahremiyet yokmuş avrupa özentisi seni

      Yorumla
    • benyarımkaldım
      benyarımkaldım
      +1 yıl

      avrupa özentiliği ne alaka mk primatı

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Anayasa maddelerini oku mahremiyet var mi yok mu picc

      Yorumla
    • benyarımkaldım
      benyarımkaldım
      +1 yıl

      ne bu 5 günde bir yazıyorsun mk ahahahahskdkkdkdkf

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Tabii diyecek bir şey bulamadın demi

      Yorumla
    • benyarımkaldım
      benyarımkaldım
      +1 yıl

      lan evrimi geri kalmış primat, belli başlı etik kuralları var. tıpta mahremiyet ilkesi denen bir şey var. konuşmadan önce otur araştır sonra gel bana burada erkeklik yap, adamın asabını bozma seni s1ker s1ker çoğaltırım bak.

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      O. ccc

      Yorumla
    • benyarımkaldım
      benyarımkaldım
      +1 yıl

      ya s1ktir git

      Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Kızın hassasiyetine saygılı olun

    Kızın hakkıdır bu

    Köpek gibi saldırmayın

    Azcık da olsa hür iradeli olun

    1
    0 Yorumla
  • benkendall
    benkendall Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 82%
    +1 yıl

    Doğumu yapan doktor cinsiyeti seçilebilir hasta doktorunu seçebiliyor artık ama doğum odasında sadece kadınlar olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • MarsRafinha
    MarsRafinha Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu doktorlar hamileliğin erken evrelerinden beri hastayı takip etmiyor mu zaten spontan şekilde olmuyor diye biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sizin gibilere kasap yaraşır. Doktor fazla size. Hipokrat yemini var ayrıca o kadar çok vajina görüyorlar ki her taraf vajina... Miğdeleri kalkıyor gördükçe bir yerden sonra.

    0
    7 Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Sen ortaçağdan mı geldin? Neden bu insanın düşüncesine saygı duymuyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Düşünceler kişiye aittir. Ta ki ağzından çıkana kadar.

      Sen karanlık çağdan gelmişsin bir doktora cinsiyetçilik yapılmasını normal buluyorsun. Belki bu cinsiyetçilik yüzünden canı alınıcak doktoru. fakat sokakta kadınlara cinsiyetçiliğe hayır diye bağırırsın ama burada sen dahil bir çoğu cinsiyetçilik yapıyor yaptığını da görmücek kadar kör yobaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende cavp vermişim karşımda bir birey varmış gibi. Bir hiç varmış. Tüm yorumlara sulanmış bir troll'müş meğersem.

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Nne kadar karamsarsın yaaa sırf kadın doğumuma erkek doktor girmesin istiyorum dediği için bir anda kafanda neler kurdun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hadi get sayın troll işine bak 😴

      Yorumla
    • Helajas
      Helajas
      +1 yıl

      Mağarana dön

      Yorumla
    • berkeningülü
      berkeningülü
      +1 yıl

      Ahaha hipokrat yemini devir çok değişmiş aç gözlerini

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet boyle bir hakka sahipsin. Ama Şunu unutmaki doktor bulduğumuza bile şükretmemiz gerekecek artık. doktor krizi günden güne büyüyor.

    Geçmiş olsun. Sağlıklı bir şekilde kucağına almak nasip olsun. Şimdiden tebrik ederim Sizi ve eşinizi

    0
    0 Yorumla
  • kimleraldı
    kimleraldı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Devlette seçemezsin de şöyle izinde olur gittiğin doktor onun yerine başkası gelir ve erkek olabilir. Özelde seçersen seni kendine göre ayarlar doktor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Buz dogum oncesi 3 farkli bayan doktorla yol aldik ama maaaalesef olmadi. Erkek doktorla devam ettik. Bu konuda erkek doktorlar, bayan doktorlardan daha iyi... Tabiki tercih sizin, secme hakkinizda var

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    jinekoloğunu sen seçiyorsun zaten. Kadından randevu alırsın hem takibini hem doğumunu yaptırır işte

    1
    0 Yorumla
  • Yesimcik__
    Yesimcik__ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl

    Devlette öyle bir hakkın yok özelde kadın bir doktora sürekli muayene olarak doğumunu onun yapmasını tabi ki saglayabilirsin

    1
    0 Yorumla
  • Jagras
    Jagras Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl

    Bende ürolojiye gideceğim bende kadın doktor istiyorum, o kontrol etsin :D

    1
    0 Yorumla
  • sprx77
    sprx77 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    meslek cinsiyetle degil, profesyonellikle secilir
    “bayan” muavin olmayan otobuse de binme sen

    0
    0 Yorumla
  • hesapsiz7
    hesapsiz7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Bunu doktorunla konuş. Hasta mahremiyetine zaten önem verilir. O konuda kaygın olmasın.

    1
    0 Yorumla
  • king4775
    king4775 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    Öyle bir seçeneğin yok o an ki esnada hastane de hangi doktor varsa gelecek önemli olan sağlık

    0
    0 Yorumla
  • beyazyakalıanarşist
    beyazyakalıanarşist Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 94%
    +1 yıl

    Erkek oluyor genelde kadın doğum uzmanları kadın çok az o an sana bulamayabilirler

    0
    0 Yorumla
  • Ykslbyr1905
    Ykslbyr1905 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 81%
    +1 yıl

    Valla bende karşıyım ilk hatun bulup yapalım halime kalsindq gerisine bakacaz

    0
    0 Yorumla
  • Rmyaaaa
    Rmyaaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Devlet hastanelerinde seçme imkanı yok o an hangi doktor varsa o girer doğuma

    0
    0 Yorumla
  • Manifalitikko
    Manifalitikko Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Erkek doktorun doğumuna girmesini istememen neden?

    0
    0 Yorumla
  • eskici49
    eskici49 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 80%
    +1 yıl

    Seçebilirsin de doğum yaptığında kadın doktor olur mu orası muamma

    0
    0 Yorumla
  • Impaulse
    Impaulse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Üniversite hastanesine gidersen seçme şansın yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hekim seçme hakkınız elbette var ancak bence cinsiyetinden ziyade uzmanlığı önemli olsa gerek...

    Doktorlar insan vucuduna ( ya da tenine) bir nevi kumaşmış gibi bakıyor

    0
    0 Yorumla
  • Greyx
    Greyx Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Çok meraklıydı adam zaten senin o leş çukuruna allahım ya

    1
    1 Yorumla
    • bektss6969
      bektss6969
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • çekicibey50
    çekicibey50 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 88%
    +1 yıl

    Çok saçma bir düşünce benim eşimin doktoru erkekti ve Allah razı olsun o ibsandan

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (145)
Devamını Gör(190)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Doğumuma erkek doktor girsin istemiyorum. Kadın doktor seçebilir miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Doğumda erkek doktor istemiyorsam? 44 cevap verildi
Kadın doğuma gitmeye çekiniyorum, ne diyeceğim? 11 cevap verildi
Devlet hastanesinde doğum yapmak istemiyorum, bu beni şımarık mı yapar? 81 cevap verildi
İlk doğumum olacak ve doktorla görüşemiyorum, yanlış doktor mu seçmişim? 5 cevap verildi
Doğuma erkek doktor girmesin istiyorum doktor seçme hakkımız var mı? 7 cevap verildi
Kadın doğum doktorlarına soruyorum? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨