Anne de baba da eşit şekilde ilgilenmeli diye düşünüyorum. Tepkiniz ne olurdu bu duruma?

Anne de baba da eşit şekilde ilgilenmeli diye düşünüyorum. Tepkiniz ne olurdu bu duruma?

Selam gadası 🙃
İnsan ne olursa olsun fırsat bulduğu zaman çocuğuyla ilgilenmelidir. Çünkü o çocuğun sevgi ve ilgiye çok ihtiyacı vardır. Öyle bir durum olsa oturup konuşurum. Sonuçta o çocuğu leylekler getirmedi. Kendi öz çocuğu olduğunu dile getirip ilgi göstermesini isterim.
Cevap
4Cevap
Ben anneysem oda baba ilgilenmek zorunda çocuk anneye ait değil sadece
Uygun bir dille anlatırım
İlk önce uyarırım, tabi en fazla 2 kere.
Baktım hala aynı, değişmiyor.
Sonra da boşarım 😌
Çocukları tek başıma büyütüyorsam,
eşime ihtiyaç kalmamıştır demektir. 😎
çocuğu ortaya bırakırım o ilgilenmek zorunda kalır aksi takdirde çocuğun başına geleceklerden sorumlu değilim
Bunu en başta konuşurum, bütün sorumluluğu bana bırakamaz bırakırsa kızarım ben sürekli
başka çocuk doğurmam asla. Ben 2 3 tane çocuğa hayatımı adayıp kendimi heba edicem, o da keyfine mi bakacak yok öyle bi dünya. 1 tane ile elimden geldiğince ilgilenir büyütürüm
Ben bakarım canımı veririm çocuğum olsa bakmayanında uzak tutarım
Türkiyede ataerkil yetiştirilmiş biz erkekler helede annelerin benim oğlum diyerek yetiştirdiği edepsiz bir erkek topluluğunda çocuk bakacak erkekler eminmisiniz
bu işin maddiyat kısmı da var eger maddiyat varsa asla ilgisiz olan birini cocugumla ve kendimle odullendirmem
tek başıma yapmadım çocukları kendine gel derim
onunla konusurum karşıma alıp söylerim
Sevgisinden şüphe ederim
Ben daha çok ilgilenirim
Kızarım ona hıı 🤨
hıı diyerek mi
Ayır 😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?