Ellerini yemek istiyorum.😋
Bebeklerin tombik halini görünce ne yapmak istiyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Ellerini yemek istiyorum.😋
Bebeklerin tombik halini görünce ne yapmak istiyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Doğurmak istiyorum sonra nau nau diyor içimdeki ses 😂
Eig için teşekkürler gadası 🌸
Rica ederim
Merhaba
Tatlı gibi yemek istiyorum
Cevap
4Cevap
Diyet yaptırmak yani sağlıklı beslenmeleri
Isırmamak için dişlerimi sıkıyorum 😂
Dişine zarar hemen ısır 🙃
😂😂😂😂
Mıncırmak ve ısırmak tabi ki.. :D Keyifli geceler..
Göbeğini öpüp yanaklarını ısırıp emmek istedim bu bebişin
Direk ısırıyoruz ağlatmadan. Ağlarsa ısıramıyoz gaçıyor çünki 😅
Isırasın geliyor çok şekerler ya 😍
Yazık çocuğu obez yapmışlar diyorum
Öpmek istiyorum çok tatlılar ya oyyyy😍😍
öpesim geliyoorrr
obez bu
anam anam öpmeye doyamam valla.
Hiçbir şey
Isırmak hahsha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar