Her şey çok güzel başlamıştı ben daha önce evlenip boşandığımı söyleyemedim. Beni bekar sanıyor, üstelik bir çocuğum var. Bunu öğrenirse konuşmayı keser diye çok korkuyorum. Ne yapmalıyım, onu kaybetmek istemiyorum?

Her şey çok güzel başlamıştı ben daha önce evlenip boşandığımı söyleyemedim. Beni bekar sanıyor, üstelik bir çocuğum var. Bunu öğrenirse konuşmayı keser diye çok korkuyorum. Ne yapmalıyım, onu kaybetmek istemiyorum?

Tabiki keser bu benden sakladı kim bilir neler saklıyor daha diyerek. Al karşına konuş ona uymazsa da yapacak bir şey yok çocuğun utanılacak saklanacak bir şey değil hayat kimini ayırır kimini birleştirir
Mutlaka öğrenecek bir gün, en kısa zamanda söyle ki, sonra sende boşuna ümit bağlama, yalan ile hiç bir yere varılmaz, hele hele evlenecğin kişiye yalan söylemek.
O zaman ona veya o sana nasıl güvenip aynı yatakta uyuyacak.
Bence söylemelisin. Sonuç olarak elbet bir gün öğrenecek ve süre ne kadar uzarsa, ayrılık o kadar yakın olur. Hâlâ vaktin varken gerçeği paylaş.
Sen olsan onun yerinde ne yapardın? Ya artık yapmayın şöyle biri bana bunu yapsa ben o kişinin ne sevgisine ne samimiyetine inanırım seven insan kandırır mi aldatır mı? Hayır svwen kişi yapmaz bunu
Cevap
24Cevap
En kısa zamanda söylersen belki bitmez ama söylemeye devam Edip oyun oynuyor muş gibi davranırsan büyük ihtimalle biter
Bir an önce söyle. İşler ilerlerse daha büyük hayal kırıklığına uğrar
Bitirebilir. Sana düşen açık olmaktı, ilişkinin ta en başında. Tabi tepkiler kişisel, beyefendi açık görüşlü biri ise önemli olmayabilir çocuğunun olması.
Adamın bu duruma yaklaşımı zaten bellidir. Söyle ya kalır seviyorsa, ya gider ya da gitmek ister ama seni kullanmaya devam etmek için bir süre göz yummus gibi davranır
Bence söyle bunu. Gerçekten ciddi bir mevzu. Seni bırakmayacaktır bence. İleriye dönük ne olur bilmem tabi.
Bu sorun olabilir ki neden böyle bir yalan söyledin benim için sorun olurdu yalan söylediği için en başta söylese sorun yok
Gercekten seviyorsa bitirmez. Ama o saatten sonra tek derdi seks de olabilir. Dikatli ol
bir şey olmaz kötü bir şey değil sonuçta fakat söylemelisin
Herke sorumluluk almak istemez en baştan söylemeliydin. Ve hatta hemen şimdi söyle, saklanmamalı.
Süreç uzamadan söylemelisin ilerde öğrenirse neden bunca zaman gizledin der
Söyleminde fayda var
Seçimi o yapsn sen doğru olani yap önce.
Ciddi bi ilişki düşünüyosanız maalesef ama bitecek baştan söylemeliydin
2 çocuğum var de sonra yok bir tane var de doğruyu söyle bir şey demez
şu açık konuşmayı bi becerebilse insanoğlu güzel gidecek herşeyde yok işte beceremiyoruz
Abi seven bir kişi için çok yıkıcı bekâr zannediyorsun ilkisin sanıyorsun evlenmiş boşanmış çocuğu var çıkıyor uff Allah korusun ya
Gerçekleri değiştiremezsin. Flörtüne gel beni öp de, o zaman problem kalmaz
Aptalmisin? Sanki esya sakliyorsun yemin ediom senin gibiler anne olmasin….
Açık kapı diye giriş çıkış yapar sonra da ayrılır zaten.
Her şeyi açıkça anlat. Boşanmak ayıp değil. Çocuğun olduğunu da söyle. Açık sözlü olmalısın.
Yalanla baslayip yalanla devam eden bir iliski. Ayni sey senin başına gelse ne hissedersin.
Gerçekçi ol insanların duyguları ile oynamayın ya
Baştan kaybetmişsin en fazla seni s1ker atar
Senden duyarsa belki bitirmez
sonra çok ağır olur. şimdi söyle
Söyle geç olmadan
Cok gec olmadan soyle
vücudun iyiyse sorun olmaz
Geçmiş oldun geç kalmışsın
Söyleme 🙉
Muhtemelen
Dürüst ol bence
Bitebilir tabi
her şey olabilir
çok mutlu olur
bence söyle gizli kapaklı işler olmaz
Geniş birisi değilse biter
Yinede söyle
her türlü öğrenecek
Evet birer
Bilemezsin
flört sanal mı kanka
Biter
Nikah günü söyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?