• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Annem çocuk yapacağım diyor, nasıl engel olabilirim? (Sayfa 2)

ØŔůhĚmīčīØ
ØŔůhĚmīčīØ Takip Et
Xper 7 Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
98
Yapay Zekaya Sor
Annem çocuk yapacağım diyor, nasıl engel olabilirim?
Cevapla
Çocuk Soruları Engel Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

64

Cevap

95

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Newyorkluçılgınzenci
    Newyorkluçılgınzenci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Farklı cinsiyeti mi yakalamak istiyor babanla?

    0
    0 Yorumla
  • Exteq
    Exteq Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bence kendi hayatına bak zaten sende ayrı bir hayat yasiycaksin onlardan bağımsız

    0
    0 Yorumla
  • Papatyakuru
    Papatyakuru Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşo kac

    1
    3 Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      38 .

      Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      39 mus

      Yorumla
    • Papatyakuru
      Papatyakuru
      +1 yıl

      Ruhunu emmiş

      Yorumla
  • viopiaylin2
    viopiaylin2 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen engel olamazsın babana yalvar içine boşalmasın

    2
    3 Yorumla
    • panzerkopfwagen
      panzerkopfwagen
      +1 yıl

      Yan tarafa mı

      Yorumla
    • viopiaylin2
      viopiaylin2
      +1 yıl

      Nereye olursa artık

      Yorumla
    • panzerkopfwagen
      panzerkopfwagen
      +1 yıl

      😂😂😂😂 Sen beni güldürdün Allah ta seni güldürsün 1 poşet altın bu emi

      Yorumla
  • annesinisevmeyenkız1
    annesinisevmeyenkız1 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence engel olmalısın

    2
    1 Yorumla
    • zambor
      zambor
      +1 yıl

      neden cevap vermiyorsun bana. kaç haftadır

      Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    yemeklerine doğum kontrol hapı at :)

    1
    2 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Böyle birşeyi nasıl bu kadar kolay yazabiliyorsun? Bu başkasının bedenine müdahale etmektir ki insanlık dışı bir hareket.

      Yorumla
    • dreamliner61
      dreamliner61
      +1 yıl

      @LimonluPastanınHüznü hanımefendi !
      bu kadar kolay yazabiliyorum çünkü sonunda gülücük emojisi mevcut !
      size ironi ile gerçeği ayırt edebilmeyi tavsiye ederim
      insan hakları evrensel beyannamesine göre insanlık dışı bir harekette bulunduğum için de zat-ı Ali'nizden... neyse iyi günler.

      Yorumla
  • yavuzali06
    yavuzali06 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    kendini mal yerine koyman enteresan

    0
    7 Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      Kardeşimden bahsediyorum zeki (!)

      Yorumla
    • yavuzali06
      yavuzali06
      +1 yıl

      onlarla aynı geni taşırsın herhalde

      Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      ilk çocuk en iyi genetik özellikleri alir

      Yorumla
    • yavuzali06
      yavuzali06
      +1 yıl

      acemiliktir o

      Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      Taze genleri ben aldim koçum ilerle

      Yorumla
    • yavuzali06
      yavuzali06
      +1 yıl

      pek nasibini alamamış gibisin

      Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      Neyse ergen muhabeti yapmiycam

      Yorumla
  • karamsssss
    karamsssss Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Sanane sanki sen bakacaksın Burak insanları

    0
    1 Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      Sen gel ôde masraflari daha da fakirleşmeye gerek var mi masraftan baska birsey deik

      Yorumla
  • HardChoice
    HardChoice Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Maksat miras bölünmesin 😅

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Desene analar ne mallar doğuruyor

    1
    0 Yorumla
  • Karçiçeklerim
    Karçiçeklerim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Sana ne zararı var. Yapsınlar

    0
    0 Yorumla
  • wkafkasw
    wkafkasw Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Babana pezervatif hediye et kanka

    0
    0 Yorumla
  • Victorius
    Victorius Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 81%
    +1 yıl

    19-20 yaşındayken kardeşim olsun isterdim

    0
    0 Yorumla
  • AFiliYlnzlk
    AFiliYlnzlk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Evde ki m. l kim sen misin? :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Buna onlar karar verir seni ilgilendirmiyor hanımefendi

    0
    2 Yorumla
    • panzerkopfwagen
      panzerkopfwagen
      +1 yıl

      İlgikendirir bal gibi yarın ihtiyarlayınca sen mi gidip bakacan o bakacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @panzerkopfwagen valla ben onun yerinde olsam bakmam bakmak zorunda değil gayette bakmıyorum diyebilir. Tabii o yaştan sonra çocuk saçma ama iki kişi karar verince bir şey yapamıyorsun

      Yorumla
  • WhereDidJesusGo
    WhereDidJesusGo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 104 , eic 95%
    +1 yıl

    Peki bunu, annenin sana söylemesi 🙂

    0
    1 Yorumla
    • panzerkopfwagen
      panzerkopfwagen
      +1 yıl

      Yani çok saçma yaparsan yap kime ne

      Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Yapsın bir şey olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    boş ver yapsın kardeş iyidir

    0
    0 Yorumla
  • zevksuyuuuu
    zevksuyuuuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    Annen kudurmus galiba

    0
    1 Yorumla
    • panzerkopfwagen
      panzerkopfwagen
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂

      Yorumla
  • emrezzrncii
    emrezzrncii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Aralarında uyu 😅😅😅

    0
    0 Yorumla
  • gokmenseyhan0101
    gokmenseyhan0101 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Rahmine kilit vur kanka

    0
    0 Yorumla
  • lonewolf_3406
    lonewolf_3406 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Mis gibi işte annesi olursun

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Annenle babanın arasını ac

    0
    3 Yorumla
    • esravia
      esravia
      +1 yıl

      Şeytan aramızda mna koyim

      Yorumla
    • özgürrkiizz
      özgürrkiizz
      +1 yıl

      Varsa koy bebeğim

      Yorumla
    • esravia
      esravia
      +1 yıl

      Susknk

      Yorumla
  • P4nch_
    P4nch_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 86%
    +1 yıl

    Evlenip sen yap bitane 😂 torun sevsin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sana ne kendi karari saygi duymak zorundasin

    0
    31 Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Aile öyle bir şey değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @met96 öyle aksini düşünen ergendir

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      O zaman kızda gider evlenmeden çocuk yapar benim kararım saydı duymak zorundasınız der nasıl iyi mi?

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 iyide evet sinirden delirsende saygı duymak zorundasın.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Cahiliğe saygı duymam

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Ülkenin durumu belli Suriyeliler doldu gıda krizi olacağı söyleniyor üniversite mezunları işsiz her şey kötü gidiyor kadın kalkmış 3. Çocuk istiyor yaşı 40 olmuş bu mantıksız ve cahilce saygı duymam

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 zaten senin saygı duyman bişeyi değiştirmiyor. dediğim gibi delirsende gık diyemezsin.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Büyük sorunlar çıkacağını gösterirse vazgeçebilir her zaman saygı duymak iyi değildir tepki göstermek lazım

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 arkadaş ne tepkisi. kadın çocuk doğurmak istiyor. sanane senmi bakacaksın senmi vereceksin bakım parasını. sanki kadın ülkeyi satalım diyor. tepki göstermek lazımmış. herşeyi herkesi eleştiremezsiniz.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Anne baba olmanın sorumlulukları var sefalet içine çocuk getiremezsin evini arabasını almak zorundasın diğer türlü o çocuklar zor şartlarda çalışır hayatları berbat geçer bana evimi arabamı almadan işimi kurmadan ailem çocuk falan yapamaz doğurmakla anne olunmuyor kaliteli yaşam sunmak zorunda diğer şekilde bencilin tekidir zerre saygıyı hak etmez

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 evini arabanı almakmı? yahu sen kaç yaşındasin? 12 mi. benim annem bana ne evimi aldı ne arabamı aldı. şimdi yurtdışında mühendisim? keza ben 2. çocuğum abim benden çok daha maddi yönden kötü bir durumda büyüdü. ama Odtü yü dereceyle bitirdi, şimdi alman vatandaşı almanyada evi arabası son derece yüksek mevkide işi vs çok memnun..
      ailen tabiki sana bakacak büyütecek okutacak ama evini arabani almak vs bunlara mecbur değil. senin beynin yokmu sen okuyup başarılı olup hayat kaliteni yükseltemiyormusun?
      senin dediklerin tamamen ergenlik.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Türkiye ortalamasını abi kardeş siz mi belirliyorsunuz?

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      İnşaat da çalışan, markette çalışan insanlara git bak bakalım evleri, arabaları olsa hayata karşı daha dik dururlar ve daha rahat yaşarlar siz abi kardeş bir yere geldiniz diye tüm insanların aynı şekilde başaracağına mı inanıyorsun yani siz yaptınız herkes yapar öyle mi? 100 kişiden 15 tanesi kendini kurtarır geri kalanı sürünür ailesi destek olmazsa bunu bilemeyecek kadar uzun süredir yurt dışında mısın?

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 lan ne alakası var? benim herhangi birinden üstün yeteneklerim mi vardı da bunları elde ettim?
      Kişi kendi mallığından tembelliğinden bir yerlere gelemiyor hatta gelmiyor diye annesi babası kaç yaşına gelmiş adama ev araba mı almak zorunda.
      resmen annem babam köle gibi çalışsın beni adam etmesine gerek yok bana mal bıraksın derdindesin. haklısın böyle evlat olacağına hiç olmasın.
      anası babası evini almak arabasını almak zorundaymış :D haspam ya.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Türkiye de doktorlar bile aldığı maaşla yoksul sınıfında hadi okudu doktor oldu diyelim o zaman bile yoksul olacak basıp gitmişsin yurt dışına rahatsın Türkiye de insanlar üresin asgari ücretle sürünsün doktor da olsa yoksul olsun umurunda olmaz tabi senin keyfin yerinde işinize geliyor işci üremesi daha çok emek sömürelecek insanlar olması

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Ayrıca benim maddi durumum iyi senin gibi yurt dışına kaçarak para kazanmıyorum Türkiye şartlarında para kazanacak bir yere gelecek durumdayım gel hadi Türkiye'ye de çalış emeğini sömürsünler seni o zaman göreyim lan

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Sen evlat oldun da ne oldu lan gitmişsin yurt dışına kendi g*tünü kurtarmışsın annan baban Türkiye de ne olursa olsun gece vakti hasta olsalar ruhun duymaz senin gibi evlat olsa ne olur olmasa ne olur bencil olduğun için herkesi kendin gibi bencil olmasını bekliyorsun

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 sen banamı bencil diyorsun :D benim annem babamın avrupada gezmediği ülke kalmadı :) hemde sadece 2 tane öğretmen maaşıyla :)
      ayrıca merak etme türkiye de de çok çalıştım :) ama unuttuğun bişey var, ben kendi emeklerimle yurt dışına gittim. aynı o giden doktorlar gibi. becerebiliyorsan sende git. emeğini smürmesinler :) ha bu arada emek sömürme dedinde, benim yurt dışındaki çalışma saatlerimi gecemi gündüzümü bilsen tr de asgari ücretle çalışayım dersin :)
      çokta anasını babasını düşünür gibi bıdı bıdı yapıyorsun. sömürülecek, seni doğurdukları için donuna kadar düşünmek zorunda olan insanlar senin gözünde.. bide şimdi gelmiş demagoji yapıyor :D

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Lan memur cocuğu hani sizin dumunuz kötüydü hem Avrupa da gezmedikleri ülke kalmamış hem abim benden daha zor şartlarda yaşadı diyorsun anan baban memur rahat rahat yaşamışsın bir de bana bizim durumumuz kötüydü deme lan sadece asgari ücretle 2 kardeş büyümüş gibi yazıyorsun sonra anam babam öğretmendi diyorsun tuzun kuru konuşması kolay

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Sen ananı babanı düşünüyor musun lan hasta olsalar hastaneye kaldırılsalar sen yurt dışında ruhun duymaz abi kardeş umurunuz da değil gitmişsiniz yurt dışına anan burada ne yaparsa yapsın. Ama seni anlıyorum bencil olman düşüncesiz olman normal onlar seni skine takmamış sende onları takmıyorsun Türkiye de ne yaparlar yapsınlar diyorsun

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Gitmişsin yurt dışına bir b*k dan haberin yok aileler burada cocuğuna harçlık veremiyor evine et alamıyor meyve alamıyor bazı senin gibi beyinsizler üreyene saygı duyun diyo gel lan ülkeye bak evine et alamayan meyve alamayan ama hala üreyen beyinsizlere gel burada saygı duy ulan ne saygı duyacağım ben yoksul aç insanları görünce üzülüyorum senin gibi bencil saygısız egoist değilim

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Neyse sakin bir şekilde anlatacağım bu ülkede evin araban yoksa kazandığın parayı araba taksitleri ve kiraya verirsin doktor da olsan hayatın güzel olmaz zaten herkes doktor olacak kapasite de değil yani çocuğun asgari ücretle çalışmak zorunda kalabilir ve sen o cocuğun evini arabasını almazsan aldığı asgari ücretle hayatı iğrenç olur araba alamaz ev alamaz meyve, et, yiyemez giyim alışverişi çok sınırlı olur insan gibi yaşayamaz bu sebeplerden dolayı diyorum ki evini ve arabasını alacak güçte olanlar çocuk yapsın bir ömür maaş bağlasın ona baksın demiyorum Türkiye şartlarında maaşlar çok düşük olduğu için insan gibi yaşaması için evi ve arabası olmalı umarım anlamışsındır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @met96 evet yapar evlenmeden cocuk yapabilir gayet normal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @met96 ayrica sana ne sen mi vereceksin bakim parasini

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Ülkede açlık sınırı 6 bin yoksulluk sınırı 20 bin fakirlik den intihar eden insanlar var neyse siz bunları anlayamazsınız üreyin devam edin hedefiniz Hindistanı geçmek olsun sefil yoksul ailelerin sayısı artsın böyle bir ülke gerçekten harika

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @met96 sana ne sana ne dogurmak idteyen dogrur sen kendini kisirlastirirsin

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 bak şimdi velet, dikkatli oku, saldırmak için delirirken mantıklı olamıyorsun :)
      Benim canım annem ve babam iki öğretmen abimide benide mühendis yaptı, bizde çalıştık başardık şimdi güzel paralar kazanıyoruz, onlara çok güzel bir ev aldık, bütün sağlık sigortaları hem emekli öğretmen oldukları için devletten hemde biz yaptırdığımız için özelden var. Bir benim yanıma rusyaya bir abimin yanına almanyada gidiyorlar. Öğretmen oldukları için yeşil pasaport ile vize sorunu olmadan mutlu mesut geziyorlar. Gelip torunlarını seviyorlar, sonra bir bakıyoruz başka ülkedeler :) hatta şu anda egede 2.5 ay yazlık tuttuk abi ler oradaydı dün almanyada gittiler şimdide ben eşimle oraya gidiyorum :)
      Bütün bunların olması için mutlu bir aile ve çalışkan iki birey yetti. Anne baba çocuğuna araba almak ev almak zorunda değil. Büyütmek zorundadır. Adam eder hayatı öğretir. Çocukta insan olabilmişse anasına babasına bakar :)
      Tabiki Türkiyede maddi sıkıntılar var. Ama bu demek değilki bu yüzden insanlar çocuk yapmayacak. Sana burada kusura bakma ama b. k yemek düşer. Sen anana babana bana araba ev almak zorundasınız diye takılacağına. Kendini ispatla adam ol sen anana babana al. O görünce üzüldüğün zor durumdaki insanlara benimde yaptığım gibi bol bol yardım et.. Öyle öyle bunları söylemeye hakkın olsun :)

      Soruya gelince ailenin maddi durumu var yok vs bunları bilmiyorum. Ama kadın istiyorsa yapar, buna da kimse karışamaz. Sana saygı duy dedim. Duymayacağını söylüyorsun demagojiden yürüyorsun, git kenarda kumda oyna ozman :)

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Sizin beyniniz yanmış açlık sınırı 6 bin yoksulluk sınırı 20 bin diyorum insanlar fakirlik den intihar ediyor diyorum hala saygı duy diyorsunuz git kendinle oyna umrumda değilsiniz siz de bencilce düşünceniz de

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 komiksin. Ülkede açlık sınırı 6 bin diye kadın çocuk büyütmek istiyor buna kilitmi vursun. Belki bol bol parası var, diyelim ki yok. Benim gibi insanlar nasıl çalışıp başarıyorsa oda çalışıp başarsın ozman. Sen daha herşeyi ailesinden bekleyen birisin, ne konuşuyorsun. Yukarda yazmışsın evleneceğin zaman dünya para gidiyor eve düğüne filan. Ben tüm bu masrafları kendim yaptım. Babamlar sadece ufak tefek şeylerle ilgilenirler. Benim gözümden kaçanlara müdahale ettiler sağolsunlar.. Ha birde takım elbisemi aldı babam. O benim hediyem olacak dedi :) hala durur dolapta :) kısaca konu fakirlik değil azim. Buda sana umursarsan ders olsun biraz düşün. Ana baba köle değil.
      Selametle

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Ulan 12 yaşından beri çalışıyorum boş boş konuşma bu güne kadar hep çalıştım babama destek oldum ama çocuğuma adam akıllı hayat sunmak istiyorum günde 13 saat çalıştığım dönemler oldu ailem eskiden çiftciydi tarlada yattığım zamanlar oldu yıllarca evden ayrı yaşadığım zamanlar oldu aileme yük olmadım ama bir gün çocuk yaparsam o benim yaşadıklarımı yaşasın istemiyorum evet şu an durumum iyi istediğim konuma geldim ama bu günlere gelene kadar ne yaşadığımı ben biliyorum ve benim gibi çalışıp şansları olmayıp batan arkadaşlarım var aile desteği olsa belki şu an ayakta olurlardı yani sen, ben yaptık diye herkes yapabilir diye bir şey yok parasızlıktan hayattan bezmiş hiç mi arkadaşın yok senin hiç mi empati yapmadın

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      @met96 parasızlıktan hayattan bezmiş olduğunu söyleyen ama aslında tembelliğinden ya da aldığı saçma sapan kararların neticesinde patlamış olan arkadaşlarım var. Okumayanlar var. Zor diye sayısal bölümler seçmeyenler, tmde ezberle uğraşamam diyenler. Ya da ne lisesi ya diyip okullu sallayan şimdi sanayide dediğin gibi 12 13 saat çalışanlar var.
      Bende universite de hem okudum hem çalıştım. Kolay oluyor kızlar filan var diye gidip barlarda çalışanlar vardı.
      Gittim kurumsal firmalarda çalıştım. Sigortam yattı, mesailere kaldım. Oturmanın değil reyonlara yaslanmanın bile yasak olduğu satış işleri yaptım. Yani geç o işleri. Herkesin hayatı kendine. Tekrar diyorum annen baban sana lğt bir hayat sunmak zorunda değil. Kandırma kendini.

      Yorumla
  • anatolian_Mongol
    anatolian_Mongol Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Bırak mani olma ülkede tüketici insana ihtiyaç var

    0
    0 Yorumla
  • Mehmet9901
    Mehmet9901 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kaç yaşında ki anneniz

    0
    0 Yorumla
  • macakizi91
    macakizi91 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl

    Kaç kardeşsiniz

    0
    0 Yorumla
  • Cielos
    Cielos Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Ne biçim konuşuyorsun mal falan kardeşin değil mi

    0
    0 Yorumla
  • EresUnBebé
    EresUnBebé Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    o masada kalır zaten boş ver

    0
    9 Yorumla
    • annesinisevmeyenkız1
      annesinisevmeyenkız1
      +1 yıl

      Kim masada kalır

      Yorumla
    • EresUnBebé
      EresUnBebé
      +1 yıl

      annesi

      Yorumla
    • annesinisevmeyenkız1
      annesinisevmeyenkız1
      +1 yıl

      Zannetmem

      Yorumla
    • annesinisevmeyenkız1
      annesinisevmeyenkız1
      +1 yıl

      Ayrıca engel olmayıp annesinin ölmesine izin mi versin

      Yorumla
    • EresUnBebé
      EresUnBebé
      +1 yıl

      e karışsa bile annesi sonuçta napabilir

      Yorumla
    • annesinisevmeyenkız1
      annesinisevmeyenkız1
      +1 yıl

      Evet de ameliyat sırasında nasıl masada kalır onu anlamadım

      Yorumla
    • EresUnBebé
      EresUnBebé
      +1 yıl

      yaş arttıkça doğumda ölüm vakaları da artıyor ya bebek sakat ölü doğuyor ya da annesi doğum sırasında ölüyor

      Yorumla
    • EresUnBebé
      EresUnBebé
      +1 yıl

      Vücut dayanmıyor artık

      Yorumla
    • annesinisevmeyenkız1
      annesinisevmeyenkız1
      +1 yıl

      Onu bilmiyorum

      Yorumla
  • Powerlifter00
    Powerlifter00 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    Menapoza girmesi için dua et

    0
    0 Yorumla
  • Harry__Potter
    Harry__Potter Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    anneni ikna et kısırlaştır

    0
    0 Yorumla
  • NarsistikPatinaj
    NarsistikPatinaj Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 95%
    +1 yıl

    Çayına tutkal karıştır

    0
    0 Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Kıskançlık yapma
    Kardeşini çok sev

    0
    0 Yorumla
  • İsPoyraz
    İsPoyraz Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 77%
    +1 yıl

    Yapsın ya kardeş iyidir

    0
    0 Yorumla
  • Berkan26
    Berkan26 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Annen kac yasinda?

    0
    0 Yorumla
  • düşünen_biri
    düşünen_biri Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Mal nedir yahu🤔

    0
    0 Yorumla
  • ScottVy
    ScottVy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 75%
    +1 yıl

    Baban ise yaramıyor mu

    0
    0 Yorumla
  • mur_aat
    mur_aat Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    kaç yaşında yapacak çocuğu

    0
    0 Yorumla
  • Sevdamdın_sen
    Sevdamdın_sen Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    Kendi kararları bence sen karışma

    0
    0 Yorumla
  • sylphiette
    sylphiette Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    bez ve mama fiyatları der susarım...

    0
    0 Yorumla
  • Gizemmmnr
    Gizemmmnr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bez fiyatları almış başını gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • Freddy1616
    Freddy1616 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 95%
    +1 yıl

    Nasıl yapacakmış?

    0
    0 Yorumla
  • Burannnn
    Burannnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Ne var bunda yapsın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    şap al yemeklere şap kat babanın şeyi kalkmasın

    2
    3 Yorumla
    • karamsssss
      karamsssss
      +1 yıl

      Hala buna inanan var mı ya hshshshs

      Yorumla
    • dreamliner61
      dreamliner61
      +1 yıl

      doğum kontrol hapı önerdim ben de daha mantıklı geldi bana :D

      Yorumla
    • karamsssss
      karamsssss
      +1 yıl

      Ağa kulaktan duyma şeyler aman diyeyim doğum kontrol hhshshs ilimlerini kurutur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben 12 tane yapicam ne var ki bunda

    1
    1 Yorumla
    • gizembozkurt34
      gizembozkurt34
      +1 yıl

      Maşallh sizde herhalde çok zekisiniz alkışlıyorum😅😅😅😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Annem düşük yaptı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Yapsın ne olacak.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    sen yapamazsın babam yapar de :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yapsın istiyorsan bırak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yasi kac annenin kac kardessin

    0
    0 Yorumla
  • hasanhceylan
    hasanhceylan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Hayır ben yapıcam de 😅

    0
    0 Yorumla
  • Fayzulin
    Fayzulin Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    sanane

    0
    3 Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      bane ne mi

      Yorumla
    • Fayzulin
      Fayzulin
      +1 yıl

      yaa bi kardeşlik olsa kötü mü olur

      Yorumla
    • ØŔůhĚmīčīØ
      ØŔůhĚmīčīØ
      +1 yıl

      var zaten bir tane

      Yorumla
  • pero3243
    pero3243 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    kendi kararı saygı duy

    1
    0 Yorumla
  • Benbirkimse
    Benbirkimse Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kardes her zaman güzeldir

    1
    0 Yorumla
  • busedagadasim
    busedagadasim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Valla engel olabileceğini pek sanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • mutsuzsincapb
    mutsuzsincapb Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Olamazsin

    1
    1 Yorumla
    • annesinisevmeyenkız1
      annesinisevmeyenkız1
      +1 yıl

      Abla yazar mısın bana 😞

      Yorumla
  • aleeyynaa_
    aleeyynaa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Olsun kardeş iyidir

    0
    0 Yorumla
  • mrdare52
    mrdare52 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ekonominin kötü olmasının ailen zaten farkındadır.

    0
    0 Yorumla
  • byklıı
    byklıı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Neden engel oluyorsun ki

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Annem çocuk yapacağım diyor, nasıl engel olabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Annemin hamile olmasını istemiyorum? 13 cevap verildi
Evli degilim hamileyim anneme nasil soylemeliyim? 20 cevap verildi
Annemi tekrar hamile kalıp çocuk doğurmaya nasıl ikna ederim 😃? 39 cevap verildi
Çocuğum olmuyor, eşim tüp bebek yaptırmak istemiyor. Anne olmak hakkım değil mi, nasıl ikna ederim? 16 cevap verildi
Cocuk sahibi olamiyorum ve bu yuzden annelere cok ozeniyorum ne yapmaliyim? 5 cevap verildi
Biz 3 kardeşiz, annem 4. çocuğu yapmakla tehdit ediyor. Annemin hamile kalmasını nasıl engellerim? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨