Güncellemeler
+1 yıl
Bebeğimi kaybettim..
Selam gadası 🙃
Hamile bir kadının tüm hormonları aşırı yüksek çalışır. Haliyle yemek yemeyen kadın yemeğe düşer. Senin şu an ki durumun oldukça normal bir durumdur. Keyfini çıkar derim. Ama günde 30 dakika yürümeyi de ihmal etme olur mu.
Hamilelikte daha ilk öğrendiğim zamandan beri iştahım açıktı hep. Düşük tehlikesi ilk 3 aya kadardır.3 ay çok önemli. İştah sürekli açık olabilir. Bir ayı olmaz
Cevap
0Cevap
İştah artışı 1 aylık hamilelikte de başlayabilir. 3. Ayda çok daha kendini gösterir. Kilo ile vs. . Sağlıkla kucağına alırsınız umarım
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?