Hamilelikte iştah artışı 3. Aydan sonra olur, düşük tehlikesi var 1.5 ayda neden saat başı yemek yiyorum?

Problem olduğu için mi? Çünkü hiç normal bir iştah hali değil yaşadığım şeyin iştahla ilgisi yok. Yemem gerekiyor metabolizmam aşırı hızlandı beni yoruyor bu durum sanırım bebeği de yoracak
Güncellemeler
+1 yıl
Bebeğimi kaybettim..
Hamilelikte iştah artışı 3. Aydan sonra olur, düşük tehlikesi var 1.5 ayda neden saat başı yemek yiyorum?
Cevapla