Doktor hatası sonucu bir bebek ölümü var yardımcı olur musunuz arkadaşlar acil?

Arkadaşlar 1.5 yaşında bir kız çocuğu kusması ve ishali vardı acile getirdik. Acilde doktot sadece ağzına bakarak iki tane ilaç yazıp eve gönderdi. Daha sonra eve geldikten iki saat sonra tekrar fenalaştı ve acile yetiştiremeden vefat etti. Otopsi yapıldı. Otopsi sonucunda bebeğin kanında ve organlarında çok sayıda enfeksiyon olduğu ortaya çıktı. Biz şikayetçi olduk doktor hakkında ancak savcılık kavusturmaya yer yok diye karar verdi. İtiraz suremiz dolmak uzere itiraz etsek bisi drgisir mi? Sonucta doktor kan tahlili yapsa hersey ortaya çıkacaktı. Yatış verilseydi serum takılıp mudahale edilseydi bu bebek kurtulurdu. Lutfen yardımcı olutmusunuz arkadaslar.
Doktor hatası sonucu bir bebek ölümü var yardımcı olur musunuz arkadaşlar acil?
Cevapla