Çocukluktan beri sakladığınız oyuncağınız hala duruyor mu?

Benim barbie bebeğim vardı kızım elini kemirdi sakat şu an 😅🥲Bir de tasolarım vardı onları da evlenirken annem çöpe atmış 😅Başka da kalmadı. Sizin var mı hala sakladığınız bi oyuncağınız?
Çocukluktan beri sakladığınız oyuncağınız hala duruyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Çocukluktan beri sakladığınız oyuncağınız hala duruyor mu?
Çocukluktan beri sakladığınız oyuncağınız hala duruyor mu?
Cevapla