Kendimi sakinleştiremiyorum 😰 Ben canı çok tatlı biriyim ve sağolsun daha önceden doğurmuş ablalar da çok anlayışlı oldular, 100 kemik kırılmasına bedel bi acı yaşicakmışım da, ondan sonra bir de açılan rahime yapılan dikişin acısı da olcakmış da bilmem ne. Düşündükçe bayılacak gibi oluyorum ama bi yandan da merak ediyorum nasıl olacak diye. Cidden çok acıtıyor mu ya doğurmak, ilk bebeğim olduğu için hiç bilmiyorum
Ağustos'un 13'ü 14'ü gibi doğurucam ama her geçen gün anksiyetem artıyor kızlar napcamm?
2 kere doğum yaptım tabi benim ki Sezeryan ama sen o anı düşünme demişti doktorum dakikalar sonra bebeğini kucağına alacaksın onu düşün demişti. Ben de öyle yaptım. Normal doğumda hemen toparlanıyorsun zaten Sezeryan da da bir hafta sonra:) 3 ay geçti mükemmelim. Hepsi geçiyor anın o biricikliğin keyfini çıkar.😊
Hiç doğurmadım fakat insanlık var oldu olalı kadınlar doğurduğuna göre demek ki bir şekilde atlatılabiliyor. Çevrenin seni korkutmasına bakma, bir yola girildi mi gidilir. Bebeğini sağlıkla kucağına alacağın anı düşün. ❤️