Ağustos'un 13'ü 14'ü gibi doğurucam ama her geçen gün anksiyetem artıyor kızlar napcamm?

Kendimi sakinleştiremiyorum 😰
Ben canı çok tatlı biriyim ve sağolsun daha önceden doğurmuş ablalar da çok anlayışlı oldular, 100 kemik kırılmasına bedel bi acı yaşicakmışım da, ondan sonra bir de açılan rahime yapılan dikişin acısı da olcakmış da bilmem ne. Düşündükçe bayılacak gibi oluyorum ama bi yandan da merak ediyorum nasıl olacak diye. Cidden çok acıtıyor mu ya doğurmak, ilk bebeğim olduğu için hiç bilmiyorum
Ağustosun 13ü 14ü gibi doğurucam ama her geçen gün anksiyetem artıyor kızlar napcamm?
Ağustos'un 13'ü 14'ü gibi doğurucam ama her geçen gün anksiyetem artıyor kızlar napcamm?
Cevapla