Babamı kalpten, dedemi kanserden kaybettim, annem kanser hastası. Çocuk yapmam ona haksızlık mı olur?

Bunlar kalıtsal olarak aktarılıyor büyük bir ölçüde biliyorsunuz. Bende var mı bilmiyorum kontrollere gitmeye çalışıyorum ama bende olmasa bile çocuğuma aktarabiliyorum sanırım. Korkuyorum çocukta da böyle şeyler çıkar diye, haksızlık mı yapmış olurum bu kadar hastalık geni taşıyorken? Test yaptırırım çocuk düşündüğümüzde henüz düşünmüyoruz ama yine de aklımı kurcalıyor.
Babamı kalpten, dedemi kanserden kaybettim, annem kanser hastası. Çocuk yapmam ona haksızlık mı olur?
Cevapla