Bebeğini kaybeden bir anne bebeklere daha çok mu değer verir yoksa tüm diğer bebeklere nefret mi eder?

Benim bir arkadaşım bebeğini çok genç yaşta kaybetti ve tüm bebeklere nefret etti. Hatta küçük bir kuzeni vardı. Ona şiddet uyguladığını bile duymuştum. Bu nasıl bir şey ya? Neden boyle oldu ki?
Bebeğini kaybeden bir anne bebeklere daha çok mu değer verir yoksa tüm diğer bebeklere nefret mi eder?
Cevapla