Öz kızım bana el kaldırdı, affedemiyorum. Siz ne yapardınız?

Bu oldu 3 cü kez bana el kaldırdı. Ben 48 yaşındayım kızım 24 yaşında sürekli tartışmalar da sanki ben onun çocuğuymuşum gibi susup cevap veremiyorum yoksa bağırır rezil eder ortalığı yıkar. Kızını dövmeyen dizini döver derlerdi katılmıyorum derdim. Babası o 1 yaşındayken vefat etti annem ve kardeşlerim el bebek Gül bebek büyüttüler hiç şiddet uygulamadık ama o sürekli üstüme yürüyor. Evli 1 çocuğu oldu hala uslanmadı. Kocasına da az çektirmiyor, kızın neden böyle diyor eşi. Ben şu an bile yazarken ağlıyorum kalbim ağrıyor aff etmem onu artık üstelik beni evine davet etti başka şehirde ikamet ediyor ben ise başka şehirde gittim beni yok yere kavga edip kapının önüne koydu sonra komşularından utanıp eve aldı. Siz olsanız ne yaparsınız? Lütfen mantıklı cevaplar bekliyorum çünkü çok canım yanıyor. Çok zorluklara büyüttüm
Öz kızım bana el kaldırdı, affedemiyorum. Siz ne yapardınız?
Cevapla