Çocuğunuzun hangi ayda dünyaya gelmesini isterdiniz?

Elinizde olsa bebeğinizin hangi ayda dünyaya gözlerini açmasını isterdiniz?
Çocuğunuzun hangi ayda dünyaya gelmesini isterdiniz?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
İlerde bir çocuğum olursa yazın dünyaya gelmesini isterdim Mayıs ya da Haziran Ayı’nın içinde olmasını isterdim ya ikizler burcu olsun benim gibi ya da yengeç burcu olsun mümkünse gönlüm bunlardan yana yükselenini de akrep denk getirirsek tamamdır
Çocuğunuzun hangi ayda dünyaya gelmesini isterdiniz?
Cevapla