Hamilelik testim pozitif ve kimden olduğunu bilmiyorum sorunu nasıl çözeceğimi bilen varsa lütfen acil yardım edin?

arkadaşlar merhaba, reglm 10 gün geciktiği için dün gece test yaptım ve pozitif çıktı. fakat babasının kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. son iki ay yurtdışındaydım, 3-4 kişiyle birliktelik yaşadım. napıcam ben? ailem babasını bilmediğimi duyarsa beni mahveder. nasıl bulucam bir bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin. Çocuğu düşürmeyi veya aldırmayı da düşünüyorum ama babasıyla konuşmadan böyle bir şey yapmam çok haksızlık olur gibi geliyor.
Hamilelik testim pozitif ve kimden olduğunu bilmiyorum sorunu nasıl çözeceğimi bilen varsa lütfen acil yardım edin?
Cevapla