Evladını sevmeyen anne olur mu?
Annemin beni sevmediğini düşünüyorum.
Annemin beni sevmediğini düşünüyorum.
Hayır olmaz bütün anneler sever ama hepsi göstermeyi bilmez benim annem de böyle seviyordur eminim bana çok değer veriyor ama göstermeyi bilmiyor ve ben bunu hissetmiyorum
Annemin bana sana dayanamıyorum tahammüle demiyorum nefret ediyorum senden diye bağırdığı çok olmuştur. Vurduğu çok olmuştur. Dolayısıyla annemle hiç sarılmadım ben adam akıllı. Seni çok iyi anlıyorum. Keşke herkes anne baba olmasa.
Ben annemi çok seviyorum ama onun beni sevmediğine eminim kendi bile söylüyor
Benim hayatımın oldukça ileri bi döneminde bi tık daha iyi oldu annemle aram. Ama yine de anneme yakınlaşamadım. O kadar uzun süre soğutu ki aramız garibime gitti. Memnuyetsiz diyebilir okuyanlar ama gerçekten yadırgadım. Ama senden istediğim tek şey annenle olan sorunların yüzünden sana sevgi gösteren her adama hayatını adama. Yanlış kişiye hayatını adayınca tek ailen gitmiş gibi oluyo.
Zaten hayatımdaki birini annem istemediği için çıkardım sırf o memnun olsun diye
Bunu da yapma. Kendi annemden biliyorum memnun olmuyolar. Tatmin olmuyolar. Sen ayrı bi bireysin her ne kadar o kabul etmek istemese de. Kendin için iyi olanı yap her daim. Başkalarını memnun edeni değil.
Artık geç
Cevap
3Cevap
Sen öyle düşünüyorsun, eevladını kucağına aldığında anlarsın.
Sanmıyorum. Beni sevmediğini kendi ağzıyla söyledi.
İnsan ağzıyla sevmiyor ne yazik ki, laf bile boş geliyor bazen.
Bilmiyorum herkese değer veriyor ama bana vermiyor
Olur tabiki, benimki de beni oldu olası sevmez bir kere öpüp sevdiğini bilmem ama canı sağolsun
Evladını sevmeyenler çok, olabilir..
Maalesef
Var kesinlikle benim annem
Evladını sevmeyenler çok, olabilir..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?