Hamilelik testim negatif geldi diye oturup ağladım?

Her şeyin bir vakti mi vardır yoksa bazı şeyler olmaz mı?
Bilmiyorum hamile kalmak istemiyordum ama test olumsuz çıkınca üzüldüm.
Bu şeyler doğru zamanda doğru kişiyle mi olur?
Ondan mı olmadı?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
...,
Hamilelik testim negatif geldi diye oturup ağladım?
Cevapla