AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Hiç kocani. Zorlama ksrdeşimin 4 çocugu var zor bakiyor
Valla bu ülkeye çocuk falan doğurulmaz bence ki sen 4. diyorsun çocuğa yazık olur eşin haklı.
Rızkı ile gelirde adamıda zorlamamak lazım geçim zor bu devirde
Kocanı dinle gelir artmayıp evdeki nufüs artarsa yaşam kaliteniz düşer
Çocuk yoksulluk çekeceğine doğurma bence kocan haklı hepinize birden nasıl baksın adamcağız.
Hee rızkı ile gelir he. Kocanın işi neymiş çalışsın baksın.
gelir gelirde sonuçta karar beraber verilir adam dama demiş
Doğani ve öleni Allah belirler
O çocuk doğacak ise eğer
Kimse mani olamaz ona
Maddi açıdan bakamayacağını düşünüyorsa saygı duymalısın, Gece gündüz çalışan o yük onun omuzlarında belli ki
Bakarız neden bakamayalım gece gündüx de çalışmıyor sabah 11 de akşam 6 da
Adam istemiyo bacım anlamiyomusun yapipta iyice bunalt elindeki heriften ol 4 cocukla kal emi sacmalama az kendini 3 cocugunu gelistirmeye bak fare gibi dogurmussun zaten.
Ahaahahahah aşırı güldümmm 😂😂
Kız ne kadar ayıp öyle denirmi hiç aa
Ne yapim dedirtiyolaarr😕🤪🤣
Aşırı iyi yorumdu fare nerden geldi aklına
Sizinde başınıza gelsinde aynı şey ozaman görürsnz 😂
Ahahaha bu ekonomide en fazla 2
Farede sürekli yumurtlayip bebe fışkırtıyo sağa sola aplamızda onlardan
Ahahahahahaha 😂😂😂 yeter karnıma ağrı girdi 😂
Ama bebegim sende gör aynisini ne demek? Korunma yöntemleri var artik devir ortada neden 3 de durmuyo bu kadin? Adam da bunalmis dusunsene erkeksin 3 cocugun var gecim derdin var birde karin sana 4. cu istiyeeem been diye baski yapiyo kacardim yaa
Doğru söylüyon haklısın😂 ama olan kadına oluyo adam çalışıyo sadece başka bsy yapmiyoki çocuklara kadın bakiyo bunun bakımı var yemeği var üstünu yıka giydir bilmemne anasnin şeyi en çok kadın uğraşıyii
Evet tamam kadin kendinden vazgecmjs belliki dusunsene eve geliyosun işten yorgun argin bide coluk cocuk sesi tamam senin cocuklarin ama 3 de dur bi artik
Öyle valla yedi yıldır evliyim o yüzden yapmadik hiç çocuk kafamızı dinleyip hayatmzi yasiyoz 😌
Hahahahaha
Gülme lan
Heeh iste ondan ablamizin 3 dölü var zatn y
YET HER valla kocasina acidim ya neyse kimsenin cocuguna kimse karisamaz yinede yorum yapmis gibi olmiyim🤣🤣
Daha ne yapacan kız Allah kahretmesin seni 😂😂
🐣🤣
Allah ım hayırlısıyla hiç çocuğu olmayanlara ver Büyük Rabbim şüphesiz sen ol dersin oluverir senin herşeye gücün yeter amin
bakabilecek durumunuz yoksa yapmayacaksınız tabii saçma sapan heveslerini bırakıp biraz gerçekçi düşün olgun ol
senin gibi düşünen kadın velinimet bu devirde baş tacısın
Ablacım dünyada senden başka doğurabilen kadınlarda var neslimiz tükenmeyecek merak etme😂 3 tane eline de çok yüzünede çok Allah olmayanlara versin de geç eşin daha ne desin açık açık söylemiş yani😂
Nesine ısrar ediyosun? Üremekten başka amacın ve vasfın yok anlaşılan.
Ben 1 tane bile yapmak istemiyorum millete bak ya skdkldldld
Soru trol degilse eger esinin rızası yoksa yapma 3 neyine yetmiyor senin allah allahhh
Neden soru trol olsum Allah aşkına çocuk yapmak kadar kolay ne vsr
Kudurmuş Anam bunlar
Dedigim seyde direkt trol dedigim dikkatini cekmis. Yani gercekten trolsun :)
Bana mi dedin can dkdkdfk
Yeaapp
Peki
Valla adam haklı ben 2. nin tartışmasını yapyrm çoçuk iyidir güzeldr ama çok kısıtlıyor
Ben bakıyoeum ona ne oluyor
İş sonrası ben baktığım için ben istemiyorum ayrıca çoçuk diye eşini ihmal ediyor olabilrsin ki istemedende olsa evet
Eee ihmal olsun ne yapalı
Başkasına gider
Giderse bende boşanırım , yoluma bakarım kimsenin namusunu bekçişi değilim
Siz bilirsiniz hakkınızda hayırlısı
Bencillikten başla bir şey değil istediğin.
Gerçi %99 troll ama neyse.
3 tane çocuğunuz var ve 4. cüyü istiyorsunuz? doğrumu anladık?
İnşallah böyle eşim olur ben de istiyorum 2 senede bir 😂
yanlıs anlama ama bence kocan haklı suanki turkiyeye cocuk yapılmaz
Yahu neden zorluyorsun adamı takımmmı kurucan totemmi yaptın
Bu devirde, bu şartlarda, bu dünyada, bu ülkede.
Heykeli dikilecek kadınsın.
İkna etmene gerek yok. Spermleri çaktırmadan içine al tamamdır.
Sen köpek mısın 4 tane doğuruyorsun. Başımıza ne geliyorsa nüfus yoğunluğundan geliyor:Hastalık, su sıkıntısı, yerleşme vs...
Sanami soracak ablacim ovaryumu varki doguruyo istemezsen dogum yapmazsin bide kopekmisin demis insan hemcinsine bunu dermi ya beyinsiz misiniz baskalari adina sacma sapan kararlar vermeyi kesin
@rovingeye48 bana sorucaksin tabi ben nüfuz muduruym
Pardon memur abla kac tane yapabiliriz peki en fazla
@rovingeye48 en fazla 2 aşkım 2 kişiye karşılık 2 kisi
Askim 3 olsun bence ya
@rovingeye48 3 sence de fazla değil mi bebişim 2 çocuk yeter anneme bırakır kafamızı dinleriz sen de az yorulursun kralicem
Tamam askim evimin diregi omrum kurt bakislim hasin erkekim anneme birakalim buyugunu kucugunude emzireyim cocuk acliktan gebercek hayatim
@rovingeye48 Sana ölürüm kurt bakışlarında can bulduğum ömrüm sen yorulma yeter ki 👫💕
Ayy dustum askom ya <3
Hangi devirde yaşıyoruz? Eşiniz çok haklı. Karın doymasıyla bitmiyor, okulu evlendirmesi bilmem nesi…
Çocuk rızkı ile gelmez çıkın bu kafadan aileyi gecindiren kim eşiniz mi onun düşüncesi sizinki sen daha baskın mantıklı bir gerekçesi var adamın.
Çocuk rızkı ile gelmez kızım sacmalamayin ya sonra i çocuklari sokaklardan topluyoruz. Yapıp sokağa atmak çocuğum ruzki degil
Kanka çocuk rızkı ile gelir deyimi tam olarak öyle değil. Doğururken çocuğu dolarlar saçılmıyor heryere
bu kadar zor bir ekonomik durumda bence zorlamayın, akışına bırakın
Düşün bide sen istedin 1 göz allah verdi 2 göz boşanır senden sonra 😂😂😂
rızkı ile gelir de o çocuğa iyi eğitim verebilecek misiniz onu düşünün
4 mü maşallah zor olmuyor mu haklı bencede
3 çocuğa bakamıyorsunuzdur kesin en küçük olanın hep hakkı yenir. Benim gibi sürünecek Türkiyede fakirlik içinde. bari 4. yü yapma.
Kendi kendini sik kanka
Hee çocuk rızkı ile geliyor he
Bizdede tam tersi... 3 üne nasıl baktın la.. Geceler uykusuz gğndüzler yorgun.. Bravo
Bakıcımız vardı.
Heee... Zengin karı seniii😂
Karı ne ya? Doğunun kürdü müsün
Evlenirken nikah memuruna da doğunun kürdümüsün dedinmi la..
Kocanın karısı olmak ile. Zengin karı aynı şey değil zengin kadın dersin
İkiside hem eş anlamlı hem eş sesli kelimeler.. Yeni icat çıkarma türk dili edebiyatının başına 😂
Öyle cahilsin ki... Genel kültürün öyle eksik ki... Karı kelimesini bir erkek karısına kurar yalnızca o da karı değil karım diye ! Karı semin babandır. Andaval okumamış cahil
Benim babamın erkekliğinimerak ediyon galiba..4. çocuğun babamdan olmasın.. Git kocanın başını ye.. Allah ta kocana sabır versin
Sıkıştığı zaman hemen kadınları namusundan vurmaya çalışan. Bir ezik ! Doğunun ezik kürdü klasik !. ... Baban erkek olsaydı anneni pazarlayıp sermaya etmezdi babanla birlikte annenin üstünden tüm köy geçmiş. Kaç baban var sen önce ona bak. Hanzo ezik Kürt
Bakamıyorsa üç yetmez mi
Bakıyoruz gayet güzel özel okulundan özel kursuna yüzme kurslarından en lüks eşyalarına
Ne iş yapıyor geliri nasıl
Galeici geliri ayda 70 bin Felan
Bakmak sadece maddi değil ilgilenmek de gerek
İlgileniyoruz
Sana göre
Evlatlae memnun
Tam anlamıyla dört çocukla ilgilenmen çok zor
İlgilendim diğerleri ile büyüdü ikiia Zaten
Bişey soracağım
Boş yapma
Trolleme
sen şimdi 5. nde dogurursun bu pahalıkta
Aynen öyle sonra geçinemiyoruz olur
Başkasından yap sende
Futbol takımımı kurucan?
Kocan haklı yeter yahu napican
4. çocuk mu? Bi ürperdim 🫢
üremeye ikna olmazsa boşanmakla tehdit et.
Ellerini bağla yap :p
3e bakan 4 bile bakar
3
Ilk 3e nasil ettiysen oyle
İmkanınız yoksa yapmayın da
Ehh yeter be kaç tane daha iatiyo
valla 5 olmıcak son de
İstemiyorsa akısına bırak korunma tutar belkı
Maşaallah abla allah kolaylık versin.
İkna etme abla yeter bence 3 cocuk
Bn 3 yaptim esim gidip kurtaj oldu Şu an bu mesele yuzunden bosanicaz
Sen çalışıyor destek ol
İkna etmeyin.
Adama yazık.
4 az olmuşken 11 yapın birtakım cıkarın adınıda KS spor koyarsınız 😀😀
Hevesini almadin mi hala😂
Bir şekilde ikna edersiniz