Böyle bir ayrım yapamam. Sağlıklı olsun yeter. Kız erkek diye bir düşüncem yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sağlıklı olması en büyük öncelik tabikide. Kızım da olsa oğlum da olsa ikisini de severim ve severek büyütürüm. O yüzden şu anda bir seçenek değil benim için Allah'ın takdiri 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Böyle bir ayrım yapamam. Sağlıklı olsun yeter. Kız erkek diye bir düşüncem yok.
Sağlıklı olması en büyük öncelik tabikide. Kızım da olsa oğlum da olsa ikisini de severim ve severek büyütürüm. O yüzden şu anda bir seçenek değil benim için Allah'ın takdiri 😄
kız çocuk evlat edinmek isterdim kız çocukları çok tatlı oluyor.. ailede tek kız o olacak zaten lmao
Bir erkek oğluşum var. Birde kız istiyorum. <3 Bakalım ne zaman oda artık.:)
Oğlan isterdim babasına benzeyen bir çocuk.
Dayısına da benzeyebilir
kalıtımsal olarak aynı genler sonuçta
Cocuklari sevmiyorum.
Peki ya insanları?
Akli basinda insanlari severim.
sağlıklı ve hayırlı olsunda gerisi hiç önemli değil
Kız çocuğu olmasını isterdim.
Kızım olsun isterdim.
Kızım olsun.
Kız🌸
Kız olsun
Sağlıklı olsun, hayırlı evlat olsun en önemlisi o