merhaba KS ailesi gariban insanların evine bayram gelmiyor maalesef para yok pul yok iş yok aş yok bundan en çok çocuklar etkileniyor ve aklıma geldi çok üzüldüm içim cız etti siz ne düşünüyorsunuz gerçekten çok üzücü değil mi evine şeker girmeyen insanlar var bizim beğenmeyip yemediğimiz şekere bazı çocuklar hasret Rabbim onları da görüp duysun sevindirsin inşallah 😥 #kimsebilmesinbeniüzgün 😥 #çocuklargülersedünyagüler 😕
Çocuklar için bayramlık almayan kişiler var günümüzde ne kadar üzücü değil mi?
Üzücü elbette. Ama bu duruma kayıtsız kalmak yerine kederlerini neşeye çevirmek de bizim elimizde. Ramazan ayının son demlerindeyken hazır onlara bir yardım kolisi hazırlayabiliriz. Kullanmadığımız, giyilebilecek halde kıyafetlerimizi verebiliriz. Ya da maddi imkanımız varsa yenilerini alıp onlara hediye edebiliriz.
Zekat verip sevindirebiliriz. Toplanan şeker, çikolataları onlara verebiliriz. Allah her şeyi görüyor, duyuyor. Ama müdahale etmiyor pek çok şeye. Çünkü bu hepimiz için ramazanı güzel geçirebilmek için bir fırsat. Sınavımız bitmediği içinde herhangi bir müdahale de bulunmuyor Allah ☾
Amin canim elimizden geldigince yardimci olmamiz lazim paylasmayi bilmek bizlerin gorevi bayramlarimiz zaten bunu bize animsatmak ve hayra vesile olmak icin cok guzel ve onemli manevi degerlerimiz ama tabi normaldede oyle olmamiz lazim ihtiyac sahiplerine karsi sadece bayramlarimizda dehil neticede hepimiz insaniz vicdan dedigimiz bi duygumuz var insallah kalplerimiz iyilikle dolsunki paylasmayi hayatin her baglamda musterek oldugunu insanlik vazifelerimizi ogrenip bunlari uygulayabilelim
insanlar saçma sapan bencil istekleri yüzünden dünyaya bakamicaksa çocuk getirmesin mesela Mültecilerden örnek verim bazılarının durumu kötü savaştan gelmişler her sene 1 tane doğurup sokağa atıyorlar sinir oluyorum
Tabii ki de üzücü işte o yüzden diyorum hep imkanı olmayan çocuk yapmasın diye hiç bir çocuk annesinin ya da babasının komik sorunlardan çektiklerinden mesul olmak zorunda değil