Çocuklar için bayramlık almayan kişiler var günümüzde ne kadar üzücü değil mi?

merhaba KS ailesi gariban insanların evine bayram gelmiyor maalesef para yok pul yok iş yok aş yok bundan en çok çocuklar etkileniyor ve aklıma geldi çok üzüldüm içim cız etti siz ne düşünüyorsunuz gerçekten çok üzücü değil mi evine şeker girmeyen insanlar var bizim beğenmeyip yemediğimiz şekere bazı çocuklar hasret Rabbim onları da görüp duysun sevindirsin inşallah 😥
Çocuklar için bayramlık almayan kişiler var günümüzde ne kadar üzücü değil mi?
#kimsebilmesinbeniüzgün 😥
#çocuklargülersedünyagüler 😕
Çocuklar için bayramlık almayan kişiler var günümüzde ne kadar üzücü değil mi?
Cevapla