İzmir kalede babaları kendini asmış
1 yaş kız, tüm vucuduna uyuz bulaşmiş kendini resmen parçalıyor.
4 yaş erkek kısmen bulaşmiş uyuz
7 yaş kız kısmen bulaşmış
9 yaş kız bulaşmış
11 yaş kız kısmen uyuz bulaşmış çocuklar var.
Bu çocuklar dünyalar tatlısı çocuklar inanın.
4 yaş erkeği her gördügümde sevip bakkala falan göturuyordum.
Çocuk beni çok seviyordu. Her gördugunde kosarak sariliyordu.
Baba özlemi çektikleri belli.
Ben de elimden geldikçe şefkat gösteriyordum.
Zaten ailenin erzak ihtiyacını biz karşıliyoruz. Hastahane masrafını da veririz ama zaten devlet o yaştan masraf bile almıyor.
Bugün farkettim erkegin kolundaki izleri. Baktım diger kızlarda da var. Uyuz oldugunu tahmin ediyorum.
Bu dünyalar tatlısı çocuk yaklastı bana sarılmak istedi ama uzak tuttum. Tabiri caizse kaçtim çocuktan. Çocuk baya üzuldu.
Resmen cigerim parçalandı.
Bu sorumsuz anne hastahaneleriyle ugrassa uyuz kolay atlatılir. Annelerinden şu an nefret etmis haldeyim. Resmen somaga atmis çocukları ve ilgilenmiyor. Erkek Hâlâ etrafımda dönüyor abi abi diyor ama yaklastirmiyorum mecbur. Uyuzdan korkmasam ben tutar götururum hastahaneye. Sağlık bakanligina sikayet falan etsem gelip çocukları alırlar mı? Bir yol yordam söyleyin lütfen.
1 yaş kız, tüm vucuduna uyuz bulaşmiş kendini resmen parçalıyor.
4 yaş erkek kısmen bulaşmiş uyuz
7 yaş kız kısmen bulaşmış
9 yaş kız bulaşmış
11 yaş kız kısmen uyuz bulaşmış çocuklar var.
Bu çocuklar dünyalar tatlısı çocuklar inanın.
4 yaş erkeği her gördügümde sevip bakkala falan göturuyordum.
Çocuk beni çok seviyordu. Her gördugunde kosarak sariliyordu.
Baba özlemi çektikleri belli.
Ben de elimden geldikçe şefkat gösteriyordum.
Zaten ailenin erzak ihtiyacını biz karşıliyoruz. Hastahane masrafını da veririz ama zaten devlet o yaştan masraf bile almıyor.
Bugün farkettim erkegin kolundaki izleri. Baktım diger kızlarda da var. Uyuz oldugunu tahmin ediyorum.
Bu dünyalar tatlısı çocuk yaklastı bana sarılmak istedi ama uzak tuttum. Tabiri caizse kaçtim çocuktan. Çocuk baya üzuldu.
Resmen cigerim parçalandı.
Bu sorumsuz anne hastahaneleriyle ugrassa uyuz kolay atlatılir. Annelerinden şu an nefret etmis haldeyim. Resmen somaga atmis çocukları ve ilgilenmiyor. Erkek Hâlâ etrafımda dönüyor abi abi diyor ama yaklastirmiyorum mecbur. Uyuzdan korkmasam ben tutar götururum hastahaneye. Sağlık bakanligina sikayet falan etsem gelip çocukları alırlar mı? Bir yol yordam söyleyin lütfen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer