Bebeklerinin her anını fotoğraflayanlar sizce abartıyorlar mı?

Her şeyin fotoğrafını çekmek albüm yapmak abartı mı?
Bebeklerinin her anını fotoğraflayanlar sizce abartıyorlar mı?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Yani evet işin pisliğini çıkartmaya gerek yok bence evet fotoğraf çekilir anı bırakmak için ama mesela bir gün bir tane çocuğum olursa internette fotoğrafını çok paylaşmam evet çekerim gerçekten özel olan zamanları ama abartmamak lazım
Bebeklerinin her anını fotoğraflayanlar sizce abartıyorlar mı?
Cevapla