Gebelikte 16+6 olmama rağmen niye hareket hissetmiyorum 🥺?

Üstelik oturasyona girdiğimde doktor baya hareketli demesine rağmen niye öyle ben hissetmiyorum hiçbir şey
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle arada Bazen varla yokYok arası oluyodu nebilim ondada Herm ne bileyim ondada emin değilim
Gebelikte 16+6 olmama rağmen niye hareket hissetmiyorum 🥺?
Cevapla