Hastane kreşlerine sadece hastanede çalışan doktor ve hemşirelerin çocukları mı alınıyor yoksa temizlikçilerinki de alınıyor mu?

Hastane kreşini ilk defa duydum ve gördüm ve merak ettim. Hastanede çalışanların çocuklarını bırakması için varmış. Kreşte bir hiyerarşi söz konusu mu? Yani hastanede doktor da çalışıyor hemşire de temizlikçi de sekreter de hasta bakıcı vb. de çalışıyor. Hepsinin çocukları da alınıyor mu?
Hastane kreşlerine sadece hastanede çalışan doktor ve hemşirelerin çocukları mı alınıyor yoksa temizlikçilerinki de alınıyor mu?
Cevapla