Teyzem hamile olduğum ve karnım büyüdüğü için sürekli göbeğimi saklamam gerektiğini söylüyor? Ayıpmış. Sürekli göbeğimi saklamam söylüyor. Nasıl saklayabilirim 36 haftalık hamileyim zaten. Bu ne böyle? Ne diyebilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılEski kadınların düşüncesi hamile olmak çok büyük ayıp. Bu yüzden hamile olduğunu belli etmemek çok önemli onlar için. Mümkünse doğuma kadar kimseye söylemeyeceksin hatta. Düşünceleri böyle yani. Çok duydum ben şu kadarlık hamileyken karnım belli değildi hiç karnım çıkmadı ya da karnımı saklamak için kat kat giyinirdim karnım belli olmazdı filan. Gereksiz saçma bi düşünce. Hamileliğin utanılacak bir şeyi yok. Genç anne olmayı da utanılacak saklanılması gereken bişey olarak görüyorlar. Kendileri 14ünde doğurmuştur ama 25inden önce çocuk yapana da sürekli derler aman çocuğun olduğunu söyleme çok büyük ayıp çok kötü bir durum. Sanki bekarken yapmış gibi
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Şimdi şöyle düşünebilirsin tabikide belirli dönemlerde göbeğin çıktığı için saklamak zordur buna senin yapabileceğin çok bsy yok ama teyzenin demek istediği şu yönde doğru dışarıda hamile olan var olamayan var ve nazar değme olanağı da göbeğinin çıktığı dönemlerde yüksek göze gelebilirsin ve dışarda ki insanlar çok üzgünüm şimdiden afedersin bunu söylerken fakat şahit oldugum bir konu. Cocuklar eşler arasında yasanilmis cinsel birleşme sonucuyla dünyaya geliyor ve bu durumdan mütevellit seni görenlerinde zihninde canlandırma yapması olağan bir şey. Bu konuda ayıp diyor olabilir teyzen
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMaalesef şöyle bir şey duymuştum. Erkekler kadınların şiş karnını görünce onu nasıl yaptıklarını hayal ediyor ve hatta bazıları gebe kadınlardan daha zevk alıyor. Lanet olsun onlara. Ayrıca gebe kalmak muazzam nir şey falan bokunu çıkarmadan çekim yapılsın. Sürekli sürekli moda diye göre göreee gına geldi çığlak göbekler. Mesele çıplaklık vs vs. değil. Sadece bir halt becermek gibi sürekli göze sokulması garip geliyor. İnsanın iyi ki bir skştinz diyesi geliyor😂 neyse neyse. Allah bağışlasın ama dikkat et etrafta nasıl insanlar dolanıyor
00 Yorumla
+1 yılEski zamanlarda gebe olan kadınlar bundan utanır ve karınlarını mümkün olduğu kadar saklarlarmış. Teyzen o dönemle ilişkilendirmiş ama artık böyle bir düşünce yok. Nazikçe ona bu durumdan rahatsız olduğunu söyleyebilirsin, zira 36 haftalık gebelikteki karnı saklamakta pek mümkün olmasa gerek☺️
018 Yorumla
Soran+1 yılYani nasıl saklayabilirim göbeğimi. Çok eskidendi o dönem. Anlar mı bilmiyorum ama beni çıldırttı
- +1 yıl
Ya işte eski zamanlarda geniş giyinirlermis, yelek vs tarzı kiyafetler giyerlermis. Ya zaten oda gizleyemez karınlarını ama işte onlara göre vücut hatlarını kapatarak giyelermis. Şimdi malumun, tayt t-shirt en rahat olanı. Ona göre açık geliyor bu şekilde. Takılma, zaten 4 haftan kalmış
Soran+1 yılZaten karnım burnumda üzerime üzerime geliyor
Soran+1 yılSon haftalar kasık ağrısı bel ağrısı inanılmaz çekiyorum. Bir de saklamaya uğraşıyorum
- +1 yıl
Uğraşma saklamaya, gerek yokki, kasık ve bel ağrıların çok normal, artık sona yaklaştım
Soran+1 yılDoğum stresi üstüne bir de yok göbeğini sakla diyor. Kalmış doğuma 2 hafta sürekli bir yerlerim ağrıyor zaten. Evine giderse rahat edicem bende
- +1 yıl
Niye ssizdeki teyzen
Soran+1 yılBana yardımcı olmak için
- +1 yıl
Pek yardımcı olduğu söylenemez
Soran+1 yılMaalesef pek yardımcı değil
- +1 yıl
Esinle nasılsın yani teyzene gerek varmiydi
Soran+1 yılEşim yanımda yok karışık bir mesele
- +1 yıl
Hmm, katlanmak mecburi yani
Soran+1 yılDoğuma kadar biraz evet
- +1 yıl
Takma kafana o zaman, stres etme kendine, fazla açık giyinene biri değilsindir
Soran+1 yılHayır değilim ona göre hiç belli etmemem kazım
- +1 yıl
O eskide kalmış baya
Soran+1 yılMümkün değil bir de gereksiz
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
90
Cevap
96Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAllah aşkına niye ayıp olsun ya yani sebep neymiş bu eskiler niye böyle davranıyor anlamıyorum yani Hamilesin göbeğini sakla kadın kısmı dışarda gülmez etek giymez bir şey giyme kafanı kapat onu yap bunu yap yani niye bu kadar saklama ihtiyacı duyuyorlar kendilerini anlamıyorum.
40 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılTabi ki hayır kimsenin dediğini umursama
00 Yorumla
+1 yılmerhaba tatlı anne böyle cahillik görülmemiş dünyada ne alaka minnoş anne sen nasıl rahat ediyorsan öyle yap bebeğini sallamak zorunda değilsin anası belli babası belli sağlıkla gelsin tosbik 🥰🥰
2119 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
kadın açık giyiyorum yazmamış sende dikkatli oku cahil demeden istersen hamile kalmak ayıp birşeymiş gibi empoze edilmek istemiş
- +1 yıl
bizde ondan bahsediyoruz zaten eskiler hamile kalmak ayıp gibi göbeğini belli etme gözükmesin filan diyor
- +1 yıl
- +1 yıl
Eskiler öyle der evet. Saklanamaz ama görseldeki gibi çıplak olmaz tabi. Onun aksine hiç bir sorun yok
- +1 yıl
@sıcaksimit görseli soruyu soran koymamış yalnız, site koymuş. Soruyu soranın göbeği çıplak geziyormuş gibi gelmedi bana...
- +1 yıl
Biliyom site koyuyo da. Göbeğin üzerinde elbise varsa sorun yok ya 😁
- +1 yıl
@jenesa insan dünyaya bidaha gelmicek kimseye göre yaşayacak hali yok tabi kendi rahatını düşünecek ne doğru ne yanlış algılayabilecek bir yaşta kimsenin aklına ihtiyacı yok
- +1 yıl
@Coraline-0 kız yanlış bişey dememişki büyük sözü dinlemenin nesi yanlış. Sen anne baba sözü dinlemiyosun herhalde. Ben kumar oynasam çok para kazansam bana göre bu doğru bişeydir. Şimdi babam bana kumar oynama arkol kullanma dese kim haklı burada benmi babam mı
- +1 yıl
Şimdi kıza karnını sakla demiyoruz bu yabi yanlış ama boll birşeyler giymek tabiki amneyi ve bebeği rahat ettirecektir
- +1 yıl
dağılın ya size ne milletin karnından go... tünden başından aaa yeter yaa
- +1 yıl
Sıkıntımı var?
- +1 yıl
Bu platformun amacı bu değilmi zaten? Soru ve cvp değil mi? Soran sormuş sana ne oluyo anlamadım ki 🤔
- +1 yıl
@sıcaksimit sıkıntı var olay bitti kadın belki doğurdu muhabbet hala devam ediyor burada 🤣🤣
- +1 yıl
Olsun konuşuyoz ya gıskandın mı 😁 gel gel senide dahil edelim konuya
+1 yılHamilelik çok güzel gurur duyulacak bir şey utanıp sıkılacak bir şey değil ki ama eskilerde böyle görmüş insanlar kötü demesin diye demiştir. Ancak artık o tarz şeyler geride kaldı şimdi gençler bu tarz düşüncelere prim vermiyor kendi en güzel günlerini mahvetmiyorlar aman o ne der bu ne der diye 😊 Siz de umursamayın derim bu konu sadece göbek saklamakla kalmıyor bebek doğunca da aman emzir mama verme bebeğe şöyle bak böyle bakma diye uzuyor kadın olmak zor yıllarca kadınlar hep eleştirilmiş hem de en çokta kadınlar tarafından onu o kadar benimsemişiz ki bizler yaşlanınca bizler de yıkıcı eleştiri yapacak hal almışız istisnalar dışında böyle. Evladını kucağına alınca hele onunla arana hiç kimsenin düşüncesini almıyorsun, anne bebek bağı çok farklı zaman geçtikçe iyice anneliği hissediyorsun evladını senin kadar düşünmediklerini bildiğinden önemsemiyorsun bile daha güçlü oluyorsun anneler güçlenir evladına güç olabilmek için hayırlı güzel sağlıklı bir doğum olur inşallah
10 Yorumla
+1 yılŞöyle düşünmek lazım tabi ki, Müslüman bir kadının kapanması Farz olduğu için bırak göbeğini ellerin yüzü ayakların hariç kapalı olması gerekiyor bu dünin getirdiği kadının korunmasına dayalı bir kural ve farz.
Onun dışında Türk adetleri kültürüne göre de kadının eşi dışında vücudunun bir yerlerinin görünmesi ayıp (günah) şeklinde düşünlür.
Ha şöyle düşünen olursa da kimse bir şey demez.
"Ateistim - Türk değilim ya da hiç bir kimlik veya inanç ile ilgileniyorum"
O zaman her şeyi yapmakta özgürsün seni tutan olmaz
Bir de örtünmek cahillik açıp göstermek çadaşlıksa bizden uzak dursunlar kendi çağdaş ülkelerini kursunlar ve orada yaşasınlar bi zahmet 🤘🏻00 YorumlaHayır ne alakası var ki ya of şu eski kafalara dayanamıyorum. Göbeğini gizleme bu ayıp bir şey değil bence aksine dünyanın en güzel şeyi. Sen nasıl istiyorsan öyle giyinmelisin asla başkalarının ne dediğini umursama. Ve eğer mümkünse teyzenizle bir süre görüşmeyin. Ve hatta mümkünse bence bir daha görüşmeyin. Kusura bakmayın ama bu insanlar böyleler, içleri çürük ve böyle olmaya devam edecekler. Bu hiç sağlıklı bir kafa yapısı değil. Şu an sizin gebeliğinize karışan yarın çocuğunuzu da huzursuz ederler.
Lütfen hamileliğinizin tadını istediğiniz gibi çıkartın ve kimseyi umursamayın.
Bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah. 🌺🌺50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende 36 haftalık hamileyim ayniymisiz :) teyzene gelince eskilerde söyle bir inanç var büyüklerin yanında onu yapma bunu yapma çocuğunu öpme sevme karnını sakla hersey onlara ayıp geliyor. Karın saklanmaz ama aslında galiba bol şeyler giymeyi kast etmiş olmalı karna yapışan değil de bol giyimi söylemiş olabilir belki. Bir de bildiğim bir diğer inanış var hz Meryem den gelen bir inanış nekadar doğrudur bilemem hz Meryem karnını hep gizlemiş ve derler ki bir inanisa göre karnını saklarsan doğumun kolay olurmuş. Bildiğim bir diğer inanış da karnını saklarsan çocuğun edepli olurmuş saklamazsan çocuk edepsiz olurmuş falan filan yani halk dilinde çok şey geziyor. Ama karın saklamadan kasıt karna yapışan değilde bol salaş şeyler giymek çünkü aksi halde insanin karnını saklaması imkansız 🤭 içinden geldiği gibi yap boş ver hayatında insan kaç defa bu anı yaşıyor ki.. Bildiklerimi aktarmak istedim 🙏🏻
01 Yorumla- +1 yıl
Onun bunun inanışı nir sürü şey süyledin sadece bol şeyler giyme konusu doğrudur karın saklsnmaz zsten ama ne tazıktırli her müslümanım diyem kuranı hayatının her slsnında referans olarak kabul etmeyişi siz de dahilsiniz gerçek bilgi orada varken duyduğuma güre şurdan burdan inanış oysaki kurandaki bilgi kesin ve nettir kurana çağ dışı diyenler kuran gelmeden önce dünya ve kadın halini incelesin bu günde kafının hali küleliktir kulanmaktır kurana güre yaşamayan her kadın için aynıdır
Teyzenin kotu niyetle söylemediğini düşünmek istiyorum. Hamileliğin nesi ayipmis, kendisini leylek mi getirmis, kendi çocukları icin leylek mi beklemis? Bu tür sacmaliklara kızıyorum. Büyüyen karnini nasil saklayacakmissin merak ettim. Allah anali babali büyütsün kimsenin ne dedigini dusunme boş ver konuşsunlar.
10 Yorumla
+1 yılTabi ki saklamamalısın. Bu çok doğal bir durum ve utanılacak asla utanılacak birsey değil. Teyzene de bu öğretilmiş onun zamanında/çevresinde bizim şuanki bakış açımız yoktu. Bence kırmadan kendi düşüncelerini empoze ederek çevrendeki olumsuz ve saçma düşüncelere kulaklarını tıkayarak bebişini huzur içinde beklemelisin. Sağlıkla gelsin😇
00 Yorumla
+1 yılMaşallah, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Teyzenin kafası baya eski anlaşılan, böyle saçma ve mantıksız bir şeye kendi de inanmıyordur eminim, sadece laf cambazlığı işte. Ben senin yerinde olsaydım o teyzenle bir daha aynı ortamda nefes almazdım
00 Yorumlaşimdi eskiler şöyle düşünüyor. olan var olmayan var nispet yapar gibi ayıp. kiminin çocugu olmaz. ayrıca 2. olarak da nazar değebilir göz değebilir diye. 3. olarakda diğer kadınlara kocan cazip gelebilir belki. sen offline oluyorsun ya hamileyken hani.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıleskiler bazı şeyleri biliyor ama açıklayamıyor. çünkü onların da büyükleri onlara anlatmış. eksile eksile elımızde cevaplar kalmış ama akılda nedenleri kalmamış. teyzeniz doğru söylemiş. burada ayıp değil normal vs gibi yazanlara kaynak sorun... herhangi bir kitaptan okuduklarını söyleyemezler. sadece kişisel fikirleri. buyuklerınden de duymadılar. ben olsam bu kadar sığ fikirleri dıkkate almam
00 Yorumla
+1 yılYa teyzen cahil dinleme üfff hala kacinci yüzyıldayiz geri kafali insanlar var yaa bir kitap okuyun geliştirin teyzen hayatında kitap okumuş mu bilgisizlik de ayip neden ayıp ayıp dolaşıyor ortalikta Teyzen Oğuz Atayı biliyor mu? Teyzen ne biliyor
10 Yorumladiyecek çok şey var teyzenede sen duymamalıktan gel bir de şey de hamilelik döneminde bana bu şekilde saçma şeylerle gelmeyin beni yoruyosnuz de (birde şey de çağla diye arkadaşım var senin beyinciğini s... miş de )
10 Yorumla
+1 yılPardon da onu nasıl saklamanı bekliyor. Günah işliyorsun sanki altı üstü helal yoldan hamile kalmışsın kocan belli çocuğun belli öyle olmasa bile onu saklamak zor.
11 Yorumla
Soran+1 yılZaten canım burnumda son haftalarım bir de bu çıktı kafamın etini yedi ya
İtibar etme sen bir bireysin nerde ne yapacağını en iyi sen bilirsin. Hayatınla ilgili kararları tek başına al. Teyzen olarak akıl vermiş olabilir fakat karar senin. Güçlü bir kadınsan izin almak zorunda değilsin.
00 Yorumla
+1 yılneden kimden saklıyorsunuz gayrimeşru bir durum yoksa saklamayınız hamile kıyafetleri var onlardan giyininiz yok saklanması gereken bir gayrimeşru bir durum varsa o zaman o muhitten taşınınız adınız çıkmasın 90 a inmez 80 e
00 YorumlaOrtada ayıp olan bir durum yok ama demek istediği, dar kıyafetlerin giyilmemesi ya da bir ortamda otururken biraz derli toplu oturmaktır. Yani bunu kastediyor olmalı. Diğer türlü kimse hamileyim göbeğimi açıp da gezeyim demez.
00 Yorumla
+1 yılbu kadınlara herşeye ayıp, günah diyen yaratıklardan nefret ediyorum hiç ayıp değil saçmalamasın o teyzen
30 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çekebildiğin kadar içine çek. Baktın olmuyor sopayla vur içine doğru kaçsın. Bunları da biz mi öğretelim. Sonra dışarıdan bakan biri tahminen dokuz ay önce sevişmiş bu terbiyesiz der ayıp olur :) anlayana...
00 YorumlaNe alaka tam. zitti belli etmen gerekiyoki insanlar yanindan gecerken dikkat etsin sana daha fazla saygi duysun yani bnce mantiken bu kotu bise deilki hee gobis acik giymene diosa o ayri
10 YorumlaBöyle saçma bir şey hiç duymadım. Hayır fiziken mümkün değil. Çocuk var karnında nesi ayıp. İnsanların ne zaman çocuk yapacaksınız, yapın yapın. İkinciyi yapın. Üçüncüyü yapın derken ayıp olmuyo. Hamile olmasımı ayıp oluyo. Kusura bakma ama geri kafalılık bu
10 Yorumla
+1 yılNiye saklıyorsun? Ondan bundan mı hamile kaldın? Evi olanın Bacası tüter. Nasıl bir kafa yapısı var teyzenin bir sor bakalım minik troll.
20 YorumlaRihanna’yı örnek al. Kendi doğrularınla yaşa, boş ver onu bunu. Göbeğini saklaman gerekmez tabii ki. 👍👍
20 Yorumla
+1 yılAnlamakta zorlandığım şey şu; hamile bir kadın, kocaman karnını nerede saklayabilir ki, buzdolabında mı? 😂
Şaka bir yana, ama bence saklamasına gerek yok.00 YorumlaEskidendi o.. sebebi de gerdek gecen hayal edilmesin diyeydi yani bakire olmadığın , gerdek gecesinde neler yaşandığı hayal edilmesin diye saklanılırdı
01 Yorumla- +1 yıl
Erkeklerde zaten hic hayal etmiyolar normaldede baska kizlari eskiler iste
Acmanin manası yok. Yani sen normalde disarda kiyafet giyip gobegini ortuyosan yibe aynini yap hatta gobegi acik giyiniyorsan ortmelisin gobrkten soguk alabilirsin
01 YorumlaBu konuyla ilgili yorum yapmak teyzene mi düşmüş? Sen bidaha hamile kalırsan saklarsın ben böyle rahatım şeklinde ironik ama iğneleyici bir cevap ver. Bir daha diyecek mi bakalım.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılTeyzen kendisinin de seks sonrası doğdu bunun farkında değil galiba 😂 örümcek beyinli kadın 😒
30 Yorumla
+1 yılAlakası bile yok kendi de hamile kaldı göbeği olmadı mı ağzında mı taşıdı ayıp la ilgisi yok teyzen tam bir geri kafalı
10 YorumlaÜlkede giyim özgürlüğünü destekliyorum isteyen çarşaf giyer isteyen mini etek giyer. Hamile kadınlarda özgürce giyinebilir
10 YorumlaHayır tabiki sakın saklama, asıl senin göğüsünu gere gere gezmen lazım, çocuk doğurmak Kutsal bir şey utanılacak bir şey değil
15 Yorumla
+1 yılNiye ayipmis Allah Allah teyze sen göbeğini sakla ben saklamiyorum de
11 Yorumla
Soran+1 yılNe bileyim ne düşünüyor zaten yeteri kadar sıkıntı çekiyorum bir de bu çıktı
doğunca bebeği de saklayım mı mk karısı sonuçta seks yaptığım belli olur de
20 Yorumla
+1 yılTecavüzcülere, katillere, hırsızlara karşı toplum: 🤐
Karnı belirgin hamile görünce toplum: 😡😠🤬04 Yorumla- +1 yıl
Her fırsatta duyar kasmak yormuyor mu
- +1 yıl
Yormuyor
- +1 yıl
Biz duyarlaştırmazsak kim duyarlaştıracak? Ki dediğim yalan değil, doğruya doğru.
- +1 yıl
Her dediğin doğru olmalı ama her doğruyu demek doğru değildir
+1 yılEdebi olan Allah'ın emrini düşünen kadın görülmesi günah olan her yerini kapatmalı mahremiyet sahibi olun
08 Yorumla- +1 yıl
Kadinin nefes almasi dahi günah
- +1 yıl
Hayı öyle bir şey yok kafanıza göre uydurma yapmayın, kadın İslam'a göre çok değerli çalışmak zorunda değil kocası ona bakmak zorunda bunun gibi çok şeyler var
- +1 yıl
Kadin ezik çünkü
- +1 yıl
Sende kadınsın ezik misin?
- +1 yıl
Ironi yapiyordum ama erkeklerin zihniyeti böyle kadinlara
- +1 yıl
Benim değil öyle düşünen erkeklere sormak lazım kendisi ağaçtan mı dünyaya gelmiş örümcek kafalı olanlar böyle söyler. ☺️
- +1 yıl
Ağaçtan gelmedi ama kadin erkeğin kaburgasindan yaratildi diye alay ediyorsunuz
- +1 yıl
Ben etmiyorum hanımefendi neden edeyim? Üstelik cahiliye döneminde diri diri toprağa verilirken çocuklar İslam dini buna engel oldu böyle konuşanlar kafasındakini din olarak anlatıyor.
+1 yılÖzellikle açma ama kapatmanada gerek yok. Hamilelik bir süreçtir doğal bir olaydır. Ayıp değildir. Anne olma yolunda muazzam bir serüvenidir.
00 Yorumla
+1 yılİnsanlara niye karışıyorlar anlamıyorum ister açar ister kapar. Sanane yani? Sana giren çıkan mi var?
00 Yorumla
+1 yılTabela gibi gezme bir zahmet, zaten kızların göbek açıkta gezmesi sağlıklı değil heleki hamileysen kesinlikle göbek çıplak gezmemen lazım
00 Yorumla
+1 yılTeyzenemi kalmış bunun kararı acaba o yorum yapma hakkına sahip değil ben olsam sert cevap verirdim annen değil bişey değil ya :/(
00 YorumlaBrlki de hayatın en mucizevi şeyi gerçekleşirken bunu saklaman gerektiğini düşünüyo olmaları. Ne derece bi yobazlk la bu
00 Yorumla
+1 yılTeyzene söyle önce kızının göbeği açık giyimini kapatsın sonra sana laf edip akıl versin. Kimbilir teyzen göbeği açık giysi veya crop giyiyordur 😊😂
00 YorumlaEski kAfa nerden bilecek? Açacaksın tabi çocuk hava alacak güneş görecek. Karanlıkta yetişmesin
10 Yorumla
+1 yılSaklamazsaniz mahalleye davulvu yaparlar
Ben nasil penisim kalkınca sakliyorsam siz de saklayin vücudunuzu00 Yorumla
+1 yılSaklamana gerek yok ama karnı aşırı büyümüş hamilelerin göbeği açık giyinmesi çok kötü duruyor
10 Yorumlaİnsanlar neden bu kadar aptal anlamıyorum. Ya sanki kendileri sevişmemiş gibi? Ayıp mı yani bu
10 Yorumla
+1 yılOldu açsınlar her yerlerini ne yiyip ne içiyorsunuz ya sizler saçma sorular
10 Yorumla
+1 yılEski görüşlerin eskide kalma vakti geldi de geçiyor bile.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGenis elbiseler giyerek. Dinimizde nasil kadinlar vucutlarini sakliyorsa hamile oluncada oyle. Hem ayip bisey herkesin icinde kocaman gobeginle dolasmak
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSus varos
+1 yılsaçmalamasınlar... rahatça takıl... nasıl istiyorsan :)
10 Yorumla
+1 yılTeyzen hamileyken göbeğini nereye saklamış ACABA sordunmu hiç
00 YorumlaÇocugu kocadan çıkan kadın imkansız gbi göbegi gösterse ne fark eder ki
00 Yorumla
+1 yılNiye gizlesin ki. Anne ve Babası belli gurur duysun bence
00 Yorumla
+1 yılTeyzen hangi devirde yaşıyor acaba bu ne görgüsüzlük böyle Allah akıl fikir versin inşallah
00 Yorumla
+1 yılKarnı açık giyinmeyebilirsin ama saklamans gerek yok sacma
00 YorumlaKendisi nasil dogmus acaba leylekler mi getirdi dkfkcpfndşfkcpkseöfoc
00 Yorumla
+1 yılLan ne alaka göbeği saklamak 8 aylık davrulmaz gibi oldu mu nasıl sakliyacan peki
00 Yorumla
+1 yılSaklamana gerek yok ama ünlüler gibi karnını açıp gezme cidden kötü görüntü 🤦🏻♀️
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO zihniyeti çok iyi bilirim.
"Her türlü orozpuluğu yap kimse görmesin" zihniyetinde, pis iğrenç bir zihniyettir.
Teyzene koca bir "str git" diyebilirsin.01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYaradanın bahşettiği en güzel durumdasın. Pis zihniyetli insanların sana akıl vermeye kalkmasına da müsaade etme.
+1 yılKapamak zorunda değilsin yani eskiler öyle ins bebişi sağlıklı ellerine alırsın ❤️
00 Yorumla- Devamını Gör (126)
Devamını Gör(171)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Hamileyim, teyzem göbeğimi saklamamı söylüyor. Hamileler göbeklerini saklamalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer