Kesinlikle yaz mevsimi daha kolay oluyor daha basit bebekler için mesela atak yapılacak diyelim işte tuvalet eğitimi verilecek sütten kesilecek yürüyecek filan yaz mevsimine denk gelmesi her zaman iyidir
Bebeği sütten kesmenin bi mevsimi yoktur maalesef. Zamanı vardır. 2 yaşını hangi mevsimde doldurursa doldursun sütten kesilmelidir. Şartlar daha farklı zamanları gerektir belki ama onu konusmuyorum şu an. Olması gerekenden bahsediyorum. Hatta Kur'an-ı Kerim de dahi 2 yaşına kadar süt içmelernin onlarin hakki olduğu yazılır. Biliyosunuz bebekler için emme işlemi bir reflekstir. Ve bu refleksler tam 2 yaşlarında olabildiğince yavaşlar. Bu yüzden 2 yaşında kesmek hem çocuk için doğru zamandır hemde annenin bu süreci kolay atlatmasina yardimci olur.