Kardeşim arkadaş çevresinde hep dışlanıyor, üzülüyor. Ne yapmalıyım?

Kardeşim daha 7 yaşında ve psikologlara göre yaşına göre olgun bir çocuk. Bu sebeple diğer çocuklardan hep farklı düşünüyor farklı konuşuyor ve öbür çocuklarda kardeşim farklı olduğu için onu oyunlarına almayıp dışlıyorlar çoğu zaman. Çabucak sinirlenebiliyor ve arkadaşlarına ayak uyduramıyor. Bazen eve ağlayarak geliyor çok üzülüyorum ve elimden bir şey gelmiyor. Onu daha mutlu etmek için ve kendini yalnız hissetmemesi için ne yapmalıyım?
Kardeşim arkadaş çevresinde hep dışlanıyor, üzülüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla