12 haftalık gebeyim, doktor cinsiyeti şimdiden söyledi. Sizce doğru çıkar mı?

Arkadaşlar 12 haftalık gebeyim. Doktor cinsiyetine biz sormadan büyük ihtimalle kız olacak dedi. Sizce doğru çıkar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Dua edin doğru olsun lütfen 😂😂
12 haftalık gebeyim, doktor cinsiyeti şimdiden söyledi. Sizce doğru çıkar mı?
Cevapla