Annenizden gördüğünüz kadarıyla ya da kendi yaşadığınız kadarıyla anneliğin en zorlu yanı nedir?
Ben başlıyorum; mesaisi bitmeyen tek meslek
Ben başlıyorum; mesaisi bitmeyen tek meslek
Adı üstünde anne olmak saysak kelimeler yetmez tek bir tane yazacak olsak bir çocuk dünyaya getirip büyütmek bile okadar zordur ki erkeklere bu basitmiş gibi gelsede bana göre en büyük zorluk budur
doğumdan bebekliğe çocukluğuna kadar her şeyi ile bütün olması yetiştirme aynı zamanda öğretme kaygısı içinde hayatının neredeyse çoğu zamanını ona ayırması bile başlı başına bir fedakarlık vefalık örneği bazen sıkıntılı süreçleri geçirsede verdiği tarifsiz mutluluk yüzünü gülümsetmesi bir anda yaşadığı o his ve duygular her şeyi unutturabiliyor...
Teşekkürler Eig için 🙏
Kesinlikle mesai, gecesi gündüzü yok. Kıymet bilmek çok önemli ben annem ve babamda hep bunu gördüm çok şanslıyım babam her akşam anneme teşekkür eder💓
Hersey okadar zor ki :) daha kucuk kizim simdilik en zorlandigim sey gece cok sk uyanmasi. Ama buyudukce dertlerimizde buyuyecek gibi :)
Evet iyi ki varlar :) allah razi olsun. Seninkileride canim
Cevap
10Cevap
Artık iki kişi oluyorsun yani kendini değil daha çok o çocuğu düşünüyorsun kendinden vaz geçiyorsun
Kızlar Bir Adım Öne abartıyorsunuz anne olmak için o kadar can atan hastane kapılarında per perişan olan yeterki bir çocuğum olsun diye uğraşan o kadar insan var ki şikayet etmeye hakkınız yok bence
İçine şeytan kaçmış çocuklar yetistirmemek adına her an çabalamak
Köpeklerin kuyruğunu bacağını kesen kedilerin başını taşla ezen çocuklar
Rica ederim
Benim için şuanda 35 günlük bebeğimde yaşadığım gaz sorunu en başta geliyor ağladım sinirimden elimden hiç bişey gelmiyor masajlar yapıyorum damla aldım rezene içiyorum vs ama faydasız sadece kıvranıyor yavrum..
Anneyim en zor olduğu zaman çocuklarımin hasta olduğu zaman robot gibisin vaktin , hakkın vs yok evet ama alışıyorsun bir süre sonra
Dünyanın en zor işi ev hanımı olmak ve insanlarla uğraşmaktır. Bu ikisi en zoru.
Dünyanın en zor işi özellikle yaşlandıklarında kıyamıyorsun herşeye koşman gerekiyor onun için
Bence annelik çok büyük bir sorumluluktur. Hep söylerler. Erkeğin bir işi varsa Kadının bin işi vardır diye.
Sadece dogurmak degil egitmek buyutmek gercekten cok zor anne olunca anliyormussun bunu butun sorumluluk sende oluyor
ömür boyu kaygı ve endişe
Önceliğin kendin değil çocuklarındir
Yemeği bile uğraşla çabayla yedirmek herhalde djgh
Sorumluğu çok yetiştirme eğtim verme
bence dogum yapma ve cocuk konusana kadar
Uykusuz geceler 😃
Meslek mi🤣
emzormek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?