Erken yaşta anne baba olmakla ilgili ne düşünüyorsunuz 👩‍👦‍👦 🥰👣?

Merhaba sayın KS ailesi!!!
erken yaşta anne baba olmakla ilgili ne düşünüyorsunuz bu konuda ancak kendimi örnek vereceğim size ben sanırım aceleci bir kadınım ve erken yaşta anne oldum anne olduğumda daha 19 yaşındaydım ve oğlumla birlikte büyüdük desem yeridir ve hayatımdaki tüm olumsuz şeylere rağmen çocuklarıma bakıp iyi ki diyorum çünkü bu hayat bana ne kazandırdı hiçbir şey ancak yanıma bakınca iki tane bal evladım var onlar yetiyor bana 👣👩‍👦‍👦🥰 rabbim yokluklarını göstermesin ve erken yaşta anne olmanın gerçekten çok zorlukları var ilk hiçbir şey bilmiyorsun yavaş yavaş öğreniyorsunuz fakat kızımda hiç öyle olmadı tecrübe sahibi olduğum için her şey daha kolay olmuştu benim için sizce erken yaşta anne baba olmanın artı eksi yönü nedir ☺️👩‍👦‍👦🥰
#kimsebiesinbeni 🥰
#balevlat 👩‍👦‍👦
#onlarbenimherşeyim 👣
#maşallahsubahanallah 🧿
Erken yaşta anne baba olmakla ilgili ne düşünüyorsunuz 👩‍👦‍👦 🥰👣?
Cevapla