AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Tercih senin, takdir senin. En son kararı verecek olan da sensin ki vermişsin de.. Eşinede güvenmiyorsun zaten.
Okyanusu geçtin derede mı boğuldun? Kürtaj gibi büyük bir şeye kalkişiyosan ondan sonra gelecek kan da koymaz merak etme
madem suanlık ıstenmıyor neden korunmadınız? MASTER YAPTIM DIYORSUN BEYNIN yok mu ARKADASIM BIR CANA KIYIYORSUNUZ YA
@sudesiyahseven sen sus
Ablam sakın kürtaj olma. O çocuk sizi öyle bir bağlıycak ki. Resmen nefesiniz olacak. O kadar çok azimli işe vereceksiniz ki kendinizi. Ne oluyor diyeceksiniz. kesinlikle kürtaj olmayın. Hatalı çıkarsam. Bebişi bana verin. Ben büyütürüm.
Bunlar bu yaptıklarını modern sanan tipler ne diyebilirsin ki
@EricaFeuer Aynen katılıyorum. Bunların kapbi taşlaşmış
Eğer hazır değilseniz aldırabilirsin bence tamm günah hemde çok günah ama eşin böyle bi tepkiyleyse şu an aldırman daha iyi o çoçuk için babasının gözünden nasıl büyüyüceğini tahmin bile edemiyorum
Okuyup insan olamamışsınız
Sen kariyer yapsan ne olur yapmasan ne olur gidip kendi çocuğunuzun katili oluyorsunuz
Ahirette de dünyada da bunu ödeyemezwiniz
Bir gecelik zevk için bir çocuk daha gidiyor keşke korunabilseydiniz🥺😔😔
Kürtaj cinayettir. Sende, eşinde birer evlat katili oluyorsunuz!
Allah hidayet versin.
Kararını vermişsin ne yazık ki... Cinayete göz yummak hayatına engel olmak çok acı...
Aldırmak iyi değil, ikinci bebeği yapmak için acele etmeyin
Kariyer cocuktan daha onemli🤦♂️keske annende boyle dusunseydi
Allahım böyle insanların spermlerini kes çocuk nasip etme bu katillere
Ben olsam kesin aldırırdım çocuk ayak bağından başka bir şey değil resmen kendi hayatını bırakıyor tamamen onun hayatını yaşıyorsun her şeye engel
Allah belanıı versin!
Sie
Evet ayak bağı biz de eşimle öyle düşünüyoruz özgürlüğümüz ve kariyerimiz önemli
Mide bulandırıcısınız
Sagol sen de by
Çüş gerçekten merek ettiğin şey bu mu? Kürtaj cinayettir katliyamdır yanınıza kalmaz çıkar acısı.
Boşanma ihtimaliniz varsa düşünülebilir. Çünkü boşanan taraflara bir şey olmaz çocuk zor durumda kalıyor.
Boşanmıyoruz kariyere engel olacak diye istemiyoruz
Ozaman aldırmayın hiç gerek yok. Kariyere engel değil emin olun. Çok tanıdığım var. doktora aşamasında çocuğu olan. Bizzat hocam örnek
Kaynanam, annem biz bakarız diyorlar torunumuza ama eşimle kavga etmek istemiyorum eşim çok zor biri ve sinirli, korkuyorum
Peki eşiniz neden sinirli, evlendikten önce mi böyle oldu, sonra mı. Sizin iş zor biraz.
Eşim her zaman sinirli biriydi ben de sinirli biriyim o yüzden bizden iyi anne baba olmaz biz çocuğu döveriz
bu sinir nedir peki. Amaç nedir. sakin olur relakss
Bir de resim koymuş ya shhshshs, aldırma knk günah 😡
Bugun o cana kıyarsan
Yarın o kariyerini hiç tamamlıyamazsın
Belki yaradan sana bir yol sunuyor
Ben olsam cana kıymazdım
Kariyer neden çocuktan daha önemli olsun? Mesela çocuğunuz olsa kariyeriniz mi daha önemli olacak?
Guvenmedigin kisiyle niye evlendin diye insana sorarlar
Kan gerekmez. Ortalama. bi 1 ay kadar dikkat edeceksin sadece korunma rağmen sorun oldu ise daha etkili daha kesin korunma yöntemlerini kullanabilirsin 3 aylık kontroller ile ria taktirabilirisn.
Bu senin kararın saygı duyarım ama ilerde mumla bile arasan bulamazsın 😉
Bide foto falan eklemissin soruya. Kariyer için değil zaten eşin sorumluluk istemiyor şu an o yüzden. Umarım sizin gibi vicdansizlarin hiç olmaz
kürtaj olursan hep problemlerin olacak vajinal ben bir hekimim olma kürtaj günah
kzm soru açıyon bu görsell niyeee hiçmi vicdan yok sizdee
Eşim koy dedi fotoğraf
Empati kurunca bende aldırırdım
Takma kimseyi canım nasıl istiyorsan öyle yap 🌷
gercekten bi canı kariyerinden onemsiz mi görüyorsun? ac gozunu cevrene bak cocuk sahibi olmak isteyip olamayan kac milyon insan var sma cocugu olan ailelere bak cok yazık gercekten madem istemiyorsun niye korunmuyorsun
O sizin Bi parçanız onu nasıl istemezsiniz? İnsanlar isteyip de buna sahip olamazken bu şekilde sert fikirlere sahip olmanız çok üzücü.
şu an belki çok küçük karnında ama onun Bi insan olacağını unutma ve ona Rabbım bir ruh veriyor kariyer önemli tabiki ama kendi parçadan vazgecmeye değmez ki diyelim ki kariyer planlarında bir sorun oldu ve hersey boşa gitti uzulmicekmisin
Sizin sahsi kararniz tabi. Anne baba olmaya hazr deilsenz. Yapmazsnz
Sorun madem kürtajla ilgili direk sorunu sorsaydın ya
nasıl kıyıcaksınız ya. Ama bakamıcaksanızda kımsenın hayatını karartmaya hakkınız yok
kürtaş sonrası 1 ay kadar daha kanama oluyo bilgin olsun o süre zarfında ilişki yasak
Hangi bölümü okudunuz ve okumaya devam edeceksiniz bu arada?
Yazık. Kimileri de çocuk olsun diye kaç takla atıyor.
sen TROL sun oyüzden sen ve senin gibilere cevap yazmam
Esine guvenmiyodn niye evlendin😂 okumussn korunma yontemlerini de mi biz ogretelim
O degilde o kadar profosyonel sorulmus bir soru ki
Okumuş insansın. Bu soruyu buradaki insanlara değil bir kadın doğum uzmanına sormanı tavsiye ederim.
Ayrıca bu soruya bu kadar görsel ekleyen kişi kararsız ya da mutsuz değildir. Soru troll dediklerinden bence.
Aldırma bu kadar cahil olmayın , demek ki ahlakın eğitimle alakası yokmuş
Aldırmamak cahillik asıl doğum kontrol denen bir şey var
o zaman hamile kalmadan yapsaydın o kontrolü
Yapmamıza rağmen kaldım prezervatif +doğum kontrol hapı
demek ki neymiş evlenmeden ilişkiye girilmemeli , sonra böyle kara kara düşünürsün
Evliyim ben zaten
2 aydın
2 aydır
O zaman hiç aldırma artık o çocuk senin kaderin olan olmuş bakmak zorundasınız
Kocam ben sana daha doymadım cinsel açıdan hamileyken ilişkiye giremeyiz diyor
O yüzden de aldırmamı istiyor
abartmasın bunun için çocuk mu aldırılır , sen dinleme onu çocuk olduktan sana herşeyden daha tatlı gelir
İstemiyor fikri değişmedi hala mecbur aldırıcam
Onu dinleme ve sen gerekeni yapman lazım
Bu tamamen sana kalmış ama Allah size vermiş demekki olması gerekiyormuş ben senin yerinde olsam aldırmam ama yine de sen bilirsin
evlenir ellenmez hemen hamile kalmışsın sende korunamadınmı çok mu şey yaptınız.
Korundum buna rağmen oldu ve istemiyoruz zorla anne baba olamayız psikolojimiz bozulur
Korunmaya rağmen olduysa baya azimliymiş bırak doğsun 😁 sende neymişsin kimi defalqrca uğraşır ister olmaz sen hemen maşallah 😂
daha dikkatli olsaydınız böyle saçmalık şeylere gerek kalmazdı. bu kesinlikle sorumsuzluk
Eşin merhametsiz biri
Ben cocuk hasretinden hastane hastane dolasiyorum millet aldiriyor 😌
Neden istiyor saçmalık insanlar çocuğu olsun diye ugrasirken
Madem kariyeriniz daha önemli neden korunarak bir ilişki yaşamadınız.
korunmuşlar ama yine de fayda etmemiş
Allah belanızı versin be size o evladı nasip etmez inşallah
Aminnn
İyide bize ne sen kararını vermişsin neden soruyosun. Vicdan rahatlatmaya mı çalışıyorsun.
Ne düşünceli insanlar var keşke annem babam da beni aldırsaymış
Okumuşsunuz ama ikiniz de cahil kalmışsınız.
Eşin sadece senden para bekliyor. Allah muhafaza
Hayır derdi cahil kalmamam kendi ayaklarımın üstünde durmam eşim evi kendi maaşıyla geçindiriyor ve benden para almıyor
Alakası yok o kadar korkmuş ki korkusu senin paran olmaması işte. Zengin koca bulun günahlara girmeyin ya.
Zengin koca zaten ajshsjdj o yüzden derdi para değil özgürlük
He zengin he araştırma görevlisi zengin olmuyor orta seviyeli oluyor ablacım
Anne babadan zengin ve ailenin tek evladı meslekten değil
İyi bari. Ama yine de aylık gelire önem verdiği kesin, adam biliyor çocuk olsa da okuyup kendini geliştirebileceğini ve buna rağmen o korkusu sırf aylık kazancın olmamasından korkmak.
Ayrıca yoruma karnımı kariyer doyuracak demişsin. Dediğim gibi olay yani. Sen ne okudun radyo tv falan mı
Türk dili ve edebiyatı
O bölümden en iyi şey öğretim üyesi olmak. Ama bilemiyorum eşin zenginse gerek var mı bu kadar emeğe
Gerek var tabiki zengin diye koca parası mı yiyeceğim eğitim çok önemli bir şey kariyer felan olmadan olur mu cahilce konuşma gözünü seveyim
Abla ne cahilcesi burada cahilce konuşan sizsiniz. Adam mal varlıkları varmış hala karısı az bi maaş alsın diye çocuğuna kıyacak cahillikte. Aman ne bilim o çocuğu aldırdıktan sonra da tutkunuz kalır mı bilmiyorum tercihler ya
Çocuk istenmiyor kariyer bahane bu cahillik değil doğurmak istememek her çocuğu doğursaydık Çin’den farkımız kalmazdı asıl cahillik bakmayacağımız çocuğu doğurmak olur
İDO Tatlıses’in açıklaması vardı biz cahil insanlar değiliz korunuyoruz. Demek ki korunmayı bilemeyecek cahil deniyor. Nasıl huzur bulacaksan öyle yap. Sen bu çocuğu aldırdıktan sonra tutkunuz hevesiniz sönmeyecek mi
Tutkumuz sönmeyecek neden sönsün korunduğumuz halde oldu zaten bu yüzden istemiyoruz
Aman onu aldırıp da soğuk okullarda az maaş için saatlerce durmak istiyo musun gerçekten
Az maaş mı nesi az? Saatlerce duracağım tabiki nasıl bir bakış açın var? Zengin olmak demek koca parası yiyip okumadan eğitimsiz cahil kalmak mı demek? Sadece bir bebek için? Hücre yığını
Niye bebeğe hücre yığını diyosun sen altın yığını mısın? Bilmiyorum ben şu an üniversite öğrencisiyim ama okula gidip gelmek beni çok yoruyor
Tembellik iyi bir şey değil kurtulmanı tavsiye ederim eğitim almak çok güzel bir şey
Valla ne tembelliği bölümüm çok iyi elhamdülillah. Ama sıkıcılık başka bi şey. Ne biliyim iş adamları gibi toplantılarda olmak varken yürüyerek okula gitmek sıkıcı geliyor. İstanbul’da mısın
Evet istanbuldayım
Bunu cevapladığın için sağol ama çocuğun gayrimeşru değil. Aldırmana gerek yok. Eşin senin de zaten hamilesin psikolojini bozmuş her şeyden habersiz olan bebeğe hakaret ediyosun. Nasıl istersen de sonra ilk evladına kıymış olacaksın 2. si ilkin tadını vermez
Ya çocuğu istemiyoruz kardeşim zorla mı doğuracam niye anlamıyorsun sevmiyorum istemiyorum
Nasıl istersen yazdım zaten. Ki bu kadar eminsen neden buraya sordun
Fikir almak iÇin
Kariyer çocuktan önemli mi?
Hamile kalmamış olsa önemli ama hamile kaldıktan sonra aldırmak istemez insan
Evet önemli insan önce yiyeceği ekmeği hesaplar çocuk olmasa da olur
Korunmaniza rağmen nasıl hamile kaldın 😒
prezervatifden sıvı taşmış
Yırtılmış mi?
Hayır kenarından taşmış
O nasıl olur anlamadım ama ne markaysa söyle de başkaları da mağdur olmasın yani 😒
En pahalısı bir de rezil olduk o parayla
Ben öyle bişey olabildiğini bilmiyordum şaşırdım 🙄
Markasını söyler misin
Cybelle
Prezervatifin
Okey
Sizler anne baba olmayı hak etmiyorsunuz
Ohaaa ben asla yapamazdın
Aldırma sakın öyle bir şey demeye hakkı yok
Boşanma sebebidir. Aldırma
İkimiz de istemiyoruz
Allah akıl fikir versin ne diyelim
Katil olmak istiyorsan yaptir
Olanda hayır vardır aldırmayın
Troll olduğu o kadar belli ki ya öf