Kocam, "çocukların annesi sensin, onlarla sen ilgilenmelisin" diyor. Ama o da babaları, ilgilenmesi gerekmiyor mu?

Bi 10 dk çocukla ilgilen dedim 10 dk olmadan bana verdi çocuğu annesi sin sen ilgilen diyor ama o da babası 2 çocuğumuz var çocukların annesiyim diye sürekli benim mi ilgilenmem gerekiyor?
Kocam, "çocukların annesi sensin, onlarla sen ilgilenmelisin" diyor. Ama o da babaları, ilgilenmesi gerekmiyor mu?
Cevapla