Aranizda pedagog ya da psikolog varsa lütfen yardımcı olur musunuz?

Merhaba 2 çocuk annesiyim büyük kızım 4 yaşında küçük kızım 2 yaşında. Sorum büyük kizim çok fena hep agliyo hep ilgi istiyo oyun istiyo birisiyle 2 sohbet etsek bagarip benimle ilgilenin diyo. Bir yere oturmaya gitsek baba diye agliyo sanki ben ona kötü davraniyomusum gibi Her istediğini yapmaya çalışıyoruz aman İstediği olmayınca beni sevmiyosunuz hep kardeşimle ilgileniyorsunuz deyip kapıları çarpıyor kötü kelimeler kullanıyor kardesimi dışarı atın onu sevmiyorum diyo odasına almiyo Babasına çok düşkün işe giderken evden gizli gizli kaciyo eğer kizim görürse kesinlikle salmiyo. Küçük kızım ona göre daha uslu daha uyumlu. Bir kere çocuk doktoruna goturduk hasta olmustu kıyameti kopardı muayene olmayacagim diye doktor bu çocuğu acilen kreşe verin yoksa baş edemezsiniz dedi ama buralarda öyle bi imkanımız yok lütfen bana yardım edin çok bunaldım bu durumdam Tavsiyelerinize açığım
Aranizda pedagog ya da psikolog varsa lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla