Artıları eksileri neler benim annem ev hanımı babam da hamaldı merak ediyorum sadece memur çocuğu olmak ya da doktor çocuğu olmak nasıl bir duygu eğitim açısından size kattığı neler
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÇok şey. İnan bana. Statü anlamında farklılığın, ağırlığın oluyor, tanıştığınız herkes size ölene dek farklı bakıyor, eğitim seviyeleri sayesinde bakış açıları genişliyor, Türkiye'de kalmak zorunda kalmayıp istedikleri anda yurt dışına taşınıyor veya her sene istedikleri kadar ülke gezip geliyorlar, ayrıca çocuklarını kolejlerde, Amerikan, Fransız, İtalyan liselerinde okutup, üniversite veya lise için direkt yurt dışına gönderebiliyorlar. Bunun dışında örnek göstereyim, eskiden Acun'un dans yarışmasında 1. olan 2 çocuk vardı, 1 tanesinin ailesi yurt dışından Türkiye'ye gelmişti, Poppy dansını da Türkiye bilmezken, Almanya'da yaşamış olan bu çocuk biliyordu hem bulundukları ülke hem yabancı dil artısı bakımından, ondan da arkadaşı gördü, öğretti, keyfi yarışmaya katıldılar, şimdi izle dansı çok kötü ama Türkiye o kadar gelişmemiş bir ülke ki herkes şok oldu. Normalde o yaşlarda olan çocuklar çünkü eğitim sistemi, öğretmen davranışı ve okul mobingi, aynı zamanda ailelerinin cahil oluşlarından kaynaklı, baskı, muhafazakarlık, kuşak çatışması gibi sebeplerden mutsuz, içe kapanık ve mental olarak kapalı oluyorlardı. O yüzden bir tanesinin yakışıklı gibi gözüküp dans edebiliyor olması, öbürünün de sempatik mimik, jest ve tavırları bu ülkeye dahi fazla geldi ve hatta yarışmadan sonra 3 sene boyunca etkinliklere çağrılarak çalışıp, ödülün 4 kat fazlasını kazanmış olduklarını söylüyorlardı. Ne oldu sonra? Yakışıklı gibi görünen kişi parayı hayatı boyunca yemiştir ama şu an Türkiye'de bir baltaya sap olmaya çalışır halde, ancak diğerinin ailesi Türkiye'de kalmak istemeyip yurt dışına gitmiş olduğundan Almanya'da pastane/fırın sahibi, o da sap, okumamış bir mal ama Almanya'da sürdüğü yaşamla, parasıyla zaten kral. Sırf yarışma için ailesi onun bu yarışma dönemine izin verdi mesela. Zihin açıklığı, algı açıklığı her şeydir. O yüzden Seren Serengil zengin, elit ailelere saygı duyar. Çünkü oraya bir şekilde eğitim, zeka ve başarı sayesinde gelmişlerdir. Annene babana kız, küs, üzül, utan demiyorum. Bunun dışında önemli olan iç sermayedir. Baban seni seviyorsa, annen seninle iyi anlaşıyorsa, artılara bakmak lazım. Ancak bir çocuk bu dünyada neden varım, neden geldim diyerek varlık sancısı çekmek istemiyorsa, ailesi de onun ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak bir hayat sunmak zorunda. Herkes olduğu şeyin en iyisi olmaya çalışmalı, birbirlerinin yüklerine yardımcı olmaya da çalışarak. Bir aile eğer aile olmayı bilmiyorsa o aileyi al çöpe at.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAnnem öğretmen babam doktor. Eskiden her hafta bir gün kitapçıya giderdik herkes kitap alırdı ve evde kitap okuma saatimiz olurdu mesela. Bize yüksek sesle kitap okurlardı sonra okuduğumuz bölüm hakkinda birlikte fikir yürütürdük yorum yapmamızı isterlerdi. Sonra mesela babam bazı akşamlar televizyon açtırmaz gitar çalardı biz de şarkı söylerdik. Ailemizle ilgili bir karar alınacaksa muhakkak fikrimiz sorulurdu. Ben hatırlıyorum 10 yaşındayken alacağımız araba için benim fikrim sorulduğunda çok güzel hissetmiştim. Ödevler konusunda her zaman şanslıydım çünkü muhakkak evde soracak birini bulurdum. Akşamları sofrada herkes gününü anlatırdı en ufak güzel bir şeyde bile birlikte sevinirdik. Gezeceğimiz yerleri birlikte seçerdik ve muhakkak bizimkilerin oralar ile ilgili anlatacağı bir sürü şey olurdu. Bunlar küçüklükten hatırladığım olumlu yanları. Büyüdükçe roller biraz değişmeye başladı artık biz yeni öğrendiğimiz şeyleri onlara heyecanla anlatmaya başladık. Benim yaptığım projeleri en az ben kadar iyi bilen iki kişidir annemle babam. Çoğu şeyi de hayretle dinlerler. Özellikle bilgisayar vs. İle alakalı olduğu zaman bana sorarlar akıllarına takılan bir çok şeyi. Artık ev ekonomisinde de söz sahibi oldum ve daha ciddi kararlarda da ortak olmaya başladım onlara. Yapacağımız yatırımlar vesaire. Yani sürekli birlikte öğrenmeye açık olmak çok güzel diyebilirim. Olumsuz yanlarına gelecek olursak. Beklenti yüksek oluyor. Evladının eşik atlamasını ister her ebeveyn. Hep onlardan daha iyi olmamızı. Mesela ben üniversite sınavından çıktıktan sonra babam kendi sınav sonucunu bulup çıkarmıştı arşivden. Yüzdelik dilim olarak o kactaydi ben kaç olacağım vs bahsi geçmişti. Mesela babam akıcı olarak İngilizce konuşur evde bazen diyaloglar kurarız eksiklerimi fark etmek beni arada demoralize ediyor. Aynı anda YDS ye girdik ben 65 aldım o 85 aldı biraz moralim bozuldu mesela 🤣
312 Yorumla- +1 yıl
Sanat olarak da mesela babam tüm telli çalgıları bilir ve çalar annem de tuşlularda iyidir ben de 11 yaşından beri gitar çalıyorum ablam keman çalar kurslara gittik tüm resitallerimizi en önde izledi bizimkiler. Özellikle birlikte müzik yapmayı çok severiz. Babamın resim yeteneği iyidir annemle bende o yok. Ablamda vardı mesela botanik illüstrasyon kursuna gitmişti botaniğe ilgisi olduğu için. Daha düşünsem aklıma gelir ama çok da ayrıntıya boğmak istemiyorum biri çıkar amma övdün der diye
- +1 yıl
Ha son olarak en önemlisi hep araştırmaya teşvik etmeleri. Mesela bizimkiler 30 yaşından sonra dini yaşamaya başlamışlar ve bizim de hep kendimiz araştırıp öğrenip seçimler yapmamızı beklediler ben punkcı biriyken kapandım mesela kimse punkciyken de neden diye sormadı kapanınca da sormadı
Soran+1 yılAllah razı olsun anne babandan ne güzel evlat yetiştirmişler
- +1 yıl
Allah hepimizden razı olsun inşallah ileride bizler de iyi ebeveyn olabiliriz 🌹
Soran+1 yılİnşallah. Gerçekten okurken mest oldum
- +1 yıl
Maşallah diyelim 🧿🧿Allah başımızdan eksik etmesin ebeveynlerimizi
Soran+1 yılMaşallah tabii ki ben okurken huzur buldum Allah'ım sağlıkla yaşatsın hepinizi
- +1 yıl
Yine de bu onların geçmişi ile rekabet duygusu biraz sinir bozucu. Onların gölgesinde kalma. Bilmem kimin kızı diye anılmaktan kurtulup kendi kimliğim ile açığa çıkmak yıllarımı aldı
Soran+1 yılHer şeyin artısı eksisi var
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
Ne güzel başı... çok tatlı benle hiç olhilenmediler
- +1 yıl
Eig için çok teşekkür ederim
+1 yılAnnem her şeyiyle mükemmel bir anne. Ben bir şeyleri yeni yeni öğrendikçe, psikiyatri derslerinde anlatıldıkça anlıyorum ki bizi yetiştirirken hemen hemen her şeyi doğru yapmış.
Her zaman nasıl hissedeceğimizle, yaşanacak olayların ilerideki hayatımızdaki etkileri ile ilgilendi. Herhangi bir sorunumuz olduğunu hissettiğinde bunu en başından değerlendirip psikiyatriden de yardım aldı. Eğitimimiz onun için her şeyin üzerindeydi. 1. sınıftan itibaren asla hiçbir sınıfı yetersiz olarak bitirmedik.
Yeteneklerimizin peşinden gitmemizi sağladı. Kardeşimin resim, benim müzik yeteneğimiz olduğunu çok erkenden fark edip bu alanda yetişmemizi sağladı. Gerçekten eğer aynı zamanda mantıklı insanlarsa, okumuş ebeveynlerin çocuğu olmak inanılmaz şanslı bir durum32 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel
Ben öğretmen çocuğuyum. Bu işin okuyup okumamakla ilgisi yok ki. Açık fikirli ve ileri görüşlü olan herkes çocuğuna en iyi eğitimi verir.
19 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası yetiştirme bakımdan ne gibi güzellikleri oluyor onu merak ediyorum ne bileyim çocuğunun ilgi alanına göre yetiştirmek kurslara göturmek falan bunlar açısından merak ediyorum çünkü ben 21 yaşına geldim daha yeni yeni neyi yapmayı sevdiğimi bulamaya çalışıyorum
Soran+1 yılO da var tabii ki fakat düşünsene bom boş kalsaydın peki
Soran+1 yılKötü olmuş bende de hep kendi istediğim oldu ve kötü sonuçlandı
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılRica ederim efenim
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
34Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli değil ki okumuş olması ya da olmaması önemli olan iyi bir annemi iyi bir babamı önemli olan bu
62 Yorumla- +1 yıl
Bunu diyicektim tam :)
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBiz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir. Mustafa Kemal ATATÜRKTüm mesele bu işte okumakla olmuyor anne baba olmak gerçekten çok ayrı herkes anne baba olur ama herkes bir evlat yetiştiremez bugün sırf o duyguyu yaşamak için çocuk yapan var kimisi yaşlandığında kurtarıcı olsun diye çocuk yapıyor kimisi kazayla oldu diyor çok duydum ve gördüm aile her zaman önemli ama o da nasıl ki coğrafya kader ise aile de kader re-state://background_color_rgb (255, 255, 255), font_color_rgb (15, 20, 25), justifyLeft
14 Yorumla
Soran+1 yılOnu mu diyorum ben tabii ki her şeyin iyisi kötüsü olduğu gibi bunun da iyisi kötüsü var
Cevap sahibi+1 yılBen okumuş insan sözüne en güzel sözü yazıp yolladım biliyorum neyi kast ettiğinizi
Soran+1 yılEvet güzel yazdıkların teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim rabbim herşeyi gönlünüze göre versin
Emeği alın teriyle eve helalinden ekmek getiren bir babanın evladı olduğun içn ne kadar gurur duysan azdır❤️
Annem ve babam üniversite mezunu babam işine ve sendikaya o kadar kaptırmıştı ki kendini bizimle çok ilgilenemedi açıkçası, takım elbise ve deri evrak çantasıyla okula geldiğinde öğretmenlerin babamı müfettiş sanıp kaçışmalarını unutamam mesela ödleri patladı 😂 Ama annemin bu konuda hakkı ödenmez okul derslerine bilgisi dahilinde yardım ederdi destek olurdu.. Babamda sağ olsun bi soru sorardım kitabı alır bizi saatlerce oyalardı bu nasıl bu nasıl diye sorar konuyu biz babama anlatırdı ne kadar okumuşta olsalar bi yerden sonra siliniyor bilgiler.. Önemli olan kendini geliştirmiş gelişime açık olması herkes üniversite okumak zorunda değil üniversiteli az zeka olsa g. zkalı olacak parazit dolu ülkemiz.00 YorumlaBabam ilkokul terk, annem okuma yazma bilmez.
Babamın kafasından yaptığı aritmetiği ben kağıt üzerinde zor yaparım mesela '))
Anama gelince, okusa hekim olur deriz hep. Her türlü otu, şifayı bilir. Adı sanı duyulmamış yahut unutulmuş yemekler yapar, bu yemekler çoğunlukla çorba şeklinde ve bir derde devadır. Okumadılar fakat eğitimsiz değillerdi.20 Yorumla
+1 yılEğitimli ebeveynler çocuğuna eğitim hayatında kendini ayrıcalıklı hissettirebilir ama diploma her şeyi daha güzel hâle getirmiyor. Anne baba olmak çok içsel bir şey bence. Nasıl ki hayvan sevmeyen biri ne yapsanız da hayat boyu hayvan sevmiyor anne baba olmaya uygun olmayan kişiler de iyi anne baba olamıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim babam okumuş yine eski kafa ne işe yarıyor okumak önemli değil aile demek ben para veriyorum senin ailenim değil
Bir baba çocuğunun en yakın dostu olacak
Bir gün çocuğum ona kanka diyecem oda bana desin isteyecem onla iki dost gibi olacağız
Araya saçma duvarlar örüyorlar00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe eğitimsizlikten utanmak ne de eğitimli oluşundan gurur duymak çok saçma bence, baba tarafından dedem tüm dünyayı gezmiş fransızca ve arapçası tam olan biriymiş İstanbul da köklü bir okuldan mezun olmuş (lise) ama babannem okuma yazma bilmiyormuş, yine de babannem asla dedemden daha da eksik kalmış bir ebeveyn değilmiş. Çocuk sahibi olmak için eğitimden önce çok daha farklı konularda yeterli olmak gerekiyor.
00 Yorumla
+1 yılKim ne derse desin, büyümenizde ve toplumda yer edinmenize kadar herşeyi etkiliyor.
20 Yorumla
+1 yılNe insanlar gördüm üzerinde elbise yok ne elbiseler gördüm içinde insan yok okumakla alakalı bir durum değil mesala baban hambal ama adam gibi adamdır 10 doktora taş çıkarır seni seviyorlarmı mutlumusun sen buna bak
00 Yorumla
+1 yılBu zamanda okuma yazma bilmeyen ahlaklı insanlar da var; üniversite, lise, yüksek lisans mezunu olup kibirli kötü kişiler de var. Önemli olan eğitim değil insanın içindeki aile kültürü, olgunluk ve ahlâk önemlidir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMemur çocuğuyum ama pek fark yok etkisini de görmedim bilinçli olması daha önemli bu konularda anne babanın. Bilgiyi veremedikten sonra düzgün yetiştiremedikten sonra ufkunu açamadıktan yol gösteremedikten sonra doktor mühendis öğretmen pek bir anlamı yok
21 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası yetiştirme bakımdan ne gibi güzellikleri oluyor onu merak ediyorum ne bileyim çocuğunun ilgi alanına göre yetiştirmek kurslara göturmek falan bunlar açısından merak ediyorum çünkü ben 21 yaşına geldim daha yeni yeni neyi yapmayı sevdiğimi bulamaya çalışıyorum
+1 yılBence sıkıcı bir durum anne meslek sahibi baba meslek sahibi neticede her ikisid okumus çocuk larinin da ayni olmasını isteyip bir onkadar baski baba diyecek bu mesleği sec oku anne diyecek hayır bu mesleği seç oku çocuğa firdat kalmayacak ve çocuk bu üstün baskıdan dolayı çok sıkılacak vs vs iste
00 YorumlaAnne ve baba kişisine göre değişir. İçinde evlat sevgisi olmayan, sevmeyi ve ebeveynliği bilmeyen insanlar okumuşta olsa okumamışta olsa insan yetiştirmek için yetersizdir
00 YorumlaOkumuş olmaları kendilerini geliştirdiler anlamına gelmiyor bence, okumadan geliştiren insanlar olduğu gibi okuduğu halde geliştiremeyen insanlar da var.
00 YorumlaO duyguyu bilmiyorum.
Artıları, eksilerinden daha çoktur bence. Okumuş insanlar kültürel, eğitimsel anlamda diğer ailelere nazaran çocuklarına daha çok şey katar.00 Yorumla
+1 yılDeğişen birsey yok insanlari mesleklerine eğitimlerine göre kimse yargılayamaz hepimiz insanız 😁
30 Yorumla
+1 yılNormal herkes gibi aynı anne babalar işte. Sadece maddi anlamda belki bir tik daha iyi bir kesim, daha iyi hayat koşulları sağlamak olabilir
10 YorumlaDaha disiplinli oluyorlar. Para var huzur yok kisacasi.
11 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası yetiştirme bakımdan ne gibi güzellikleri oluyor onu merak ediyorum ne bileyim çocuğunun ilgi alanına göre yetiştirmek kurslara göturmek falan bunlar açısından merak ediyorum çünkü ben 21 yaşına geldim daha yeni yeni neyi yapmayı sevdiğimi bulamaya çalışıyorum
hayat şartları bir iki tık daha yüksek olur. tabi düzgün anne baba ise aldıkları eğitim ile evladlarına verdikleri eğitimle bağlantılı olur. şuda varki insan anne ve babasının statüsü ile mesleklerinden utanmamalı gurur bile duymalı.
00 YorumlaAnne babanın. meslegi önemli. değil. Ne kadar ileri görüşlü ve ve ne kadar sevmeyi bilen insanlar önemli. olan bu..
00 Yorumlaİyi bir anne babanın en önemli özelliği insanlıktır... insanlikta eğitimle kazanılmaz.. parayla görgü satın alınamadığı gibi..
10 Yorumla
+1 yılTek farkı maddi olaraktır yoksa her aile dışardan mutlu görünse de içerisin de muhakkak sıkıntı barındırır
00 Yorumla
+1 yılValla bi ortmen babam olsa fena olmazdi calistirsin döt ne para verecem dershaneye guzel olurdu. d
10 YorumlaBiraz daha rahat olur benim annemde babam da memur degil
00 Yorumla
+1 yılOkumuş olup olmaması önemli değil evladına nasıl yaklaştığı önemli
00 Yorumla
+1 yılAnnem babam lise mezunu gayet de modern insanlar kişiye göre değişir. Üniversite mezunu öküz de çok.
00 Yorumla
+1 yılO çocuk için bi takım artıları olur ama insan olur mu bilemem. Okumakla adam olunmuyor nitekim
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılDuyguyu bilemem ama hayata 1-0 önde başlamak bu. Bazıları şanslı doğar...😉
00 Yorumla
+1 yılEv sahibimiz öğretmen oğlu markette depoda işçilik yapıyo
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSırf çocuğum ezik hissetmesin kötü örnek olamyayım diye 28 yaşında üniversiteye adım atmış bulunmaktayım
00 YorumlaOkumuş anne-baba dan ziyade iyi anne-baba olmalılar. Benimkiler okumuş bir anne baba evet bu sebeple tabi ki bana verdiği eğitim de böyle şekillenmiştir.(çocukken) Yani en azından her konuda destekler ve yobaz değiller
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsanların eğitim seviyelerine göre ebeveynlikleri puanlama doğru olmaz ama tabi belli artıları okuyor özellikle ekonomik olarak.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim annem sonradan üniversiteye gitti bizi evde bırakıp ve her gün kapıdan küfürle girdi rezil eril şey
01 YorumlaAvantajları ve dezavantajları olan bir durum
#Hükümdar00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBizimkiler de ilkokul mezunuydu. Çevremde okumuş anne babalar çocuğa daha fazla yapıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim babam da inşaatçı maddi oalrak kotuyuz , bence o dediğin kesim şanslı ya
00 Yorumla
+1 yılBenim babam lise mezunu 67 yaşında o kadar çok biliyorum diyorki gerek yok avukatın veya hakimin çocuğu olmaya.
00 Yorumla
+1 yılMükemmel bir duygu onlari örnek alarak yetişmek ayrıca bir gurur.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBilmiyorum ikiside okumadı ama çok ileri görüşlü insanlar cahil değiller asla
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDaha kötü babam öğretmen annen avukat annem babamı aldatmış boşanmışlar babam beni bile görmek istemiyor
00 YorumlaGerçekten insan kendini özel hissediyor
03 Yorumla
Soran+1 yılDaha detaylı
- +1 yıl
En basitinden bir örnek vereyim herhangi bir şey yaşandığında arkamda duruyorlar fakat ben hatalıysam dersimide verirler aslında bu iyi bir şey haksız olsa bile kendi çocuğunu savunmamak. İlişki durumlarında çok fazla üzerime gelmiyorlar sadece kolay güvenmemem konusunda uyarıyorlar. Eğitim için her şeyi verdiler bu zamana kadar. En önemlisi bilinçli yetiştirildim.
Soran+1 yılAllah razı olsun ailenden o zaman 🤗
Ya daha iyi bir geleceğin olur her acıdan
00 YorumlaAynı okumuş olması birşeyii değiştirmiyor
00 YorumlaGüzel bir duygu. İyi yani
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılBurada pek bulamazsin onlardan.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇok matah bişey değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOkumuş anne babanın çocuğu olmak gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHarika bir duygu olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDisardan gozuktugu gibi degil maalesef
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBilmiyorum benimkiler de okumamış
00 YorumlaSen daha Mutlusun bence
02 Yorumla
Soran+1 yılMutluluk açısından demiyorum ailem benim için elinden geleni yapıyor sadece kendini geliştirmek bakımdan sizle uğraştılar mi onu merak ediyorum
+1 yılhiç iyi değil
10 YorumlaBilmiyorum ki
00 YorumlaCok kötü birsey.
00 Yorumla
+1 yılbunu okumuşla alakası yok ya insan olmakla ilgli
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle bir duygu yok.
00 Yorumla Bilmiyorum
00 Yorumla
+1 yılsosyokültürel olarak farkları var.
00 YorumlaGüzel bir duygu bence
00 YorumlaOkumadılae bilmiyorum
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Devamını Gör(53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer