Allah'ın kimsenin kucağını boş doldurmasın rabbim isteyen herkeze nasip etsin görüş ve önerilerinizi bekliorum?

5 aylık evliyim 2 ay korundum 3 aydır korunmuorum hen uz çocuğun olmadı olsa olduğunu nasıl anlarım olmadıysa normal mi çok istiyorum çocuğum olsun önerileriniz tavsiyleriniz nelerdir şu an var da bile ne hisederim?
Allah'ın kimsenin kucağını boş doldurmasın rabbim isteyen herkeze nasip etsin görüş ve önerilerinizi bekliorum?
Cevapla