selam evli ve tek çocuk babasıyım. Çocuğum için her şeyin en iyisini isterim bu hem eğitim hem de diğer alanlarda. Oğlum 15 yaşında dinamik başarılı saygılı kısacası çok iyi bir çocuk her anlamda. Oğlum geçen günlerde baba yurtdışındaki insanlar çocuklar neden türkiyedeki insanlardan daha rahat geçiniyor onların ülkeleri neden böyle dedi. Ben de birşeyler anlattım. Ve oğluma yurtdışında okumak ister miydin diye sorduğumda bana heyecanla eveeettt dedi. Ben de böyle evet dediğini duyunca acaba yurtdışında mı okutsak dedim içimden. Bunu eşimle paylaştım eşim olabilir ama yaşı küçük değil mi dedi. Yaşı evet küçük cidden ama oğlum da çok isteyince karar veremedim. Oğlum bana yurtdışına taşınalım demişti ama bizim işimiz dolayısıyla biraz zor taşınmak. Bu yüzden oğlumu göndermek daha mantıklı. Kısacası yaşı küçük mü? eşim ve bana küçük geldi 15 yaş erken gibi ama sizin de öneriniz ne? Oğlum eğer giderse amerika ya da kanada da lise okuyacak lise 1. Eğer gidemezse de oğluma her yıl seni yaz kampına dil kursuna londra, amerika, kanadaya göndereyim dedim kabul etti. Ama orada okuması daha başka bir şey tabiki daha iyi gibi
Güncellemeler
+1 yıl
yaşım yanlış yazıldı 43 yaşındayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer