Çocuğumu sizce yurtdışında okutmalı mıyım yaşı küçük mü?

selam evli ve tek çocuk babasıyım. Çocuğum için her şeyin en iyisini isterim bu hem eğitim hem de diğer alanlarda. Oğlum 15 yaşında dinamik başarılı saygılı kısacası çok iyi bir çocuk her anlamda. Oğlum geçen günlerde baba yurtdışındaki insanlar çocuklar neden türkiyedeki insanlardan daha rahat geçiniyor onların ülkeleri neden böyle dedi. Ben de birşeyler anlattım. Ve oğluma yurtdışında okumak ister miydin diye sorduğumda bana heyecanla eveeettt dedi. Ben de böyle evet dediğini duyunca acaba yurtdışında mı okutsak dedim içimden. Bunu eşimle paylaştım eşim olabilir ama yaşı küçük değil mi dedi. Yaşı evet küçük cidden ama oğlum da çok isteyince karar veremedim. Oğlum bana yurtdışına taşınalım demişti ama bizim işimiz dolayısıyla biraz zor taşınmak. Bu yüzden oğlumu göndermek daha mantıklı. Kısacası yaşı küçük mü? eşim ve bana küçük geldi 15 yaş erken gibi ama sizin de öneriniz ne? Oğlum eğer giderse amerika ya da kanada da lise okuyacak lise 1. Eğer gidemezse de oğluma her yıl seni yaz kampına dil kursuna londra, amerika, kanadaya göndereyim dedim kabul etti. Ama orada okuması daha başka bir şey tabiki daha iyi gibi
Güncellemeler
+1 yıl
yaşım yanlış yazıldı 43 yaşındayım
Çocuğumu sizce yurtdışında okutmalı mıyım yaşı küçük mü?
Cevapla