AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Eğer anlaşıyorsanız barışın, ama durum kötüyse daha da kötü olmasına gerek yok boşan
acele etme1, ikincisi boşanan kadın
vennet kokusunu unutsun gibi bir hadis war
Sus 🥸
@ısıtıcıfan senee
Çocuk için barışmak dünyanın en saçma şeyi ben o hatayı yaptım çok pişman oldum
Olmayacağını düşünüyorsan bu adamla çocuk dogurma derim
barışma.
düzensizliğinin bir bakıma cezasını çekecen artık. yapacak bir şey yok
Çocuk doğunca her şey daha kötü olur ise ne olacak? Bunun telafisi var mı?
Boşanmak üzere olan bir kadın neden ilişkiye girer ve neden hamile 🤰 kalır anlamıyorum 🙄🙄
Bebeği aldırabilirsin boşanacağın adamın bebeği için acı çekmene gerek yok ama tabii ki ne düşünüyorsun bilmiyorum benim fikrim böyle
Boşanmak istediğin adamıyla neden yatıyorsun önce onu bir açıklar mısın?
Ondan sonra söyleriz değer mi değermez mi...
Zorlamış olabilir belki? Belki de ayrılma nedenleri budur bilmeden konuşma
@ısıtıcıfan zorlamış nasıl oluyor o?
Zorlamış nasıl mı oluyor? Cahil misin
@betthrn cahillik ne alaka
şimdi boşanma kararı alıp babanın evinde olup 1 ocakta kürtaj olup boşanma aşamasında babanın evinde nasıl hamile kaldın
bence bebek için barışmak mantıklı değil. daha çok çıkmaza sokucak her şeyi. ama tabikide neden ayrılmak istediğine de bağlı. düzeltilebilir bir şey mi
Benim bildigim doktorumun dedigi dogum kontrol hapini biraktiginda 6 ay etkisi vucuttan gitmez 6 ay istesende cocuk olmayabilir demesi. 1 gun unutmaya hamile olundugunu ilk defa duydum. Cocuk evliligin kurtaricisi degildir. Yapmayin.
Bosanma abla bebeğin var sabret iyi anlaşmaya bakın bebek doğunca esinin fikirleri değisebilir yuvanız sıcak olur aranız ısınır iyi düşün
Sakın barışma sadece bır sure düzeltir sonra daha kötü olur aman cocugum üzülmesin diye ömür boyu sevmediğin mutlu olmadığın bırıyle yaşarsın.
Burdakı yorumlara bakarak özel hayatınla ilgili bir karar sakın alma!!! Ben ahirette sorumlu olmak istemem. İyiyse allahtan kötüyse kuldan bilinir çünkü biz sadece fikrimizi sunuyoruz
Bosanma sürecinde seks kurtaramamis, bebekten hiç ümit beklemeyin
Biz ne bilelim tanımıyorum etmiyoruz yeni duydum seni
Lütfen bu konuda biraz daha dikkatli olun bebeğin canına kıymak bu kadar basit olamaz. Senden canından bir parça eşinle olmayabilir ama aldırmak zorunda değilsin içim acıyor resmen
Bende aynı durumdayım çok kötü bir durum ikilemde kalmaninsitemem bir an evvel kendini kurtarır hamile değilsindir inşallah ben hamileyim şu an şiddet gördüm ağzımın kanı kurmadi daha
Kız nasıl hamıle kalıyorsunuz ya ilaç düzensizlıgınden şurda aylardır denıyorum hamıle kalamadım
Kürtaj olmussun bir de doğurgan karı seni kıskandm. Barışacaksan bu bebek icin olmasın simdi günah dıyecekler bılıyorum ama aldır demıyorum zaten bakarım dıyorsan dogur. Ama mutsuz ır yuvada cocuk yine mutsuz olacak ki büyüdukce cocuk tekrar patlak vereblrsnz cocuk icin evlılık yürümez
Kürtajdan dolayı gecikmıs olablrsn bu arada
Eğer hamileysen Boşanma çünkü eşine çok ihtiyaç duyacaksın sakın aldırma çok günah!!
Boşanma sirecinde nasıl hamile kaldınki? 1 aydamı boşanmaya karar verdin
Olabilir benim de başıma gelmişti kürtaj olmuştum ve iki hafta sonra hamile olduğumu öğrendim meğerse gizli hamilelik olabiliyormuş bir baktır derim 😥👶🏻😓 zor durum valla kolay gelsin
Çok mu erken evlendin?
Doğurduğuna naptın peki 😖
@Melike0ist bir daha aldırdım
@HayatAdami9191 evet 34 Yaşında
34 mü, 24 diyecektin galiba
14 pardon
Yazık günah ha doğmuş ha doğmamış sonuçta oluşmuş. Allah uzun ömür versin. Veriyordur da zaten.
Be*lanı versin. Uzun ömür diye değiştirmiş. Katil karı.
@Melike0ist ama insanların hayatını bilmeden böyle konuşmamak gereek
Allah herkese güzel hayat nasip etsin
@HayatAdami9191 hayatını bilmeye gerek yok. İki kere aynı b o k yenmez. Katil işte daha nolsun.
@HayatAdami9191 yo 34
@Melike0ist canım mısın bilmeden konuşma istemiyordum aldırdım ilki olmadı bir daha aldırdım sonuçta daha bir hücre ama sen biyoloji de bilmiyorsundur cahil herif
şu an yaş kaç, 19 yazıyor
Ne bileyim nasıl diyeyim anlamadım. Boşanmak istediğin biriyle nasıl birlikte oldun. Garip
Bu surece eger cok iyi dusunerek geldiysen bu saatten sonra tabiki de barismamalisin.
sornunuz ne öncelikle bunun züerine git çözülebilecek bişeymi
Hem boşanacaksın hem de vajinana sahip çıkamıyorsun.
Hamile olsan bile mutsuz bir evlilikte çocuk büyütülmemeli. Her şeyden önce o çocuğun psikolojisi ve mutluluğu önemli.
Test al bi bak hamile misin değil misin keşke kürtaj yapmasaydın karnında bir can taşıyorsun günahtır ya senin kararın tabi
Ok yaydan çıktığı için kesinlikle dönme hiç değişmez.
Anlaşamıyorsanız bebeğin de psikolojisini bozmayın sonradan
Aldirabiliyorsan aldir ne olursa olsun bosan genede
Test yaptir sonucuna gore hareket et. Eşinden ayrılma sebebin ne?
Sevmedğin ve ayrilmak istediğin adamla birlikte oluyorsun, yetmiyor çocuk aldiriyorsun. Gerçekten iğrenç birisin. Insallah hamile değilsindir, o çocuga yazik. Bir de insanim diye dolaşiyorsun
Hayir kesinlikla yapma hata edersin annem de hep o mantikla ayrilmadi biz variz diye ama cok cekti
Sebebin? Neydi ayrılma onu düşün kaldı ki ocakta neden kürtaj oldun?
Sorunlu evliliye bebek yapmak Batan bir gemiye fazladan insan almak gibi bir sey
Umudunu kaybetme bu bebek ikiniz için hayırlıysa umarım tekrardan birleşirsiniz
bence ayrılma bir yuva kurmak kolay olmadığı gibi bir yuvanın dağalmasıda çok zor
kürtaj oludktan sonra nasıl tekrar hamile kaldın yine bir birliktelik mi yaşadın
Yılbaşında kurtaj yaptirip sonrasında tekrar hamile mi kaldin
Boşanırım.. Tek büyütür bebeği de göstermem tek başına pıtlat
Mutsuzken seks yapmanız ilginç
ihtiyaca biaen:)
Bosanacaksan neden iliskiye girdinki
Üstelik çocuk var işin içinde
Aynen
Sıkıntı aldırmaz mecbur doğuracak
Sakın ol
Fevri karar alma
Sonucu bekle evve
.. evvela *
Bosandin zaten kafana niye takiyon ki
Hamileyim sanırım mahkeme olmadı daha ve 2. Kürtaj riskliymiş
Ozaman doguracksin istemiyorsan ben digura bulirim 😃
Hayir munkunse bebegi aldir
neden boşanma sürecindeyken eşinle beraber olursunuz ki
Hayatını karartma. Aldır kurtul.
Ne kadar işsizsin trolcük
Önce hamile olup olmadığını öğren
Hamilesin. Öp kocanın elini barışın.
Sıkıldım böyle trollerden
Çocuk için evli kalınmaz yanlış böyle düzelmez
Hayır değil ama konuşmasi gerekilen bir konu
Hiç değil. Değişen bişey olmayacak
Boşanacaksan neden çocuk yaptın Çek cezanı
Barışman senin ve bebeğin icin çok daha iyi
Hayır değil ama yine de denenebilir
Eşinle konusmayi dene bence
Çocuk evliliği kurtarmaz